BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 14:44

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E91] Powracający błąd po rozładowaniu akumulatora
PostNapisane: 15 sierpnia 2018, 16:47 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: e91 320d
Kod silnika: m47
Cześć,
Mam pytanie, bo zostałem zaskoczony przez swoje BMW e91 320d.
Miesiąc temu wyskoczył mi błąd 5e20 - czujnik ciśnienie w pompie ABS/DSC.
Kupiłem używaną pompę z takim samym numerem części, wymieniłem, zmieniłem VIN i zakodowałem w NCS Expert Tool, skalibrowałem czujnik skrętu kierownicy.
Wszystkie błędy elegancko zniknęły i wróciła mi funkcjonalność ABS i DSC.
Pojechałem na urlop i doprowadziłem do rozładowania się akumulatora. Po naładowaniu akumulatora i odpaleniu auta znowu pojawił się błąd 5e20.
(Przez przypadek na chwilę złączyłem klemy plus z minusem (pozostałe 2 były podłączone do plusa i masy)
Wydaje mi się niemożliwe, żeby w skutek tego złączenia klem akurat ten czujnik się zepsuł więc mam pytanie.
Co mogło się stać i jak mogę sobie z tym poradzić? Bo chyba nie kupować nową pompę.
Ktoś ma jakiś pomysł co tu zaszło? Albo jak to powinienem zdiagnozować?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E91] Powracający błąd po rozładowaniu akumulatora
PostNapisane: 15 sierpnia 2018, 18:48 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1286
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54
A ten błąd to na pewno czujnik w pompie ABS/DSC, a nie czujnik na pompie głównej co dusisz ja nogą ?

Nie wiem jak jest w E91 ale w E46 niema czujników ciśnienia w pompie ABS/DSC ale za to są dwa czujniki na pompie głównej (tej przykręconej do serwa).

Wartość tych czujników da się podejrzeć z inpy.

Mi jak kiedyś padł moduł pompy to wymieniłem sam moduł a pompa została stara, operacja zakończona bez uronienia ani jednej kropelki płynu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 75 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL