BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 18:24

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2006, 17:33 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
tyle, że przy okazji zassasz cały syf z dna baku, nie wspominając o męczeniu pompy paliwa.

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 marca 2006, 12:41 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
jaka jest zasada pobierania paliwa z baku?z obydwu komor paliwo jest pobierana naraz czy jak?bo gdzies na forum wyczytalem ze najpierw z lewej komory a po jej skonczeniu z prawej (od strony wlewu)...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 marca 2006, 12:55 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 3355
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E36 323ti Compact
Kod silnika: M52B25
Chyba tak najpierw pobiera z lewej komory ,a później z prawej w każdym razie napewno nie z obu naraz ,bak jest podzielony na dwie częsci i ma dwa pływaki i dwa czujniki ,jeden jest razem z pompą i gdy jedna komora jest pusta a druga "prawie pełna" to masz połowe zbiornika. Jeden czujnik działa od pełna do połowy- a drugi od połowy do rezerwy.

_________________
Kierowca BMW bez punktów karnych ,nie ma takiego ,chyba że uciekł... lub ma CB ;)


moje CB -- > President Harry II ASC + Sirio ML-145

Mój mały czarny diabełek BMW 323Ti Compact


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 marca 2006, 13:24 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
to musze sie wziasc i wyciagnc plywaki...przeszyscic,posprawdzac jak dzialaja...moze ktorys plywak sie wiesza albo jest uszkodzony...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 kwietnia 2006, 11:15 
Offline
Forumowicz

Posty: 102
Lokalizacja: krakĂłw
nie wolno wyjezdzic zbiornika do pusta!!!!!!możecie miec póżniej nie małe kłopoty


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 kwietnia 2006, 22:27 
Offline
Forumowicz

Wiek: 51
Posty: 279
Lokalizacja: JASTRZEBIE_ZDROJ
Moje BMW: E65
Kod silnika: M54B30
Buła napisał(a):
Też tak mam.Np.zatankuje za 20 zł wskaźnik się ruszy troszke ,innym razem za tyle samo a wskaźnik nic.Chyba chodzi o te 2 komory.

Buła za 20 zl a co ty fiata 126 masz? :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 124 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL