BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 kwietnia 2024, 15:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E92] Ista problem z połączeniem
PostNapisane: 3 marca 2019, 18:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Też próbowałem nie działa...Ustawiłem takie parametry bo takie były wklepane na starym fejsie i wszystko działało...Chyba jutro pojadę do sklepu i wymienię go na inny ,może coś z nim nie tak faktycznie bo moim zdaniem powinno to działać :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E92] Ista problem z połączeniem
PostNapisane: 4 marca 2019, 10:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Dziś wymieniłem interfejs na drugi...Na nowszy model, i bez żadnych komplikacji, instalowania czego kolwiek dodatkowego działa więc problem bym z fejsem...Dziekuje wszystkim za pomoc :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E92] Ista problem z połączeniem
PostNapisane: 4 marca 2019, 12:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2174
Lokalizacja: Świdnica/Wrocław/Wałbrzych
Moje BMW: 320d,328i,540i,740il
Kod silnika: M47N,M52TUB,M62,M60
Zdarza się niestety, grunt, że ogarnięte. Pamiętaj o aku ;)

_________________
INPA/NCS/ISTA/PaSoft - DIAGNOSTYKA, KODOWANIE WTRYSKIWACZY, ADAPTACJE - SŁUŻĘ POMOCĄ - DOLNYŚLĄSK - WROCŁAW - WAŁBRZYCH - ŚWIDNICA

POMOC PRZY OGLĘDZINACH
TEL. 782-784-200, maniek98hl@vp.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E92] Ista problem z połączeniem
PostNapisane: 4 marca 2019, 14:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
No właśnie co z tym akumulatorem kodować go koniecznie? Był 80Ah jest 85Ah prąd rozruchowy taki sam...Dam radę to zakodować ISTA-D?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E92] Ista problem z połączeniem
PostNapisane: 4 marca 2019, 16:07 
Offline
Specjalista

Posty: 2693
Lokalizacja: Racibórz(śląsk)
Moje BMW: Vectra B
Kod silnika: X20XEV
Jeśli wymieniłeś 80Ah AGM na 85Ah AGM to wystarczy za pomocą ISTA D zarejestrować wymianę

_________________
Jeśli udzielam się w temacie, to proszę nie pisać mi PW. Lepiej problem rozwiązać w danym temacie. Może przydać się jeszcze komuś innemu w przyszłości


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E92] Ista problem z połączeniem
PostNapisane: 6 marca 2019, 21:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
A oryginał był AGM? Jakoś mogę to rozpoznać? Kupiłem taki który miał odpowiadać parametrami staremu, sprawdzał czy do tego modelu jest ok itd zbytnio się nad tym nie rozczulałem :zdziwko:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E92] Ista problem z połączeniem
PostNapisane: 6 marca 2019, 23:22 
Offline
Specjalista

Posty: 2693
Lokalizacja: Racibórz(śląsk)
Moje BMW: Vectra B
Kod silnika: X20XEV
WitoM napisał(a):
A oryginał był AGM? Jakoś mogę to rozpoznać? Kupiłem taki który miał odpowiadać parametrami staremu, sprawdzał czy do tego modelu jest ok itd zbytnio się nad tym nie rozczulałem :zdziwko:

Oryginalny aku BMW jeśli jest biały to zwykły kwasowy. Jeśli AGM, to ma kolor czarny

_________________
Jeśli udzielam się w temacie, to proszę nie pisać mi PW. Lepiej problem rozwiązać w danym temacie. Może przydać się jeszcze komuś innemu w przyszłości


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E92] Ista problem z połączeniem
PostNapisane: 7 marca 2019, 16:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Oryginał był czarny 80Ah 800a, ja kupiłem varte F18 85Ah 800A...i pytanie co z tym fantem zrobić?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E92] Ista problem z połączeniem
PostNapisane: 7 marca 2019, 20:15 
Offline
Specjalista

Posty: 2693
Lokalizacja: Racibórz(śląsk)
Moje BMW: Vectra B
Kod silnika: X20XEV
Skoro używasz ISTA to odczytaj błędy. Przejdź do zakładki "identyfikacja pojazdu", tam gdzie wyświetla pełny nr VIN, przebieg, model itd.

Na dole masz listę wyposażenia. Na samym końcu listy powinien widnieć rodzaj aku. Literka A oznacza AGM, literka B zwykły kwasowy.
Przykładowo A080 to AGM 80Ah.

Jeśli będzie tam B080 to wystarczy tylko zarejestrować.

Problem pojawia się jeśli masz takie opcje wyposażenia jak:
- Brake Energy Regeneration
- System Start-Stop
- Ogrzewanie postojowe

Wtedy zwykły aku nie pożyje tak długo jak AGM w tych systemach.
Jeśli nie masz żadnej z tych funkcji to co najwyżej kwestia przekodowania samochodu pod ten akumulator(zmiana klucza za pomocą NCSExpert i kodowanie silnika i CAS)

_________________
Jeśli udzielam się w temacie, to proszę nie pisać mi PW. Lepiej problem rozwiązać w danym temacie. Może przydać się jeszcze komuś innemu w przyszłości


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E92] Ista problem z połączeniem
PostNapisane: 7 marca 2019, 20:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
S1CDA Brake Energy RegenerationS1CDA czyli chyba nie pożyje aż tak długo chociaż akurat hamowanie rekuperacyjne to nie start stop więc myślę, że jakoś mocno nie wpływa na żywotność..Czyli muszę odpalić ncs... W sobotę się tym zajmę, możesz napisać jakąś instrukcje co po kolei jeśli mam A080, a teraz ma być B85? Bo ncs jeszcze nie dłubałem.
Ps:Przy okazji jak odpale ncs to da radę żeby w menu BC wyświetlało mi prędkość realną nie tą licznikową(miałem tak w poprzedniej E92) plus temperaturę cieczy chłodzącej?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E92] Ista problem z połączeniem
PostNapisane: 9 marca 2019, 23:14 
Offline
Specjalista

Posty: 2693
Lokalizacja: Racibórz(śląsk)
Moje BMW: Vectra B
Kod silnika: X20XEV
WitoM napisał(a):
S1CDA Brake Energy RegenerationS1CDA czyli chyba nie pożyje aż tak długo chociaż akurat hamowanie rekuperacyjne to nie start stop więc myślę, że jakoś mocno nie wpływa na żywotność..Czyli muszę odpalić ncs... W sobotę się tym zajmę, możesz napisać jakąś instrukcje co po kolei jeśli mam A080, a teraz ma być B85? Bo ncs jeszcze nie dłubałem.
Ps:Przy okazji jak odpale ncs to da radę żeby w menu BC wyświetlało mi prędkość realną nie tą licznikową(miałem tak w poprzedniej E92) plus temperaturę cieczy chłodzącej?

Temperatura cieczy pojawiła się dopiero pod koniec serii Fxx, wraz z silnikiem B47.

Prędkość jak najbardziej da się uruchomić. Poczytaj o programie NCSDummy

Co do zmiany typu aku, to poczytaj o zmianie klucza kodowania.
Aku 85Ah nie był przewidziany. Dostępne opcje jak dobrze pamiętam to B080 lub B090

_________________
Jeśli udzielam się w temacie, to proszę nie pisać mi PW. Lepiej problem rozwiązać w danym temacie. Może przydać się jeszcze komuś innemu w przyszłości


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 120 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL