BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 12:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [eXX] Dziura pomiedzy 2,5-3 tys/obr na PB
PostNapisane: 2 października 2006, 22:03 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
Witam
Czyli jak w temacie co moze byc przyczyna dziury-zmulania w okolicach 2,5 tys/obr-3tys/obr (na PB) na Lpg jest dobrze w sumie silnik lepiej pracuje na gazie nie ma dziury.Na PB silnik jest ospały,w momencie zmiany biegu tak jakby go cos zwalniało-przyhamowywalo.Bmw ma instalacje 2 generacji i wczesniej wszystko było ok.Spalanie na Lpg ok 13 L wiec to chyba nie sada...
pozdrawiam


Ostatnio edytowano 2 grudnia 2006, 15:03 przez LEGO, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2006, 23:36 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
W takiej sytuacji problem napewno tkwi w składzie mieszanki, a konkretniej w dawkowaniu.
To co możesz na szybko posprawdzać to szczelność układu dolotowego powietrza, lecz podejrzewam, że to już przerabiałeś.
Drugą kwestią jest sprawdzenie przepływomierza, gdyż jego błędne wskazy o zbyt małym lub zbyt dużym dawkowaniu również będą wpływały na stratę mocy.
Jeżeli w polsce padało w ostatnim czasie to sprawdź czy wtyczka sondy lambda nie została przypadkiem zalana wodą.
W pozostałych kwestiach jak i również sprawdzenia przepływki może istnieć konieczność podłączenia pod komputer i sprawdzenia jakie możliwe problemy widzi komputer z czujnikami i ja bym od tego zaczął na dzień dobry.

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2006, 06:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Lokalizacja: W-wa
Odłącz sondę i zobacz jak będzie.

_________________
Moja byÂła


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dziura pomiedzy 2,5-3 tys/obr na PB
PostNapisane: 9 października 2006, 14:46 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 96
Lokalizacja: Wawa
Lego napisał(a):
Witam
Czyli jak w temacie co moze byc przyczyna dziury-zmulania w okolicach 2,5 tys/obr-3tys/obr (na PB) na Lpg jest dobrze w sumie silnik lepiej pracuje na gazie nie ma dziury.Na PB silnik jest ospały,w momencie zmiany biegu tak jakby go cos zwalniało-przyhamowywalo.Bmw ma instalacje 2 generacji i wczesniej wszystko było ok.Spalanie na Lpg ok 13 L wiec to chyba nie sada...
pozdrawiam


mam dokladnie taki sam problem. To jest wina przeplywki. W tym momencie po wymianie przeplywki. Mam tez taki objaw ale tylko dlatego ze jest nie org. ( zdaniem fachury) Na gazie smiga jak szalona a faszce ](*,) tandeta. Z tym ze przed wymiana przeplywki na PB jako tako. a LPG wcale nie jezdzil.

_________________
:D Grunt to ÂżyĂŚ na luzie i nie dac sie skurw..... :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2006, 00:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 445
Lokalizacja: Płoty - Szczecin
Moje BMW: E61 530i
Kod silnika: N52B30A
U mnie jest podobna sytuacja ale nie za kazdym razem i pomiedzy 5200 a 5300obr/min
Tak jakbym gwaltownie odpuscil gaz i go ponownie wcisnal do deski. Bardzo nieprzyjemne przy wyprzedzaniu. Trwa to moze pol sekundy. Na LPG (sekwencja OMVL) lepiej pracuje silnik niz na benzynie jesli chodzi o plynne przechodzenie z biegu na bieg. Czasem gasnie gdy hamuje z wcisnietym sprzeglem, albo obroty spadaja tak ze trzesie autem (prawie do zera). Co moze byc przyczyna?

_________________
BMW Klub Szczecin
Obrazek
Moja__była__Bunia__323ti
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2006, 13:46 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
BrzeszczoT napisał(a):
Na LPG (sekwencja OMVL) lepiej pracuje silnik niz na benzynie jesli chodzi o plynne przechodzenie z biegu na bieg. Czasem gasnie gdy hamuje z wcisnietym sprzeglem, albo obroty spadaja tak ze trzesie autem (prawie do zera). Co moze byc przyczyna?



Jak założyłem LPG to u mnie tak było i pojechałem do gaziarza to poustawiał coś na komputerze, bo stwierdził że się troche to wszystko " ułożyło" i poprzestawiało po przejechaniu kilkudziesieciu km . Jak to wszystko poustawiał to teraz je super .

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 66 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL