Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj. Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.
Proszę również o poprawne tytułowanie tematów: [Exx] Tytuł tematu
Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji
Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery
Witam, mam pytanie ponieważ od jakiegoś czasu świeci w moim e39 1997 rok kontrolka na środku zegarów od kontroli trakcji, dodam że posiadam DSC i w związku z tym błędem jest brak trakcji. Po podłączeniu kompa błąd wskazuje na czujnik kąta skrętu kierownicy. Mam pytanie czy ktoś z Was wymontowywał ten czujnik ponieważ w filmiku do którego dotarłem gość zbija część drążka i gotowe a nie jestem pewien czy przypadkiem nie trzeba dodatkowo czegoś odkręcić bliżej maglownicy?? Filmik z demontażu, który znalazłem na youtube poniżej:
No szkoda, że nikt się w temacie DSC nie wypowiedział ale za to ja mam kilka informacji, które mogą się przydać Jeżeli chodzi o błąd czujnika kąta skrętu kierownicy to u mnie zaczęliśmy od jego wymontowania. Sprawa demontażu wygląda dość prosto - dosłownie jak na filmiku, czyli można zbić drążek i dzięki temu wysunąć czujnik. Jak już został wymontowany i trafił na stół elektryka to po rozkręceniu okazało się, że styki które są w środku prawdopodobnie z racji zużycia nie dotykają toru po którym się poruszają. Elektryk dogiął te styki i przesmarował tor (jakimś smarem do styków) a następnie skręcił czujnik. Jeszcze przed zamontowaniem czujnika na kolumnie podłączyłem go do wtyczki i za pomocą INPA sprawdziłem, że reaguje na ruch zmieniając wartości odczytu. Kolejny krok to zamontowanie na kolumnę kierowniczą i kalibracja, czyli ustawienie kierownicy do jazdy na wprost i ustawienie wartości na "0" jak na załączonym filmiku z którego nie ukrywam skorzystałem
Po tej akcji zniknął błąd DSC Zanim kupicie lub wymienicie czujnik na nowy polecam spróbować postawić na nogi stary
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 124 gości
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników