BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 22 kwietnia 2018, 11:21


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] 2.8i wymiana czujnika polozenia walu korbowego
PostNapisane: 21 stycznia 2009, 07:13 
Offline
Forumowicz

Posty: 172
Lokalizacja: Krosno
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28+kolektorM50
witam. musze wymienic u siebie czujnik polozenia walu korbowego. namierzylem go juz i troche ciezka sprawa z tym. jest jakis patent na to. szczegolnie na ten plasticzek kolo wiskozy i na wtyczke ktora jest pod kolektorem ssacym. co trzeba ewentualnie rozebrac???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 stycznia 2009, 07:44 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 32
Posty: 502
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Moje BMW: 325i
Kod silnika: M50B25 Vanos
Witam! Niewiem jak to jest w m52 ale pewnie podobnie jak w m50 i jak na moje oko to musisz sciagnać kolektor dolotowy zeby zrobić to bezproblemowo... Ewentualnie wyjmij puszke filtra powietrza, przepływke itp, jakoś tam pokombinuj.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 stycznia 2009, 18:48 
Offline
Forumowicz

Posty: 172
Lokalizacja: Krosno
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28+kolektorM50
ok. dzieki za rade. a jak tu z tym plasticzkiem kolo wiskozy????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 stycznia 2009, 21:41 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 32
Posty: 502
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Moje BMW: 325i
Kod silnika: M50B25 Vanos
jakim plastikiem gdzie dokladnie??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 stycznia 2009, 21:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 2786
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Moje BMW: AR 159
chyba sie nie zrozumieliście :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 stycznia 2009, 22:00 
Offline
Forumowicz

Posty: 172
Lokalizacja: Krosno
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28+kolektorM50
wytczka do czujnika jest pod kolektorem ssacym i kabel idzie zaraz obok czujnika walka rozrzadu wchodzi pod tloczek vanosa i tam wlasnie jest taki jakis plasticzek w ktorym jest kabel i on chyba jest przykrecony. zaslania go czesciowo obudowa viska. i potem idzie w dol do momentu gdzie jest przykrecony.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 stycznia 2009, 22:13 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 50
Lokalizacja: ToruĂą
1 najpierw odkrec wtyczke przy wale potem po kablu pojedziesz wyzej
2 przy czujniku na rozrzad musisz taki element poluzowac zeby wtyczka przeszla pomiedzy nimi :)
3 dalej po kablu wlozysz reke pod kolektor i wyciagniesz wtyczke

adekwatnie zalozysz bez zbednych demontazow :) no moze troche z celowaniem potem bedzie trudniej wiec zwroc uwage w jakiej pozycji wyciagacz z gniazda

2,3 minuty


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 2.8i wymiana czujnika polozenia walu korbowego
PostNapisane: 27 stycznia 2011, 14:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 355
Lokalizacja: Sandomierz-Tarnobrzeg
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52
Koledzy witam jestem nowy na forum mam problem silnik jak postoji przez noc pali czasem lepiej niz jak ja kupilem lekko przekrece kluczyk juz bzium pozniej jak pojade postawie auto to dupa kreci z 5 do 8 s zatajet wziolem ok kumpla czujniki oba i dalej to samo :szok: u niego palila bez problemu . ja swoje sprawdzilem to sie pod ta gumka od wtyczki po odpadala izolacjia chcialem wymienic kabel ale.... :szok: :zalamany:

_________________
BMW nie rower pedałować nie trzeba xD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 2.8i wymiana czujnika polozenia walu korbowego
PostNapisane: 28 stycznia 2011, 14:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 355
Lokalizacja: Sandomierz-Tarnobrzeg
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52
Jeszcze jedno dzis z glupa sprawdzilem cisnienie na listwie samochod po nocy stal z tego co mi sie zdaje powinno byc chyba paliwo jakies? :zalamany: ? pomozcie czyzby pompka paliwowa lub ten regolator ? na listwie (listwie zmienialem zadnych rezultatow chyba ze byla uszkodzona pomozcie bo nie mam sily do tego samochodu juz :suchy:

_________________
BMW nie rower pedałować nie trzeba xD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 2.8i wymiana czujnika polozenia walu korbowego
PostNapisane: 28 stycznia 2011, 14:46 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 32
Posty: 610
Lokalizacja: Bytom
Moje BMW: e38
Kod silnika: m52tub28
Garaż: było e36 325i viewtopic.php?f=6&t=132855
było e39 523i
jest e38 728i
Najlepij podjedz na komputer.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 2.8i wymiana czujnika polozenia walu korbowego
PostNapisane: 28 stycznia 2011, 15:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 355
Lokalizacja: Sandomierz-Tarnobrzeg
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52
wlasnie zamowilem kabel :) programiki mam i czekam az przyjdzie bo stwierdzilem jak mam dac komus 130 zl za podlaczenie to wole wydac te pieniadze na kabel ;) troche pojecia mam doswiadczenie w vw wiec mysle ze dam sobie rade a jedno pytanie czy po zapalonym silniku i zgaszonym powino byc cisnienie >? na listwie bo ja jak nacisnolem ten zaworek to ledwo co polecialo ;/ :szok:

_________________
BMW nie rower pedałować nie trzeba xD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 2.8i wymiana czujnika polozenia walu korbowego
PostNapisane: 28 stycznia 2011, 15:25 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 32
Posty: 610
Lokalizacja: Bytom
Moje BMW: e38
Kod silnika: m52tub28
Garaż: było e36 325i viewtopic.php?f=6&t=132855
było e39 523i
jest e38 728i
Na zgaszonym silniku powinno być cisnienia na listwie za regulatorem.
Odpinasz wężyk podciśnienia na zgaszonym ciepłym silniku, jeżeli poczujesz paliwo na palcach to regulator ciśnienia do wymiany, to może być przyczyna ponieważ przy uszkodzonym zaworze regulacji ciśnienia, po zgaszeniu musiałbyś długo kręcić na ciepłym silniku aby odpalić. A jak dodasz gazu na maksa to odpala za pierwszym?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 2.8i wymiana czujnika polozenia walu korbowego
PostNapisane: 28 stycznia 2011, 15:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 355
Lokalizacja: Sandomierz-Tarnobrzeg
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52
nie probowalem tak ;) probowalem dodwawac gazu ale nie na max dopowiem to ze za podczas wymiany np fitra paliwa palilo git przejechalem sie pozniej znow to samo po wymianie listwy na inna tez taki objiaw byl sam nie wiem sproboje z tym pedalem na maxa i zaaraz napisze ;)

_________________
BMW nie rower pedałować nie trzeba xD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 2.8i wymiana czujnika polozenia walu korbowego
PostNapisane: 28 stycznia 2011, 15:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 355
Lokalizacja: Sandomierz-Tarnobrzeg
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52
poszedl :) troche dziwnie ale zastartowal :) :hyhy:

_________________
BMW nie rower pedałować nie trzeba xD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 2.8i wymiana czujnika polozenia walu korbowego
PostNapisane: 28 stycznia 2011, 15:53 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 32
Posty: 610
Lokalizacja: Bytom
Moje BMW: e38
Kod silnika: m52tub28
Garaż: było e36 325i viewtopic.php?f=6&t=132855
było e39 523i
jest e38 728i
No to wychodzi na to że zalewa ci go paliwem bo jak dodajesz gazu to osuszasz swiece z paliwa przyczyny szukaj w listwie,wtryskiwaczach,regulatorze ciśnienia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 2.8i wymiana czujnika polozenia walu korbowego
PostNapisane: 28 stycznia 2011, 15:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 355
Lokalizacja: Sandomierz-Tarnobrzeg
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52
czuli dobrzez zaczolem szukac :) tylko pseudo znawcy mnie wyprowadzili na zly trop ;) a pytanie mam takie gdzie mozna kupic nowy regolator cisnienia i jaka cena moze byc tego dzieki wielkie kolego :) za pomoc przynajmniej wiem gdzie szukac teraz :luka: :ok:

_________________
BMW nie rower pedałować nie trzeba xD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 2.8i wymiana czujnika polozenia walu korbowego
PostNapisane: 28 stycznia 2011, 18:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 7441
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e39 530d
Kod silnika: M57D30
Garaż: www.tinyurl.com/podol-e39
ZylkaPL napisał(a):
gdzie mozna kupic nowy regolator cisnienia
zapytaj u stones1 albo w silesia parts.

_________________
Obrazek
Kupię deskę w skórze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 2.8i wymiana czujnika polozenia walu korbowego
PostNapisane: 29 stycznia 2011, 23:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 355
Lokalizacja: Sandomierz-Tarnobrzeg
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52
juz nie potrzebuje legurator cis. okazal sie sprawny Kolega asdfg1985 pomolg w 90 % :) wynia byl wtrysk mowiac szczeze to 2 wtryski zamiast psikac to laly ; :przestraszony: ale po klopocie problem z zapalaniem raz na jakis czas zapalania sie ponawia mysle ze wymiana swiec zalatwi problem :)

_________________
BMW nie rower pedałować nie trzeba xD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 2.8i wymiana czujnika polozenia walu korbowego
PostNapisane: 29 stycznia 2011, 23:44 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 32
Posty: 610
Lokalizacja: Bytom
Moje BMW: e38
Kod silnika: m52tub28
Garaż: było e36 325i viewtopic.php?f=6&t=132855
było e39 523i
jest e38 728i
:super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 2.8i wymiana czujnika polozenia walu korbowego
PostNapisane: 3 lutego 2011, 18:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 355
Lokalizacja: Sandomierz-Tarnobrzeg
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52
moze sie przyda :) doszeldem do konca problemu moze komus sie przyda wiec tak asdfg1985, mial jak najwieksza racjie wina byl lejacy wtrysk :P po wymianie wtrysku bylo ok przez jakis czas problem sie zaczol odnowa ale nawet wcisniecie pedalu do konca nic nie dawalo postatnowilem ze kupie swiece bo moze z nimi cos nie tak i tez chwila bylo git pozniej znow :P wkurzylem sie przelozylem stara listwe :) i chodzi jak nowa zadnych oznak padnietego regulatora cisnienia sprawdzalem go wczesniej byl odbry ale pewnie jak zmienilem wtrysk to po jakims czasie szlak go trafil i zmienilem na inna listwe niepotrzebnie zmienialem swiece i czujniki polozenia walku i walu pozdrawiam moze sie przyda :hurra:

_________________
BMW nie rower pedałować nie trzeba xD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 61 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL