BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 kwietnia 2024, 15:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E90] Problem z regulatorem ciśnienia
PostNapisane: 30 listopada 2018, 22:23 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: E90 320D
Kod silnika: N47
Witam, posiadam bmw E90 320D i po podpięciu do komputera pojawiają mi się błędy:
1)4332 Rail- zawór regulacji ciśnienia, przerwa. Z tego co wyczytałem na forum to gdy regulator ten się uszkodzi to nie można odpalić auta bo silnik nie dostaje paliwa. Czy w moim przypadku błąd oznacza zacieranie się zaworu i podawanie za mało paliwa? Samochód stracił na mocy, po kupnie czyściłem EGR i kolektor bo były całe zasyfione nagarem. Auto czasami odpala po 2 czy 3 kręceniu, a czasami na strzała przy tej samej temperaturze zewnętrznej. Świece żarowe wymienione miesiąc temu.

2) 4030 Czujnik temperatury spalin przed katalizatorem, zwarcie do plusa. Rozumiem, że czujnik jest do wymiany i tu pytanie czy jego wymiana jest łatwo dostępna czy bez kanału się nie obejdzie? I jakie skutki dla samochodu ma niesprawny czujnik? Czy dpf może się przez to nie wypalać? Temp. silnika z ukrytego menu podczas jazdy w trybie mieszanym to 88/89C.

Dodatkowe pytania:

3) Przy wyłączaniu silnika słychać przerywany świst z lewej strony silnika, nie wiem dokładnie czy z turbo. Ogólnie przy ok. 2000/2100 rpm auto dostaje kopa i słychać lekki świst, czyli załącza się. Skąd może być ten problem?

Z góry dzięki za odpowiedzi.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E90] Problem z regulatorem ciśnienia
PostNapisane: 3 grudnia 2018, 14:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2174
Lokalizacja: Świdnica/Wrocław/Wałbrzych
Moje BMW: 320d,328i,540i,740il
Kod silnika: M47N,M52TUB,M62,M60
1. Jak nie zawór cr to poczytaj to, silnik inny ale rozwiązanie może być podobne:
https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic ... 0&t=234617
2. Obstawiam, że nie wypala się.
3. Nagraj to.

_________________
INPA/NCS/ISTA/PaSoft - DIAGNOSTYKA, KODOWANIE WTRYSKIWACZY, ADAPTACJE - SŁUŻĘ POMOCĄ - DOLNYŚLĄSK - WROCŁAW - WAŁBRZYCH - ŚWIDNICA

POMOC PRZY OGLĘDZINACH
TEL. 782-784-200, maniek98hl@vp.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 67 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL