BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 kwietnia 2024, 02:21

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] uszczelka pod glowica ??
PostNapisane: 25 stycznia 2007, 11:43 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 48
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36
Witam, moj maly problem zaczal sie od ogrzewania, skakala temperatura, wymienilem termostat, wlalem swiezy plyn, odpowietrzylem. Teraz mi sie mocno grzeje silnik. Termostat dziala prawidlowo (otwiera w odpowiednim momecie), wiatraki chodza praktycznie caly czas. Sprawwdzilem caly uklad chlodzenia, chodzi ok. jednak silnik grzeje sie mocno. Ostatnimi czasy zaczal mi znikac olej. myslalem ze to wina zalozonego gazu, ale sam juz nie wiem. jak sie zagrzeje silnik to jest ogromne cisnienie w ukladzie chlodzenia. nawet jak auto jest zimne po nocy odkrecam zbiorniczek plynu chlodzenia to slychac ze cisnienie z niego ucieka. zaczynaja mi ppojawiac coraz to nowe wycieki plynu chlodzenia, jeden przed nagrzewnica, drugi przy zbiorniczku. rozczelniaja sie opaski - prawdopodobnie od tego ogromnego cisnienia. olej w silniku wyglada ok, zrobilem na nim 12 tysiecy i jego kolor wyglada ok (zadna kawa z mlekiem). ogrzewanie w kabinie mam ok, zaczyna wiac cieplym powoli jak wskazowka temperatury zchodzi z niebieskiego (nie mam przerw w nawiewie cieplego powietrza). uklad mam odpowietrzony. zauwazylem ze naokolo nakretki od plynu chlodzenia mam wszystko zabryzgane plynem. wymiana uszczelki pod glowica to nie jest maly wydatek. wydaje mi sie ze cisnienie z silnika idzie mi w uklad chlodzenia i dlatego te wszystkie problemy. co myslicie, myslicie ?? spotkaliscie sie juz z czyms takim ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 stycznia 2007, 13:38 
Offline
Forumowicz

Posty: 187
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: juz piąte
zrob test cisnieniowy ukladu chlodzenia. Do tego wystarczy sprezarka i dobry obserwator. Jesli puchna ci weze to masz przedmuch pomiedzy ukladem wodnym a cylindrami. Test powinien dac odpowiedz i potwierdzic lub zaprzeczyc koniecznosci wymiany uszczelki pod glowica.
Z tego co piszesz wynika ze jednak bedziesz musial ją wymienic.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 stycznia 2007, 14:57 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 48
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36
Hmmm a takie przyszlosciowe pytanie: jakiej firmy uszczelka pod glowice? wiem ze oryginal najlepszy... a czy sa jakies inne sprawdzone zamienniki ? ceny sa rozne i podluzne... od 50 zl ale bele co nie chce wsadzac zeby za miesiac znowu zaczynac zabawe :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 134 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL