BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 20 kwietnia 2024, 03:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Pytanie o tłumik do 1.6
PostNapisane: 27 marca 2006, 15:58 
witam. chciałbym sie dowiedziec moze ktos wie czy tłumik od 1.8 is mozna zamontowac w aucie z silnikiem 1.6 i czy wogole sie da? mam okazje tanio takowy kupic. z gory dzieki za odp


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 marca 2006, 23:12 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 12
Lokalizacja: KrakĂłw/Radom
http://www.allegro.pl/item95113703_bmw_ ... esci_.html
na allegro jest jakis ale z tego co piszą to mogą byc inne


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2006, 21:52 
Offline
Forumowicz

Posty: 295
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 330CiC
ale wydlada jak kupa zlowu, nie dal bym za niego stówy... jakas paranoja, taki to chyba juz masz skoro chcesz zmienic :)

_________________
wczesniej: E32 750 iL, E30 325 iX,
E34 540 iA obecnie: E30 320i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 marca 2006, 18:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: Antoniew
nie no temu panu wyzej podziękujemy , to złom a nie tłumik :lol:
ja jakieś pół roku temu wymieniałem środkowy+końcowy na Polmoostrów
i jest według mnie bardzo dobrze , a miałem jeszcze fabryczne :shock: :?:
przy przebiegu 250tkm :) ale już się głośno zrobiło , bo w środku były
prawie puste


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwietnia 2006, 22:54 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 365
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43
ja bym przelotowy wrzucił, wcale głośnieszy nie będzie od wypalonej serii. Ulter w miarę dobry stosunek cena/jakość ma. Mi się wypalił seryjny to wrzuciłem przelotowy cały z nierdzewki i myśle że do tematu w tym aucie już nigdy nie będe więcej podchodził :wink:

_________________
Obrazek

..niejedzie to ale co ja poradzę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 120 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL