BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 21:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: e46 dot 3 a dot4
PostNapisane: 11 grudnia 2018, 18:47 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: e46
Witam,ostatnio podczas jazdy pękł przewód hamulcowy,zeby dojechac do mechanika musiałem kupic na dolewkę bo juz caly wyciekl,na szybko szybko kopiłem jakis najtańszy DOT3 bo mialem raptem kilka kilometrow do mechanika.
Mechanik zrobił na drugi dzien,odbieral auto, place,jade i po kilku km zapaliły sie kontroli trakcji i ABS.z początku myślałem ze jak przewód pekl to gdzie może czujnik przy kole zalało,zostawiłem auto u kolejnego mechanika,po obejrzeniu auta i podłączenia pod kompa pokazuje coś z pompa.
teraz pytania:
czy przez DOT3 uwalilem pompe?
czy to pompa czy cos jeszcze innego byc?( bo jakby pompa padla to by chyba non stop swiecily kontrolki)
czy zmiana plyny na DOT 4 uratuje sytuacje?ocali pompe o ile nie padla juz...

z tymi kontrolkami jest tak ze pojezdze z pól dnia i jest git,nic sie nie pali trakcja dziala z ABS a później jak juz sie zapala tak świecą do końca dnia.i tak codziennie.
proszę o pomoc,nie chce zeby mechanik mnie ruchna na kasę :/
dziekuje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e46 dot 3 a dot4
PostNapisane: 11 grudnia 2018, 21:19 
Offline
Forumowicz

Posty: 317
Moje BMW: x3 2.0d
dot 3 ma niską temp.wrzenia jesli to auto po 2000r mysle ze powinien byc plyn o niskiej lepkosci bo uklad DSC ASR itp. są czułe na plyn hamulcowy i wlanie do ukladu z takim systemem nie bedzie działał poprawnie lub z opuznieniem a Ty dolałeś dot3 do dot4 podejrzewam że mogło coś sie zwarzyć raczej te płyny nie są mieszalne. wymień cały płyn na firmowy ATE do własnie takich układow litr kosztuje cos okolo 50zl.Proponuje na google wpisć czym roznią sie plyny z epoki lat 90 a teraz co idą płyny do nowych ukladów. Ja wymieniałem cały plyn w x3 na ten ATE i wszystko jest wporządku.Zlewając stary to przy kolach leciał aż czarny prawie,nowy jest koloru bezbarwnego no moze leciutko slomkowego.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e46 dot 3 a dot4
PostNapisane: 11 grudnia 2018, 22:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2174
Lokalizacja: Świdnica/Wrocław/Wałbrzych
Moje BMW: 320d,328i,540i,740il
Kod silnika: M47N,M52TUB,M62,M60
Parę dni temu kupowałem trw do esp to litr kosztował 28,-. Pokaż ten błąd odczytany w inpa, bez tego to będą same domysły.

_________________
INPA/NCS/ISTA/PaSoft - DIAGNOSTYKA, KODOWANIE WTRYSKIWACZY, ADAPTACJE - SŁUŻĘ POMOCĄ - DOLNYŚLĄSK - WROCŁAW - WAŁBRZYCH - ŚWIDNICA

POMOC PRZY OGLĘDZINACH
TEL. 782-784-200, maniek98hl@vp.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 119 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL