BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 kwietnia 2024, 19:06

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] M52B20/LPG Nie odpala, masło pod korkiem, Płyn brudny.
PostNapisane: 1 grudnia 2018, 10:52 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: E36 318
Kod silnika: M42B18
Witam, jest to mój pierwszy post jak i temat na forum. Wczoraj wieczorem wracając do domu zgasł mi silnik na światłach na luzie. Zdziwiłem się,odpaliłem i dojechałem na miejsce gdzie przy parkowaniu znowu zgasł. Dzisiaj rano próbowałem go odpalić i nic... rozrusznik kręci silnik jakby chciał odpalić (czasami jakby jakiś z garów łapał iskrę ale nic to nie daje). Otworzyłem maskę i zaobserwowałem dużą ilość masła/majonezu pod korkiem wlewu oleju i Brunatny kolor płynu chłodniczego... i doszła to tego plama na piachu pod silnikiem wielkości koła 15" z oponą 55 Myślę o UPG ale czy jest możliwe żeby uszczelka tak strzeliła żeby zalewało gary olejem z płynem chłodniczym? Najbardziej obawiam się pęknięcia w bloku ale raczej to mniej prawdopodobne aby pękła aż tak... Dodam że po zakupie bawarki miałem przygodę z obudową termostatu i parę razy podczas ściągania jej do miasta zagrzała się i jechała na kranówie gdyż nie miałem innego wyjścia chyba że pozostawienie świeżo kupionego auta w środku pola... po powrocie do domu odrazu wymieniłem obudowę i płyn w całym układzie chłodzącym razem z odpowietrzeniem...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M52B20/LPG Nie odpala, masło pod korkiem, Płyn brudny.
PostNapisane: 1 grudnia 2018, 11:59 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 40
Posty: 1027
Moje BMW: X5
Kod silnika: Było m43m50m52n62
Różne są przypadki upg także pewnie czeka cię zdjęcie glowicy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M52B20/LPG Nie odpala, masło pod korkiem, Płyn brudny.
PostNapisane: 1 grudnia 2018, 12:25 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23101
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Swapuj silnik na 2.8 i będzie elegantaro :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 90 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL