BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 20:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Spryskiwacze przedniej szyby
PostNapisane: 11 stycznia 2008, 22:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 204
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Moje BMW: e46
Kod silnika: M54B25
Witam.ostanio mi przestał działaś jeden spryskiwacz.jak i również w drugim było jakby słabe ciśnienie,ledwo co na szybe leciało, było trochę mało płynu,wiec dolałem do pełna.i dalej to samo.macie na to sposób??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 stycznia 2008, 22:06 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 663
Lokalizacja: [ LB ***** ]
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=79102
ja miałem podobny problem i kupiłem nowe -- !!!! ORYGINAŁ BMW !!!!
14 zł szt. :zdziwko: i problem z głowy, oto link na aukcje kolesia z allegro:

http://www.allegro.pl/item273273101_bmw ... b_e36.html

polecam :!:

_________________
E46 330Ci CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 stycznia 2008, 22:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 204
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Moje BMW: e46
Kod silnika: M54B25
dziex wielki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 stycznia 2009, 17:51 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 553
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Straszne slabo psika mi na szybe... Co to moze byc? dysza? przewod? pompka? jak sprawdzic i przeczyscic? :)

_________________
Jezeli moj post był Ci pomocny kliknij -> POMÓGŁ

Moja była :( -> M52B25 Estoril blau power!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 stycznia 2009, 20:12 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 553
Lokalizacja: Bielsko-Biała
nikt nie pomoze?

_________________
Jezeli moj post był Ci pomocny kliknij -> POMÓGŁ

Moja była :( -> M52B25 Estoril blau power!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 stycznia 2009, 20:15 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2541
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 530d
krzysiekbb wiem, że moze to banalne co napisze ale mogły Ci po porstu przymarznąć te dysze, u mnie tak było wstawiłem na noc do garażu pryska jak dawniej.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 stycznia 2009, 20:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 553
Lokalizacja: Bielsko-Biała
u mnie jest problem bo autko stoi na podjezdzie w ogrodzie... do garazu nie wjedzie za niskie jest ;/ ale obawaim sie ze nie jest to zmarzniecie... o ile dobrze pamietam stalo sie to przed pierwszymi mozami.

_________________
Jezeli moj post był Ci pomocny kliknij -> POMÓGŁ

Moja była :( -> M52B25 Estoril blau power!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 stycznia 2009, 21:29 
Pierwsze co- igiełka i dysze przeczyścić :P


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 stycznia 2009, 22:27 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 625
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Moje BMW: e90
Kod silnika: M47/T2
ja w lato wyjąłem dysze.rozebrałem je i włosem plastikowym od szczotki przeczyściłem. dodatkowo wziąłem jakiś odkamieniacz i przepłukałem to. efekt- działają jak nowe. możesz kupić niepodgrzewane dosyć tanio ale jak masz czas i lubisz takie rzeczy to możesz sam przeczyścić. sama igła nie daje takich efektów jak całkowite rozebranie. jeżeli nie można u ciebie ich rozebrać to proponuje jakiś plastikowy "włos" np od szczotki do mycia, czy zamiatania i postarać się za pomocą niego przeczyścić, a jak to nie pomoże to wymiana.

_________________
Obrazek
e36 325i sedan m pakiet str 3 viewtopic.php?t=32577


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 stycznia 2009, 22:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 166
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Moje BMW: bylo E36 jest WRX
Kod silnika: -
u mnie ciąge sie zapychają :kwasny: srednio raz w tygodniu, przedmuchiwałem kompresorem (dzialaly tydzien), przepychalem iglą i ciągle sie zapychają :kwasny: na wiosne zrobie jak barteke36 , nowy oryginal podgrzewany 75zł szt.

_________________
Zobacz moje byłe E36 coupe :) viewtopic.php?f=6&t=52493

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 stycznia 2009, 22:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 101
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e36
Kod silnika: M52
Hej. może po prostu wąż masz nieszczelny tu zaraz pod dyszą co na szybę natryskuje, lub się wysunął troche. Zdejmij wygłuszenie maski i sprawdź!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 stycznia 2009, 01:34 
Offline
Forumowicz

Posty: 209
Lokalizacja: lubuskie
Moje BMW: e39 530d
Adrian pod maską masz na wężu biały plastikowy zaworek często one się psują ,w bmw kosztuje chyba 20zl wymień i ciśnienie znowu będzie ok. ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 stycznia 2009, 01:43 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2541
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 530d
A macie jakiś patent, żeby pryskały trochę niżej :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 stycznia 2009, 01:52 
Offline
Forumowicz

Posty: 209
Lokalizacja: lubuskie
Moje BMW: e39 530d
Kuba. napisał(a):
A macie jakiś patent, żeby pryskały trochę niżej :hyhy:
To znaczy?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 stycznia 2009, 01:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 445
Lokalizacja: Płoty - Szczecin
Moje BMW: E61 530i
Kod silnika: N52B30A
Wsadzasz szpilke w otwor i sobie regulujesz wysokosc psikania :D

_________________
BMW Klub Szczecin
Obrazek
Moja__była__Bunia__323ti
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 stycznia 2009, 07:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 553
Lokalizacja: Bielsko-Biała
a te zaworki kolo dysz co daja?

_________________
Jezeli moj post był Ci pomocny kliknij -> POMÓGŁ

Moja była :( -> M52B25 Estoril blau power!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 stycznia 2009, 07:57 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 553
Lokalizacja: Bielsko-Biała
czyli jak jest slabe cisnienie to moze byc i ten zaworek i dysza? dysze przeczyszcze :) i zobaczymy czy to cos da.

_________________
Jezeli moj post był Ci pomocny kliknij -> POMÓGŁ

Moja była :( -> M52B25 Estoril blau power!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 stycznia 2009, 08:37 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 8214
Lokalizacja: Wiocha Choroń k. Częstochowy :)
Moje BMW: ....................
Kod silnika: ....................
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... lit=wodzu6
krzysiekbb napisał(a):
a te zaworki kolo dysz co daja?

Jeżeli chodzi ci o te zawaorki co są pod maską to są one po to, żeby płyn się nie cofał do zbiorniczka, gdy byś ich nie miał to po przyciśnięciu przełącznika spryskiwacza musiałbyś trochę poczekać zanim zaczął by lecieć płyn

_________________
"Ludzi na drogach nie zabijają szybkie samochody tylko słabi kierowcy" /K. Hołowczyc/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 stycznia 2009, 08:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 4671
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 3288888888
BrzeszczoT napisał(a):
Wsadzasz szpilke w otwor i sobie regulujesz wysokosc psikania :D


Dokladnie :]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 stycznia 2009, 09:14 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 97
Lokalizacja: W-wa
Moje BMW: e61 LCI
Kod silnika: M57N2
i dzięki tym zaworkom nim jak się zepsują czy też zapchają ciśnienie jest mizerne

_________________
Czym Chata Bogata, Tym Goście Wymiotują...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 120 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL