BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 kwietnia 2024, 14:54

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 318is Silnik - za wysokie obroty biegu jałowego
PostNapisane: 16 czerwca 2008, 21:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: birmingham
Siema potrzebuje pomocy ma e36 318is i mam problem z obrotami na wolnym biegu trzyma obroty na 1300,1400 i powoli bardzo powoli spada do 1000,900 bardzo wzroslo mi spalanie prawie 2x i strasznie smierdza spaliny moze to jest wina sprzegla bo troszke mi slizga przeczyscilem przeplywomierz powietra ale dalej jest to samo POMOCY!!!czy to moze byc wina sprzegla ???????

Cytuj:
[model???] trzyma obroty na jalowym biegu na 1300 i bardzo powoli spada


Zapoznaj się z ZASADAMI.


robertbmw


Ostatnio edytowano 22 czerwca 2008, 11:52 przez bela, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2008, 21:54 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 180
Lokalizacja: rzeszĂłw
sprzeglo nie ma nic wspolmego do wolnych obrotow. to sie na benzynie czy gazie?

_________________
PiszĂŞ co popadnie... ChcĂŞ miec duÂżo postĂłw.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2008, 22:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: birmingham
benzyna i strasznie smierdza spaliny wczesniej tak nie bylo!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2008, 22:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 180
Lokalizacja: rzeszĂłw
moze to wina sondy lambda.

_________________
PiszĂŞ co popadnie... ChcĂŞ miec duÂżo postĂłw.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2008, 22:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: birmingham
jak to mozna wymienic i czy ona w srodku katalizatora czy gdzies na zewnatrz? bede musial wymieniac katalizator ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2008, 22:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 180
Lokalizacja: rzeszĂłw
nie jestem pewien czy to wina sondy, najlepiej podpiac pod kompa i wtedy wyjdzie wszystko

_________________
PiszĂŞ co popadnie... ChcĂŞ miec duÂżo postĂłw.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2008, 22:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: birmingham
jak moge podpiac go do kompa moge to zrobic sam a jak tak to jakim programem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2008, 23:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: birmingham
czy ta sonda lambda gdy jest zepsuta moze objawiac sie tez spadkiem mocy ?? bo wydaje mi sie ze auto jest slabsze jak na 140 koni


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2008, 06:46 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Sonda lambda odpowiada za regulację składu mieszanki. Jeżeli sonda będzie uszkodzona, to mieszanka może mieć nieprawidłowy skład i wtedy faktycznie auto może trochę zamulać (np. gdy mieszanka będzie za bogata).

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2008, 09:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: birmingham
jesli to byla by wina tej sondy ppo wymianie obroty powiny trzymac sie na biegu jalowym na 900 a nie jak teraz na 1300 1400 czy to jest wina jakiejs innej czesci???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2008, 20:21 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 34
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
Sprawdz na komputerze, bo wymienianie części w ciemno nie ma sensu.Po wymianie sondy, jeżeli to ona nawaliła to obroty będą takie jak trzeba czyli ok 750.

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] 318is Silnik - za wysokie obroty biegu jałowego
PostNapisane: 8 lutego 2017, 16:32 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2
Lokalizacja: Polkowice
Moje BMW: E36 318i
Kod silnika: M43B18
Witam, odświeżam temat. Kupiłem właśnie E36 318i 115KM z lpg. Silnik odpala za pierwszym razem nawet w dzisiejsze -10st. C. Posiada filtr stożkowy co mnie zaniepokoiło trochę. Obroty na biegu jałowym stoją na 1300 - 1400 i nie spadają. Zaznacze że mimo tego silnik bardzo ładnie równo i cicho chodzi i nawet się dobrze zbiera na benzynie ( naa lpg wiadomo że muli go delikatnie). moje pytanie to czy to może być wina tego filtra stożkowego i przepływka dostaje za duże powietrze? Dodam też że obroty nie falują ani w dół ani w górę.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] 318is Silnik - za wysokie obroty biegu jałowego
PostNapisane: 8 lutego 2017, 22:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 38
Moje BMW: E46
Kod silnika: M43
Mechanior swego czasu mi mówił, że w zimę(jak mróz) obroty lekko podwyższone to normalna sprawa, ale czy aż taka to nie wiem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] 318is Silnik - za wysokie obroty biegu jałowego
PostNapisane: 8 lutego 2017, 23:03 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2
Lokalizacja: Polkowice
Moje BMW: E36 318i
Kod silnika: M43B18
Mestes napisał(a):
Mechanior swego czasu mi mówił, że w zimę(jak mróz) obroty lekko podwyższone to normalna sprawa, ale czy aż taka to nie wiem.


Tylko że silnik ma cały czas takie obroty nawet rozgrzany. Na zimnym ma 1500,


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 168 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL