BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 10 maja 2024, 09:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12 stycznia 2007, 15:41 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Tomek33 napisał(a):
Wszystko jasne jak wam powiem to popadacie. Wiecie co się stało pompa oleju się odkręciła :17: trzymała się praktycznie na samym łańcuszku. Śruby od pompy leżały w misce olejowej i taka była przyczyna braku ciśnienia.


I niech mi ktos wmawia dalej ,ze w V12 ten problem nie wystepuje. Trąbie o tym od dawna ale z reguły tylko usmieszek politowania w opowiedzi mnie spotykał. Teraz moze do niektorych dotrze,ze czas zajrzec do misy.
Tak czułem,ze trzeba od razu zdjac mise. Ja niedawno dokreciłem swoją pompe. 3 śrubki były w misce a reszta luźna. Nie lekcewazcie tego !!

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 stycznia 2007, 16:29 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Frank mnie juz przekonales, a przypadek kolegi uswiadczyl mnie w przekonaniu ze przy nastepnym przegladzie (od ostatniego zrobilem dopiero 7 000 km) kaze zdjac miske. A powiedz mi, wystarczy zdjac tylko miske czy cos glebiej trzeba grzebac? Akurat spuszcza olej i zanim wleja nowy beda mogli zobaczyc. Znajac mnie nie doczekam sie do wskazan oil service i zrobie wczesniej przeglad, mysle ze za jakis 1 000 - 2 500 km.


i bez zadnego usmieszku reaguje na problem srubek ;)


swoja droga w ksiazce serwisowej mialem wbity LL-04 5w30 i leje tez 5w30.. ale moze 5w40 bylby lepszy w tym silniku? z jednej strony sklaanim sie by zmienic z drugiej by zosatc przy 5w30... cholera moze jutroz zrobie wymiane oleju? i sprawdze te srubki? mam wolna sobote akurat... Potrzebowalbym nowa uszczelka pod miske? czy "ćuś" jeszcze?

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 stycznia 2007, 16:37 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Zdejmujesz mise, potrzebujesz oczywiscie nowej uszczelki i ewentualnie klej do gwintów,zeby zabezpieczyc je na przyszłosć.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 stycznia 2007, 16:39 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
oczywiscie w calej polsce nie ma tej zasranej uszczelki...

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 stycznia 2007, 16:41 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
nie maja w ASO? :szok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 stycznia 2007, 16:49 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Kornelio napisał(a):
nie maja w ASO? :szok:


z ASO na jutro nie bede mial... sprawdzielem w 6 hurtownaich z ktorych mam codziennie dostawy nie ma.... NIKT ani jednej... w takich chwilach zaluje ze nie mam golfa II.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 stycznia 2007, 16:54 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
o znalazlem, bedzie na jutro..

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 stycznia 2007, 17:32 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
czesci i olej zamowione, jutro dzien prawdy. Szczerze mowiac sopodziweam sie kilku srub w misce, po tym co Frank pisal.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 stycznia 2007, 17:47 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
maciek a klej masz?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 stycznia 2007, 17:52 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
stones1 napisał(a):
czesci i olej zamowione, jutro dzien prawdy. Szczerze mowiac sopodziweam sie kilku srub w misce, po tym co Frank pisal.


niekoniecznie= masz ok 200 000 km przebiegu, auto serwisowane- byc moze juz tam ktos to sprawdzał.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 stycznia 2007, 00:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 138
Lokalizacja: Wielkopolska
Moje BMW: ALPINA B5 Biturbo
Garaż: Ex: E38 740i, Alpina B10 V8, Alpina B5S,
Po sugestiach Franka jakiś czas temu sprawdziłem śrubki w moim M62 było wszystko ok. ale widać było klej pod śrubami czyli pewnie ktoś sprawdzał je wcześniej. Auto sprowadziłem z Rzeszy przy przebiegu ok. 180 tyś.km. Sprawę śrubek chyba powinno się wpisać do instrukcji ekspoloatacji obok wisko, termostatu..... :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 stycznia 2007, 12:53 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Frank napisał(a):
stones1 napisał(a):
czesci i olej zamowione, jutro dzien prawdy. Szczerze mowiac sopodziweam sie kilku srub w misce, po tym co Frank pisal.


niekoniecznie= masz ok 200 000 km przebiegu, auto serwisowane- byc moze juz tam ktos to sprawdzał.



Frank, naprawde bardzo CI dziekuje za suszenie mi glowy o tych srubach. Uratowales tym moje v12 !!!!!!!

olej wymieniony. 4 SRUBY W MISCE!!!!!!!!!!! Pozostale daly sie odkrecic palcami....... Moj mechanik nie wierzyl w to co ujrzal w misce i caly czas smial sie ze mnie ze prosze go o zdjecie miski. Dopoki jej nie zdjal.... Pompa ledwo sie trzymala.


DZIEKUJE!!!!! Jednak forum to wspaniala rzecz.


Na klej nie dawalem, mechanik umyl wszystie sruby i dokrecil mocno. Twierdzi ze kleju lepiej tam nie dawac, bo olej etc...

Za jakies 50 000 km znowu trzeba bedzie zdjac i sprawdzic.

Smieszne ze serwisy BMW o tym nie wiedza i nie sprawdzaja tego, moj samochod jest z pierwszych rak i do konca byl serwisowany w ASO BMW w Monachium gdzie zostal kupiony. Czemu zaden mechanik nie postanowil tego sprawdzcic? Nie wiedza o tym?

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 stycznia 2007, 12:55 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
:13: :13: :10: :13:

Maciek jestes winny frankowi dobre piwko... ;) a klej trzeba bylo dac...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 stycznia 2007, 12:59 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
nie no mowie CI Frank naprawde uratowal silnik i mnie przed powaznymi klopatami..

Szymaniak uparl sie ze kleju lepiej nie dawac , bo to olej i moze sie klej do niego dostac i takie tam. Ale dokrecil kazda srube po kolei mocno, wiec mysle ze jesli po 200 000km 4 byly w miesce, kontrola co 50 000km w zupelnosci wystarczy. Pompa ledwo sie trzymala..... A ja w sumie tylko w trasy jezdze, po miescie jakies 10% mojego przebiegu , latem gdy A2 jest puste jezdze i 250 km/h.... gdybym w takiej sytuacje zgubil pompe, po zatrzymaniu sie moglbym wyjac silnik i wrzucic do rowu. Nic wiecej.

CZEMU TO CHOLERNE ASO BMW ROWNIEZ W NIEMCZECH NIE WIE O TYM PROBLEMIE I NIE SPRAWDZA TEGO?????????!!!!!!!!!!!!!

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 stycznia 2007, 13:00 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
stones1 napisał(a):
CZEMU TO CHOLERNE ASO BMW ROWNIEZ W NIEMCZECH NIE WIE O TYM PROBLEMIE I NIE SPRAWDZA TEGO?????????!!!!!!!!!!!!!


a odkad to serwisowanie w ASO ma swiadczyc o wysokiej jakosci uslug?maja to w d.... bo jak cos to klient przyjedzie i kupi drugi silnik wiec sie nie wczowaja...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 stycznia 2007, 13:04 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
W polskim ASO od zawsze jest wszytsko robione metoda "aby polska nie zgonela" ale w Monachium mogli by trzymac jakis poziom???

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 stycznia 2007, 13:15 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Widac nie trzymają bo wiekszosci osób sie walają śrubki w misce...moze nie dopuszczają mysli,ze w nowszych silnikach tez ten problem wystepuje , co w starych M60.

Ja mam dewize- zrobie sam, bedzie zrobione dobrze. Nie ufam nikomu- dlatego bajeczki cwaniaczków piszacych na bkp,ze " jak Cie nie stac na serwis to nie kupuj bmw bo takich aut sie nie serwisuje z kolegą w szopie" moze sobie kazdy w d...wsadzic.

dziekujemy za takie porady i teksty na naszym forum.

mam na pewno wiecej pojecia o moim aucie niz niejeden pracownik ASO.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 stycznia 2007, 13:22 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
niz wiekszosc panow z ASO. Dla mnie ASO i 99% procent warsztatow to partacze.
Przyklad? zle wlozone tuleje gornych wahaczy oraz ODROWTNIE WLOZNONA SRUBA MOCUJACA GORNY WAHACZ W 750iL e32, do tego gwint posmarowny SMAREM przez pana inż. FLorczaka.... MOj mechanik do ktorego mam zaufanie, Szymaniak, wyjal ta srube i pokazal mi.. polaw gwintu JUZ zniknela. Jeszcze troche bym pojezdzil po wymiane wahaczy u pana Florczaka i bym zginal.


Frank moga byc te sruby bez kleju? jak sadzisz?

Naprawde jestem Ci bardzo wdzieczny.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 stycznia 2007, 13:30 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Nie ma sprawy MAćku. Ciesze się,ze CI pomogłem i ze silnik juz jest bezpieczny. Co do śrubek- są dwie szkoły- albo dać klej do gwintów. ktory mozna uzywac w zaolejonym środowisku, albo dac nowe śrubki. NA Twoim miejscu za 1 -2 zmiany oleju zwaliłbym mise i tak zrobił.
U siebie tez za jakis czas ( 1,2 zmiany ) zwale mise i sprawdze co tam sie dzieje. Zostaje jakis uraz w psychice jaksie zobaczy 3 srubki w misce... :znudzony:

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2007, 09:28 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
w takim razie zamowie sobie komplet srub. Czyli nowe dac bez kleju? Chyba na tych, mocno dokreconych moego byc spokojny do nastepnej wymiany oleju? (12 000 km ?)

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=30 tylko cos nie widac srub.. u mnie jedna wypadla spod tej oslony nr 12.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 142 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL