BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 10:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Silnik krokowy od gazu
PostNapisane: 21 marca 2006, 23:03 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 24
Lokalizacja: Olsztynek
Witam.Ostatnio mam problemy z gazem na benzynie jest ok. Obroty falują ale za każdym razem inaczej.Czasami są duże wachania , czasami wcale , czasami lekko.Na obroty wkręca sie normalnie.Postanowiłem odłączyć silnik krokowy od gazu i nic , żadnej zmiany w pracy silnika.Czy to normalne?

_________________
BMW E36 318i M40


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2006, 08:29 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 708
Lokalizacja: STALOWA WOLA
Moje BMW: E61 530d 231KM
Kod silnika: M57N2
A wogóle jest coś takiego jak silniczek krokowy od gazu?

W aucie jest tylko jeden silnik krokowy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2006, 09:43 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 24
Lokalizacja: Olsztynek
W instalacjach gazowych drugiej generacji jest cos takiego.U mnie w ogóle nie ma wływu na prace silnika czy go podłącze czy odłącze troche mnie to dziwi.

_________________
BMW E36 318i M40


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2006, 11:04 
Offline
Forumowicz

Posty: 171
Lokalizacja: KrakĂłw
zin: silnik krokowy od gazu ma wpływ na średnie i wysokie obroty, a od wolnych obrotów masz śrubę na reduktorze. Jeśli obroty falują, to możesz mieć zarówno za ubogą jak i za bogatą mieszankę, tylko falowanie jest inne. Jak jest za uboga, to silnikiem szarpie. Napisz jaki masz reduktor, to ci wyjaśnię, bo jestem gazownikiem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2006, 12:06 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 24
Lokalizacja: Olsztynek
Reduktor jest firmy BRC.Z tym falowaniem to jest róznie tak jak napisałem wyżej.Raz jest okropnie duże , raz małe a czasami w ogóle nie ma.Na benzynie jest wszystko w porządku dlatego skupiłem sie na isntalacji.Silnikiem raczej nie szarpie ( może delikatnie czasami) a spalanie w normie.Jeżeli silnik jest poniżej temperatury pracy to w ogóle nie ma mowy o jego pracy na gazie na wolnych obrotach po prostu od razu gaśnie.

_________________
BMW E36 318i M40


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2006, 12:29 
Offline
Forumowicz

Posty: 171
Lokalizacja: KrakĂłw
Jeśli raz faluje, a drugi raz nie, to znaczy, że reduktor zmienia parametry i prawdopodobnie masz membrany do wymiany. Potwierdza to fakt, że silnik nie chce chodzic na gazie, gdy jest zimny. Najlepiej by było, gdybyś podjechał do warsztatu, gdzie montują gaz, na analizator spalin. Koszt analizy 10-20zł i przy okazji powiedzą ci co jest. Ja miałem podobny przypadek u siebie, z tym, że falował też na benzynie, ale w mniejszym zakresie i bardziej nerwowo. Na gazie spalanie było normalne, ale benzyny palił grubo ponad 20. Wymieniłem sondę i wszystko chodzi jak w zegarku.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2006, 13:15 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
Ja mam pytanie do Kowala ile moze kosztowac przód instalacji tzn mam 2 generacje a chiał bym kiedys zrobic sekwencje :?:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2006, 16:42 
Offline
Forumowicz

Posty: 171
Lokalizacja: KrakĂłw
Lego: na chwilę obecną w Krakowie ceny sekwencji do silnika 6cyl. zaczynają się od 4100. W innych miastach może być taniej. W twoim przypadku od ceny trzeba odliczyć koszt zbiornika, t.j. ok. 500zł minus parę dupereli (zawór, przewody), czyli mniej więcej 3500zł musisz dołożyć. Jednak jak chcesz full wypas (Landi Renzo lub BRC) to parę stów trzeba dołożyć.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 55 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL