BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 11 maja 2024, 13:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e39] problem po wymianie silnika
PostNapisane: 23 października 2006, 07:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 43
Lokalizacja: podlasie
po wymianie silnika e 39 528 rok 1999 po przejechaniu 15 km zapala sie kontrola trakcji check i ins .auto nie jedzie. po wykasowaniu bledow 15 km i to samo.ktos moze pomoc.pozdrawiam i szerokiej drogi


Ostatnio edytowano 2 grudnia 2006, 14:13 przez kris, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2006, 18:06 
A z jakiego silnika na jaki wymieniałes :-k


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2006, 19:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 2213
Lokalizacja: 3CiTy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m57
a moze cos z kompem?

_________________
Bayerische Motoren Werke...
MĂłj byÂły Is-ik
Chcesz kupiĂŚ zadbane e39?? -> Moja 528i

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2006, 08:10 
Offline
Forumowicz

Posty: 365
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B25i
kolego, to zanim wykasujesz bledy, to zerknij co sie kryje pod kodami usterek.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2006, 16:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 43
Lokalizacja: podlasie
silnik 2.8 na 2.8 tez vanos podwujny aluminiowy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2006, 16:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 43
Lokalizacja: podlasie
do przemek> bledy rozne jedyny co sie powtarza to przeplywomierz. juz trudno mi walczyc a jezdzic sie chce . . . . komp byl dobry i jest bo jezdzilem tym autem


Ostatnio edytowano 24 października 2006, 16:26 przez kris, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2006, 16:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: warszawa
A poprzedni i aktualny silnik byly na podwojnym vanosie?? Bo jezeli poprzedni byl na jednym a ten jest na dwoch to moze stad ten problem...

_________________
"Jadac lewym pasem zjawisko dlugich swiatel w lusterku jest mi obce" ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2006, 16:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 43
Lokalizacja: podlasie
taki sam wstawilem jak byl. . . moze trzeba przeprogramowac kom albo jest okreslony nr silnika albo cos w tym stylu ... o takie info mi chodzi bo reszta chyba ok


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2006, 18:56 
Offline
Forumowicz

Posty: 365
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B25i
elementy wykonawcze nie maja zapisanego numeru silnika. rozne bledy nie powinny wystepowac ciagle. jesli sie jeszcze raz powtorzy sytuacja niech podadza Ci tez kody usterek, anie tylko sam opis. ale po opisie zdarzen osobiscie bym stawial na to, ze jest wina znikajacego pradu, a szczegolniej zniakajcej masy. byc moze, ktorys z przewodow masowych jest zle przykrecony.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2006, 06:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 43
Lokalizacja: podlasie
dzieki . logicznie rozumujac doszedlem do tego samego wniosku . bede dalej walczyl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2006, 06:31 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Moze była jakaś minimalna zmiana w od produkcji poprzeniego do obecnego silnika, donyślam się że nie są wyprodukowane tego samego dnia. Może sprawdź w ETK czy nie nastąpiły jakieś drobne modyfikacje?

Wydawać się to może małoprawdopodobne, ale jak mnie w 2.0 24V z 93r. zerwało łańcuch i szukałem 14 zaworów, to nagle się okazało że moje są krótsze o 2mm od tych co wyjmowaliśmy z głowic od tych silników u sprzedawcó części... były prawie nie do zdobycia i trwało to chba z 8 tyg.


Może jeden pin w kompie jest inny (np dpdatkowa masa) albo jeden czujnik inny albo jeszcze coś innego.

Może jakiś czujnik wstrząsowy (wypadkowy) jest uszkodzony i się "zwiera".

Jeżeli podajesz w profilu jakąś wioskę (domyślam się że chodzi o wieś "polska") to dobrze jest podać województwo lub większe miasto. napewno ktoś Ci poda namiar na dobrego speca.


P.S. Czy pisząć 15km miałeś na myśli mniej więcej odcinek przejazdu czy przybliżony czas jazdy?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2006, 08:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 43
Lokalizacja: podlasie
najgorsze jest to ze chyba pojade do serwisu a tam skasuja mnie pieknie. . . 15 km to mniej wiecej czas a jak juz zapali sie to po zgaszeniu motoru moze sie ponownie zapalic po minucie. a ta wioska to na podlasiu. . . .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 65 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL