BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2024, 21:06

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E53] X5 M62b46 problem z sonda
PostNapisane: 4 czerwca 2019, 12:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Moje BMW: X3 F25
Kod silnika: N47T
Otóż to mój pierwszy post gdyż przeważnie jestem czytelnikiem forum niż czynnym, aktywnym użytkownikiem aczkolwiek mojego problemu nie mogłem nigdzie znaleźć, Pacjent BMW X5IS. Podczas podroży do pracy wyskoczył check. Po podłączeniu do torque oraz inpy błąd wskazywał na sonde bank 1 za katem, która wymieniłem niestety brak efektów. Błąd powraca z rożną częstotliwością. Czasami po przejechaniu 10 km a czasami po 100. Po adaptacji sterownika silnika nadal to samo. Na dole zamieszczam video z przejazdem i odczytem live daty. Dokładnie widać jak sonda dużo później zaczyna oscylować oraz widać po korektach, że jest uboga mieszanka, która w jakiś sposób pewnie też wpływa na odczyt sondy. Auto śmiga na LPG Prins. Czy macie jakieś pomysły jak to rozwiązać ?

Kody błędów: P0143,
P1143




Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E53] X5 M62b46 problem z sonda
PostNapisane: 5 czerwca 2019, 20:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Moje BMW: X3 F25
Kod silnika: N47T
Serio nikt nie jest w stanie mi pomoc :)?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E53] X5 M62b46 problem z sonda
PostNapisane: 10 czerwca 2019, 13:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Moje BMW: X3 F25
Kod silnika: N47T
Dodam, ze sonda, z która jest problem zaczyna oscylować dopiero gdy płyn chłodniczy ma 80 stopni, a sonda sprawna na drugim banku już od 60 stopni. Typowo jest problem z grzałka tylko cholera wie dlaczego. Problem występuje na LPG i PB


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 117 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL