BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 kwietnia 2024, 18:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Zatarty n42 I problemy z wymianą silnika
PostNapisane: 28 sierpnia 2018, 10:10 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: E46 316ti
Kod silnika: N42b18
Witam. Opisze historie co nie ma końca. Samochód to e46 316ti 2001 z silnikiem n42b18, przebieg 180000. Przejechałem długą trase sam po około 1200km i wyrzuciło olej dołem przy wysokiej prędkości. Wszystko zaczeło migać, samochód już nie było reakcji na klucz, sam przekaźnik bylo słychać jak na pustym aku jak toczył sie, a raz udało się zaskoczył z metalowym klekotem. Stało to sie na trasie w Zgierzu. A musiałem jechać dalej 300km nie miałem wyjścia jak zostawić samochód dla kogoś co widze pierwszy raz.
Mechanik laweciarz zabrał samochód I padło na wymiane silnika. Na allegro znalazł sie połowa mojego przebiegu I po lift z 2002. Długo czekałem I w końcu wczoraj został odpalony ale jak mówi mechanik brakowało mu mocy to pojechał do kogoś od bmw za robote nie bylo zapłacone I już drugi ma samochód. Teraz przez pc stwierdzili że vanos wydechowy jest otwarty za mocno, a możliwe że rozrząd przeskoczył o kilka zebów. Ktoś ciśnie wała albo zjeb... robote z samochodu robi sie skarbonka nie chce więcej ładować w niego. Jest kilka opcji

Sprzedali taki silnik
Mechanik cos zrobił
Lub mały problem pękniety ślizg od łańcucha oby a skończą na kosztownych wymianach.

Łatwy cel na odległość wszystko dla tego zostaje mi internet bo ktoś porządnie oszukuje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Zatarty n42 I problemy z wymianą silnika
PostNapisane: 28 sierpnia 2018, 17:12 
Online
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23101
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Do puty do puki nie będzie porządnie zweryfikowana usterka to nie wiele możemy Ci podpowiedzieć...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Zatarty n42 I problemy z wymianą silnika
PostNapisane: 28 sierpnia 2018, 22:07 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1864
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Garaż: E39 523iT, E46 318i, E36 328iA Individual, E61 530xD
powiedz nam ile kosztował silnik a dowiesz się co kupiłes :P poniżej 2 tys to śmietniki bez uszczelniaczy z pękniętymi głowicami i rozrządami do roboty. Ja jestem zdania ze tych silników się nie robi tylko swapuje na 6 cylindrówki.

_________________
E39 523i Touring M52TUB25, E46 318i M43TUB19, E36 328iA Touring Individual M52B28


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Zatarty n42 I problemy z wymianą silnika
PostNapisane: 29 sierpnia 2018, 10:23 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: E46 316ti
Kod silnika: N42b18
1800 z wysyłką od autoskok z alleg.. nic nie dalo znaleźć sie same trupy z przebiegiem przy którym mój zdechł (180 000) I był z 2001. Ten kupiony jest z 2002 po lift podobno 98 000 km.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Zatarty n42 I problemy z wymianą silnika
PostNapisane: 29 sierpnia 2018, 13:24 
Online
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23101
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
gofast07 napisał(a):
1800 z wysyłką od autoskok z alleg.. nic nie dalo znaleźć sie same trupy z przebiegiem przy którym mój zdechł (180 000) I był z 2001. Ten kupiony jest z 2002 po lift podobno 98 000 km.



Zapewne silnik nie był w żaden sposób przez Ciebie lub kogoś od Ciebie sprawdzany... tylko wzięty na pałę z palety... czyli kupiłeś tak zwanego kota w worku. :/ Jeśli masz jakąkolwiek możliwość oddaj go sprzedawcy. ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Zatarty n42 I problemy z wymianą silnika
PostNapisane: 29 sierpnia 2018, 17:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1233
Lokalizacja: KROSNO
Moje BMW: F31 320 ED
Kod silnika: N47T
N42 jak N42 zależy jak trafi miałem w E46 N42B20 2.0 143km przez prawie 1.5 roku i z silnikiem się absolutnie nic nie działo, auto sprzedałem i do dziś gość jezdzi z przebiegiem 225tys km sprzedałem a ile ma teraz niewiem. :)

_________________
„Jeśli masz Astona DB9 na podjeździe i nim nie jeździsz, to tak jakbyś miał Keirę Knightley w łóżku i spał na kanapie"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Zatarty n42 I problemy z wymianą silnika
PostNapisane: 29 sierpnia 2018, 17:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Moje BMW: x5
Kod silnika: E70
Niezłe bagno :/ Obstawiałbym trefny silnik .. ale kto wie czy te kilka opcji nie nakłada się na siebie. Mechanicy też lubią walić wała

_________________
wszystko o włosach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 138 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL