Cześć, mam problem z moim M52B28 (ok. 190tysięcy potwierdzonego przebiegu) właściwie od kupna, początkowo nie zwracałem na to uwagi, ale wydaje mi się, że zaczęło się to nasilać. Silnik stuka przy schodzeniu z obrotów w zakresach od 780 do 1800-2000 obrotów. Dzieje się tak tylko na rozgrzanym silniku, na zimnym wszystko pracuje fajnie. INPA nie pokazuje żadnych błędów, korekty na dwóch cylindrach ok. 500-600 na plusie. Objechałem kilku mechaników specjalizujących się w BMW, ale niestety każdy mówi, że co drugie M52 tak klekocze i możliwe, że to łańcuszek pompy oleju. Jedni chcą robić vanosa, inni wymieniać wszystko po kolei, nie mam zamiaru władować kilku tysięcy w błoto. Silnik trzyma pięknie moc, nie kopci, zalany pełnym syntetykiem 5w40. Znalazłem filmik, na którym silnik chodzi identycznie jak u mnie, słychać dokładnie ten sam dźwięk. Miał ktoś z Was podobny problem? Cały osprzęt silnika zmieniałem, wszystkie rolki, paski i pompę wody, została mi jeszcze odma. Dzięki za pomoc
https://www.youtube.com/watch?v=Rjd_Y8AKBTU