BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 10 maja 2024, 13:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] 320d drgania przy 900obr/ mulenie na niskich biegach
PostNapisane: 23 listopada 2018, 22:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Moje BMW: e46 320Cd 150KM
Kod silnika: m47n
Witam. Objawy tak jak w tytule. Po odpaleniu na zimnym silniku auto na poczatku trzyma 900obr zeby dogrzac i wtedy najbardziej trzesie buda. Kiedy sie troszke rozgrzeje i zejdzie z obrotow problem zanika. W trakcie jazdy czy na postoju zawsze w granicach 900 trzesie. Auto wkreca sie oki ale slabo przyspiesza. 2 bieg wchodzi ladnie dopiero przy okolo 2000 obr. Na pierwszych biegach objezdzaja mnie stare astry czy seicento. Dopiero pozniej auto w miare ladnie jedzie.

Betka byla sprawdzana na 2 roznych kompach w serwisie i moim laptopie z inpa. Na kazdym z nich zero bledow
Wytyski maja bardzo dobre korekty. Wszystkie wartosci zadane i otrzymane pokazuje tak samo OK
Wszystko sprawdzane w trakcie jazdy lub na postoju.

do tej pory wymienione:
- Sprzeglo z dwumasa LUK (przejechalo juz okolo 40tys)
- kolo pasowe nowe corteco
- przeplywka nowa bosch + adaptacja
- odma cała z uszczelkami nowa ori BMW
- kolektor wymyty chemia +nowe uszczelki
- weze podcisnienia wszystkie nowe
- elektrozaworki egr i turbo nowe Pierburg
- czujnik cisnienia doladowania nowy ori BMW
- zawor cisnienia na pompie CR nowy Bosch
- intercooler nowy NRF identyczny z orginalnym
- pompa paliwa progowa nowa ori BMW (ti automotive)
- poduszki silnika i skrzyni nowe Lemforder
- swiece zarowe nowe + sterownik swiec
- filtr paliwa bosch, filtr powietrza mann swiezo wymieniane z olejem.

Jedyna rzecz jaka mi teraz przychodzi do glowy to byc moze zapchane kataliatory.
Moze ktos z was wymysli cos innego? Cokolwiek jest spieprzone to komp tego nie pokazuje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320d drgania przy 900obr/ mulenie na niskich biegach
PostNapisane: 24 listopada 2018, 11:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Moje BMW: BMW E46
Kod silnika: M47B20
A wgrywales soft do ECU?
Bo sama adaptacja nic nie pomoże.

Podaj numer sterownika w Bmw


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320d drgania przy 900obr/ mulenie na niskich biegach
PostNapisane: 24 listopada 2018, 14:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Moje BMW: e46 320Cd 150KM
Kod silnika: m47n
bythomas1 napisał(a):
A wgrywales soft do ECU?
Bo sama adaptacja nic nie pomoże.

Podaj numer sterownika w Bmw


Sama adaptacja. Robil mi to kolega z ASO Bawaria Motors. w Programie ISTA+
Soft nigdy nie byl ruszany


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320d drgania przy 900obr/ mulenie na niskich biegach
PostNapisane: 24 listopada 2018, 19:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2174
Lokalizacja: Świdnica/Wrocław/Wałbrzych
Moje BMW: 320d,328i,540i,740il
Kod silnika: M47N,M52TUB,M62,M60
To m47n a nie m47, nie wgrywa się tu softu tylko kasuje adaptacje przepływomierza.

_________________
INPA/NCS/ISTA/PaSoft - DIAGNOSTYKA, KODOWANIE WTRYSKIWACZY, ADAPTACJE - SŁUŻĘ POMOCĄ - DOLNYŚLĄSK - WROCŁAW - WAŁBRZYCH - ŚWIDNICA

POMOC PRZY OGLĘDZINACH
TEL. 782-784-200, maniek98hl@vp.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320d drgania przy 900obr/ mulenie na niskich biegach
PostNapisane: 24 listopada 2018, 20:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Moje BMW: e46 320Cd 150KM
Kod silnika: m47n
Co myslicie o sondzie lambda? wg schematow powinienem miec jedna sztuke przy pierwszym kacie (Jeszcze tam nie zagladalem) .
Moze powodowac takie zakłócenia? czy to wyszlo by na kompie?

nie wymienialem tylko:
- pompy wody
- sondy lambda
- obu katalizatorow

poza tym juz prawie wszystko
pomysly?

Edit:
Czy zapieczone kierowniczki turbo (teoretycznie) moga powodowac zle spalanie mieszanki i dostawanie sie paliwa do katow je zaklejajac?
(tzn topic wklad)?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 113 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL