BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 kwietnia 2024, 12:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E87] awaria silnika (mechanik stwierdził ukręcenia wału)
PostNapisane: 17 lutego 2022, 14:16 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: E87
Kod silnika: N43B16
Witam wszystkich,

Jakiś czas temu gdy ruszałem samochodem, zgasł silnik i coś stuknęło. Samochód kręcił ale nie odpalał i widoczna była kontrolka check engine. Po podłączeniu komputera, pojawił się błąd czujnika wału korbowego. Zawiozłem samochód lawetą do mechanika, on zamówił czujnik, wymienił i nic, dalej to samo. Nie za bardzo znam się na samochodach, ale on stwierdził, nie wiem czy po jakiejś głębszej analizie, że ukręcił się wał. No i teraz pytanie, w jaki sposób można zdiagnozować to, że ukręcił się wał? Chciałbym to zobaczyć jakoś na własne oczy i być świadomy zanim zacznę tak droga naprawę. Mechanik mówi, że nic nie da się zrobić, albo remont silnika, albo zmiana silnika na inny. Stąd kolejne pytanie, gdyby faktycznie okazało się już, że nic nie da się z tym zrobić i trzeba wymieniać silnik, to jaka jest różnica między kodami silników N43B16A, a N43B16AA? Mechanik powiedział, że mój silnik to właśnie N43B16AA, a ja przeglądając oferty znalazłem tylko 1 na sprzedaż, czym różnią się zatem te 2 kody silników? Czy zamiast N43B16AA można wrzucić N43B16A?

Z góry dzięki za pomoc,
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E87, awaria silnika (mechanik stwierdził ukręcenia wału)
PostNapisane: 17 lutego 2022, 17:14 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1100
Moje BMW: pocket rocket 323ti
Kod silnika: r6 :)
Garaż: Pocket rocket 323ti vel dzikus
Smoczyca 645ci vel dziadkowóz
Rozruchnik kreci, kolo pasowe nie. Ale jest w tym pułapka.
bez pułapki micha w dół.

_________________
323ti
Kolektor m50
Wałki s50
Lekki zamach 240mm
Hamulec 325/294mm+ pompka e84
Szpera 40% w końcu na pokładzie!
Gwint 4x kolumna
Stroker waiting.......
Jest przeciąg :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 123 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL