Blazer napisał(a):
No sprawdzałem, to jest jedna z możliwości. Ja jednak wolę 225/45/17" wyższy profil na naszych drogach moim zdaniem będzie odpowiedni, a i oponka tańsza.
renoraines, Przecież mówię, że 255/40 to jest jedna z możliwości. A co do profilu, to i tak powiem, że jednak zostanę przy 45, bo tak to do "0" można zejść
, bo przecież 35 niewiele mniejsza niż 40, a 30 niewiele mniejsza niż 35 itd
renoraines napisał(a):
Jesli chcecie poprawić komfort jazdy to zamiast runfaltów, załóżcie standardowe opony. Osobiście polecam Dunlop SP SPORT, wcześniej miałem Dunlop SP SPORT 01, teraz mam Dunlop SP SPORT FASTRESPONSE.
No my o tym cały czas wałkujemy, tylko teraz przerzuciliśmy się na szerokość opon, bo jakie oponki to chyba już wiemy.
Ale mimo wszystko dzięki
renoraines, za piękne wyliczenia.
renoraines napisał(a):
Nie powinno się dowolnie kombinować z rozmiarami opon, ponieważ trzeba zachować właściwą czyli fabryczną średnicę koła, żeby nie przekłamywał licznik. Przy mniejszej średnicy koła, licznik pokaże wyższą prędkość i większy przebieg.
///M_ichał napisał(a):
Bedzie zle, przeklamanie licznikow spore, i DSC moze miec bledy. Dlatego sa podawane zamienniki opon, zeby wszystko sie zgadzalo.
Dlatego też ja wkładam to co mam na naklejce. Poza tym szersza lepiej się trzyma, ale za to samochód może więcej paliwka spalić.
A tak swoją drogą to jaką trzeba mieć felgę (szerokość), żeby włożyć oponę o szerokości 235)?