BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 maja 2024, 12:31

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [eXX] wymiana silnika M20 naM60
PostNapisane: 9 marca 2007, 19:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 30
Lokalizacja: ramstein
witam wszystkich miłośników motoryzacji. Noszę się z zamiarem zmiany silnika m20 na m60i zastanawiam się jak wiele elektryki /nie licząc silnika/ trzeba będzie przeszczepić wraz z motorem.bardzo proszę o wszelkie podpowiedzi i sugestie. z góry dziękuje.


Ostatnio edytowano 9 marca 2007, 23:57 przez mirosław kujaws, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2007, 19:18 
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=4421

Tu masz podobny temat :ok:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2007, 20:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 30
Lokalizacja: ramstein
dzięki za linka ale trochę nie na temat. Bo ja nie mam rozterek co włożyć i z jaką skrzynią ,tylko pytam czy ktoś wcześniej nie rzeżbił tematu i nie kopał sie z problemami których jest więcej niż samo przełożenie motoru.Ja mam zamiar wziąć motor ze skrzynią z e38 pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2007, 21:04 
Ale to sie nie opłaca bo, sam motor ze skrzynią nie wystarczy jest za dużo innych przeróbek, lepiej sprzedać M20 i kupić inne BMW :ok:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2007, 21:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 30
Lokalizacja: ramstein
to się opłaca ,nie przerabiam bmw tylo SYRENKE ,a dla przykładu ceny silnik v 8 kompletny 255 US dollars, skrzynia automat kompletna 80 US dollars i co się nie opłaca ,
to nawet jak na warunki polskie to niesą pieniądze.pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 marca 2007, 14:59 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 51
Posty: 67
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: e34 540 kombi manual
Kod silnika: M60b40
Witam. Czyli miałeś w Syrence m20? :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 marca 2007, 15:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 30
Lokalizacja: ramstein
witam wciąż jeszcze mam , ale jest to już za mało , miałem zamiar włożyć 2,5eta bo to faktycznie nie 2,5 telka 2,7 i do tego odprężony czyli w sam raz do zaturbienia ale biorąc pod uwagę niemal nieograniczoną doztępność części a w zasadzie ambicjonalnie. jak i tak chciałem zmienić hamulce ,w związku z czym zawieszenie przód - tył, rame, a v 8 robi większe wrażenie niż r 6


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 72 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL