BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 kwietnia 2024, 18:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Nie grzeja sie sondy lambda
PostNapisane: 8 marca 2006, 23:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 295
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 330CiC
Ok miesiac temu wymienilem sondy i nie grzeja sie (obie) jakby grzalki w nich nie dzialaly, dopiero po 8-10 minutach pracy silnika zaczynaja dzialac,wiec grzeja sie dopiero od spalin, co moze byc przyczyna??

Pozdrawiam, Karol

_________________
wczesniej: E32 750 iL, E30 325 iX,
E34 540 iA obecnie: E30 320i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2006, 21:11 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 690
Lokalizacja: Centrum
Moje BMW: M450i
Kod silnika: M62B46+MOD
Nie działają przekażniki od podgrzewania sond 8)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2006, 23:12 
Offline
Forumowicz

Posty: 295
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 330CiC
no wlasnie, ale gdzie one sa?? nie moge znalesc zadnej rozpiski ani schematow.
Podobno to ktorys z trzech jakie sa w skrzynke z komputerami, nie wiem ktory wiec wymienilem trzy, ale rezultat zaden :(

_________________
wczesniej: E32 750 iL, E30 325 iX,
E34 540 iA obecnie: E30 320i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 marca 2006, 16:52 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 690
Lokalizacja: Centrum
Moje BMW: M450i
Kod silnika: M62B46+MOD
I jak Karolu poradziłeś sobie już z tym tematem ?

_________________
WWW.KLINIKA-BMW.PL
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 marca 2006, 21:09 
Offline
Forumowicz

Posty: 295
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 330CiC
Tak, wiesz wtedy co dzwonilem przejrzalem tam wszystko, ale nie wyśledzilem ktory to konkretnie przekaznik, a proda z komputera do podgrzewania niby wychodzil (na tym pinie ktory mi podales).
Podjechalem do goscia ktory mi montowal te sondy i zrobil tak, ze jak jest wlaczony zaplon to sondy grzeja caly czas, bo cos nie chcialo sie zalaczac to grzanie.

Ale gaz dalej sie pieprzy, jutro jestem umowiony na regulacje, bo jak jade dluzej w trasie jednostajnie to zaczyna szarpac, nie wiem czy to nie jest kwestia tego ze stada mu temp i moze wlaczac ten dodatkowy wtryskiwacz albo cos w tym stylu, bo wygaje mi sie ze smierdzi wacha pod maska jak przerywa.

_________________
wczesniej: E32 750 iL, E30 325 iX,
E34 540 iA obecnie: E30 320i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2006, 20:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Lokalizacja: W-wa
Podłączę się, Karol540 jak to zrobić żeby podgrzewanie działało cały czas po włączeniu zapłonu?
Jestem po wym. sondy, początkowo myślałem, że jest OK, ale sonda pokazuje 0.48V przez b. długi czas po uruchomieniu silnika, niestety...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2006, 22:38 
Offline
Forumowicz

Posty: 295
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 330CiC
pod komputerami (skrzynka pod maska po prawej strone) sa 3 przekazniki i jeden to wlasnie sterowanie podgrzewaniem. U mnie jest niebieski bialy i brazowy i to wlasnie brazowy za to odpowiada. Musisz mu dac mase zeby byl caly czzas "wlaczony".
Sam nie wiem dokladnie na ktory pin, musisz elektryka zapytac, bo mi to robil wlasnie elektryk a ja o przekaznikach nie mam pojecia.
Ja na Twoim miejscu sprawdzil bym najpierw podlaczenia sondy w ukladzie wydechowym, chyba ze robiles to sam, bo mi kretyn tak zrobil ze wał wyrwal mi kable z sondy :evil:
Pozdrawiam, Karol.

_________________
wczesniej: E32 750 iL, E30 325 iX,
E34 540 iA obecnie: E30 320i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2006, 22:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Lokalizacja: W-wa
No to widzę, że i ja muszę sie udać do elektryka, gdzie to robiłeś? będę wdzięczny za namiary
No i czy napewno nic się nie stanie jak będzie grzało cały czas?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2006, 23:42 
Offline
Forumowicz

Posty: 295
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 330CiC
powiedzieli mi ze wiele aut ma na stale wlaczone sondy i nie rzutuje to na ich trwalosc
Nawet E32 750 do ktoregos rocznika miala grzanie na stale
jestes z wawy to mozemy sie jakos spiknąć i to porownac
Pozdrawiam, Karol
Aha, ja to robil poza wawa, ale jak chcesz miec szybko to podjedz do byle elektryka, kazdy powinien wiedziec jak to zrobic a koszt nie powinien przekroczyc 20 pln bo to kwestia przeciecia jednego kabla i podlaczenia go do nadwozia zeby mial mase.

_________________
wczesniej: E32 750 iL, E30 325 iX,
E34 540 iA obecnie: E30 320i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 108 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL