BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 kwietnia 2024, 14:21

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e46] KOD błędu - prosze o przetłumaczenie
PostNapisane: 6 lutego 2007, 12:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 136
Lokalizacja: WrocÂław
Witam dzisiaj zrobiłem podpinkę pod kompa i wyszły takie oto błędy i chodzi mi o przetłumaczenie w miarę czytelnie po naszemu :)

Obrazek

_________________
http://img458.imageshack.us/slideshow/p ... 87vc8.smil
http://www.speedtest.net/

Moje aukcje
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=102663


Ostatnio edytowano 6 lutego 2007, 23:34 przez sierars1, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lutego 2007, 00:16 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 130
Lokalizacja: Wroclaw/UK
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... light=1a04

$F1A04
1A04 Extra electrical heater

Nie mam bladego pojecia co to znaczy. Po polsku bedzie "Dodatkowy elektryczny grzejnik/ogrzewacz"


$F1470
1470 Charge Pressure Regulation

Regulacja Cisnienia Ladowania (? doladowania?)

Skasuj bledy i zobacz czy sa powtarzalne. Jak nie - olej je.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lutego 2007, 01:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 136
Lokalizacja: WrocÂław
squbel napisał(a):
$F1470
1470 Charge Pressure Regulation

Regulacja Cisnienia Ladowania (? doladowania?)


A czy to może mnieć wpływ na osłabienie turbiny bo coś od wczoraj nie wkreca sie tak jak powinien(jakby moc stracił)

_________________
http://img458.imageshack.us/slideshow/p ... 87vc8.smil
http://www.speedtest.net/

Moje aukcje
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=102663


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lutego 2007, 09:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 130
Lokalizacja: Wroclaw/UK
Tak mi sie wydaje. Sadze ze to o regulacje cisnienia doladowania wlasnie chodzi.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lutego 2007, 22:54 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 136
Lokalizacja: WrocÂław
Pytanie ile toto może kosztować robocizna lub ewentualnie część

_________________
http://img458.imageshack.us/slideshow/p ... 87vc8.smil
http://www.speedtest.net/

Moje aukcje
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=102663


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lutego 2007, 23:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 130
Lokalizacja: Wroclaw/UK
sierars1: jesli masz dostep do interfejsu to polecalbym najpierw samemu sie pobawic. Skasowac bledy i pojezdzic troche - zobaczyc czy pojawia sie ten sam.

- jesli tak to mozna tez jak juz pisalem zamienic miejscami elektro zawory podcisnienia do turbo i EGR

- jak to nie pomoze to odlaczylbym sensor maf i znow pojezdzil ze 20 min.

po kazdym tescie sprawdzalbym kompem czy problem dalej istnieje. Dopiero gdyby wszystko to zawiodlo, nie robilo zadnej roznicy, odwiedzilbym serwis. Najlepiej autoryzowany (zedra kase) albo sepcjalizujacy sie w BMW.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lutego 2007, 00:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 136
Lokalizacja: WrocÂław
Jak na razie błędy wykasowałem muł dalej a dostęp do interfejsu będę mniał dopiero w piątek i zobaczę co dalej w takim bądź razie.
A co do serwisu to jakoś przekonania nie mam bo jak wiadomo u nich najlepiej wymienić na nową część niż się bawić w końcu z tego żyją.

_________________
http://img458.imageshack.us/slideshow/p ... 87vc8.smil
http://www.speedtest.net/

Moje aukcje
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=102663


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2007, 15:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 136
Lokalizacja: WrocÂław
I niestety do wymiany turbina jak na razie podkręcili mi ją aby wogóle chciał jezdzić.

_________________
http://img458.imageshack.us/slideshow/p ... 87vc8.smil
http://www.speedtest.net/

Moje aukcje
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=102663


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2007, 19:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 130
Lokalizacja: Wroclaw/UK
No to niezla padaka. Z tego co slyszalem to kosztowna sprawa. Daj znac jak juz bedziesz po naprawie ile cie to wynioslo i co dokladnie padlo (moze warto zregenerowac turbine?)

BTW: swietny awatarek. Mozna wiedziec z czego to?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2007, 12:33 
Witam szukam kodu błędu do bmw e-46. Numer kodu to 89.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 80 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL