BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 kwietnia 2024, 02:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36]Gaz
PostNapisane: 25 stycznia 2007, 14:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 229
Lokalizacja: warszawa
Witam

Zwracam się z prośbą do kolegów, czy ktoś już wymonotowywał instalcję gazową z silników Bmw. Ostatnio wpadła mi w oko pewna bemka tylko zagazowana.
BMW .

Czy warto bawić się w wymontowywanie czy lepiej dać sobie spokój??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 stycznia 2007, 14:10 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
przepraszam a po co wymontowywac?jezeli to jest sekwencja i dziala poprawnie to tylko "in plus"...czy dla idei i starych przesadow jak to gaz szkodzi?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 stycznia 2007, 14:12 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 229
Lokalizacja: warszawa
Kornelio napisał(a):
czy dla idei i starych przesadow jak to gaz szkodzi?


Ja nic nie mam do osob używająch gaz ale ja nie jestem za bardzo sympatykiem lgp bo to jest dobre do kuchenki a nie do samchodu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 stycznia 2007, 14:13 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
marcinn napisał(a):
Kornelio napisał(a):
czy dla idei i starych przesadow jak to gaz szkodzi?


Ja nic nie mam do osob używająch gaz ale ja nie jestem za bardzo sympatykiem lgp bo to jest dobre do kuchenki a nie do samchodu


czyli pokutuja stare przesady...a czemu to nie jest do samochodu? jezdza na tym holendrzy,wlosi,polacy, niemcy i zyja... rozumiem ze zabytkowa instalacje jest beee ale nowoczesna sekwencja jest jak najbardziej ok...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 stycznia 2007, 14:17 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 229
Lokalizacja: warszawa
Kornelio, zbaczamy z tematu. Osobiście nie jestem zwolenikiem gazu. Zakładając ten temat potrzebuję info czy przy demontazu lpg muszę coś wymienić np. wtryski itp


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 stycznia 2007, 14:19 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
nie musisz. chyba ze sa uszkodzone.tak to wyciagasz i jezdzisz sobie dalej.musisz pozaslepiac otwory po instalacji nawiercone pod weze i srubki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 stycznia 2007, 14:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 229
Lokalizacja: warszawa
Kiedyś szłyszałem że podczas zakładania instalacji gazowej dławi się wtryski paliwa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 stycznia 2007, 14:22 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
a po co?przeciez majac instalke mozesz smigac na Pb normalnie wiec jakie dlawienie wtryskow i w jaki sposob? :zdziwko: :przestraszony:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 stycznia 2007, 14:48 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 48
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36
Hmmm troche kosztowne wyjmowanie gazu dla idei :] czy nie taniej, ekonomiczniej i prosciej bedzie wcisnac guzik Pb w instalacji i sobie jezdzic na Pb ?? gazik mozesz traktowac jakos rezerwe na dalekie trasy, no chyba ze nie dziala poprawnie... Jezeli jednak nie chcesz wozic zbednych kabelkow pod maska i butli to wyjmujac instalacje musisz tylko dobrze pozaslepiac wszystkie dziury - POWODZENIA !!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 stycznia 2007, 15:12 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 229
Lokalizacja: warszawa
smialek18 napisał(a):
Hmmm troche kosztowne wyjmowanie gazu dla idei czy nie taniej, ekonomiczniej i prosciej bedzie wcisnac guzik Pb w instalacji i sobie jezdzic na Pb ?? gazik mozesz traktowac jakos rezerwe na dalekie trasy, no chyba ze nie dziala poprawnie...


Wiesz sama myśl o instalacji jakoś mnie drażni. Po za tym to jest pytanie teoretyczne gdyż nie kupiłem tego auta. Co do ekonomi lpg to nie jestem tak tego pewnień. Obecnie ceny lpg nie sa takie wcale niskie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 stycznia 2007, 15:30 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 48
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36
marcinn : ekonomia gazu to osobny temat, mialem na mysli ze wyjmowanie instalacji jest nieekonomiczne. Poswiecasz swoj czas, nerwy i pewnie jakies pieniadze trzeba bedzie wlozyc zeby pozabezpieczac to co zostanie po intalacji. Prosciej - poprostu z instalacji nie kozystac jezeli dla Ciebie to nie jest oplacalne. Pozdro.[/b]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 stycznia 2007, 15:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: ÂŚlÂąsk
marcinn napisał(a):
Kornelio napisał(a):
czy dla idei i starych przesadow jak to gaz szkodzi?


Ja nic nie mam do osob używająch gaz ale ja nie jestem za bardzo sympatykiem lgp bo to jest dobre do kuchenki a nie do samchodu

Nie ma jak rzeczowa argumentacja podobna do Będziesz Miał Wydatki :zdziwko: Oczywiście, demontaż jest możliwy ale pomyśl o tych wszystkich dziurach w karoserii, kolektorze (w przypadku sekwencji) na nowo lutowanych kabelkach itd. itp. Jak już wcześniej ktoś zauważył wygodniej, taniej jest wcisnąć guzik Pb a kolejny właściciel będzie napewno zadowolony.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 stycznia 2007, 18:50 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Najprościej wcisnać guzik i 'przełączyć' na benzynę.
Jak tam jest sekwencja, auto będzie się zachowywać jakby jej nie było.. zresztą, przy sekwencji i podczas jazdy na LPG tak sięzachowuje.

Jak ma II generacje (w co wątpie w tym modelu) to rzeczywiście, wywal to.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 120 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL