BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 kwietnia 2024, 18:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E61] 525d LCI - olej w intercoolerze (dużo), nowe turbo
PostNapisane: 3 kwietnia 2019, 09:39 
Offline
Forumowicz

Wiek: 33
Posty: 349
Lokalizacja: ok. Koszalina
Moje BMW: E61 LCI 525d
Kod silnika: M57
Garaż: E61 525d - http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166179
E36 Coupe - http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=55190
Cześć,
ostatnio miałem problem z turbosprężarką, waliło olej w dolot, gwizdało, w końcu wirnik prawie się urwał, założyłem nową Garetta, niby wszystko ok, ale ostatnio znów zauważyłem dwie plamy oleju pod samochodem, cieknie na wlocie i wylocie z intercoolera.

Separator oleju wymieniony przy okazji poprzedniej wymiany oleju (trochę ponad 15 tys. km temu), turbosprężarka nowa, układ wyczyszczony z oleju i opiłków w czasie wymiany. Trochę czytałem na ten temat i zostaje chyba temat podciśnienia, albo wąż spływu oleju z turbo. Chyba, że jest coś jeszcze?

Na innym forum wyczytałem coś takiego:
"wymieniłem dosłownie wszystkie wężyki od podciśnienia, wymieniłem dwa elektrozawory N75 i N18, wyczyściłem zawór EGR i pomogło ..."

Może ktoś przerabiał temat, albo zna godny polecenia serwis w okolicy Koszalina, który mógłby to zdiagnozować, bo drugiej wymiany sprężaki to już chyba nie dźwignę :mur:

Silnik to M57D30, DPF usunięty.

Dzięki z góry.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 163 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL