BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 01:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] wydech
PostNapisane: 2 kwietnia 2007, 17:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 130
Lokalizacja: kozienice
witam.czy wogule znajdzie się zajawkowicz który ma zamontowanego dedykowanego ultera do e 36 m40.i powie mi coś sensownego jak pracuje ten wydech.pozdro


Ostatnio edytowano 3 kwietnia 2007, 12:24 przez seebba, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 kwietnia 2007, 18:03 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
a co chcesz tym ulterem osiagnac?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: wydech.
PostNapisane: 2 kwietnia 2007, 18:29 
Offline
Forumowicz

Posty: 130
Lokalizacja: kozienice
moje oczekiwania.przynajmniej. żeby ładnie mruczał a nie ryczał jak tanie bazarówy,żeby po dłuższej jeżdzie głowa mi nie pękła .no i poprawa przepływu spalin.już wydechów w swojeje e-36 przerabiałem sztuk.6.mam dość tych piep...... psełdo wydechów co to niby wszyscy się tak zachwycają.lllllliiiiiiiipppppaaaaaaaaa.pozdro.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwietnia 2007, 17:39 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1551
Lokalizacja: Kozienice
Z tego co słyszałem to z ulterami to jest różnie! Nie ma gwarancji ze tak bedzie jak chcesz!
Supersprint dobiera wydechy i dostraja dzwiek, ale to droga jazda! Ulter ma według mnie nie zbyt ciekawe koncówki!

_________________
Moja lalka E46
Zwiastun ///3ERFEST
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwietnia 2007, 01:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 268
Lokalizacja: Żelechów/Tullamore
Moje BMW: 2xCoupe: E30&E36
Kod silnika: M40 & M42
Garaż: www.klubbmwirlandia.czo.pl
ja Ci mogę troszkę powiedzieć bo mam dedykowanego ULTERa w swojej e30 m40 1.8 i jego dżwięk bardzo mi się podoba-jest taki delikatny ale rasowy zarazem-jak był nowy to aż sie zdziwilem,ze tak cicho chodzi ale po jakims czasie wyrobil sie i teraz jest cacy :hyhy: Ale nie przestrasz sie-wcale nie jest głosny tylko fajnie mruczy(mam stożek K&N i nie mam katalizatora)i na pewno glowa po dluzszej jezdzie Cie nie zaboli POLECAM-pozdro

_________________
Obrazek
PL e30 M40B18 by BeeRTe
IE e36 M52B28 by BeeRTe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwietnia 2007, 09:44 
też myślałem o montowaniu dedykowanego ultera... ale z tego pomysłu wyleczył mnie mechanik pracujący w warsztacie zajmującym się tłumikami. Mówił, że puchy to praktycznie to samo, jedynie są różne długości, różnica głównie polega na tym, że dedykowany jest łatwo zamontować, bo ma przystosowane mocowania. Zdecydowałem się więc na uniwersalną puchę, końcówkę docięto, dospawano... i nikt z zewnątrz nie powie, że to nie dedykowany! Nawet mój mechanik z prawdziwego zdarzenia! Końcówka w równych odstępach, w miejscu wyciętym na starą, nie jest ani wieśniacko ani nieelegancko moim zdaniem. A co do dźwięku... mechanik przyłożył 2 puchy, jedną krótszą, druga nieco dłuższa, po ocenie dźwięku, wybrałem krótszą, nie dlatego, że była ciut głośniejsza, ale miała wg. mnie bardziej wyrazisty dźwięk. Jedynie martwi mnie, że zanikło takie "wkręcanie się" w okolicach 4000 tys. obr, które było w seryjnym tłumiku. Co prawda, to nie 6 garów, ale w końcu Bawaria:)
Reasumując, uniwersalna pucha, to oszczędność jakichś 100-200zł, nie pamiętam dokładnie. Efekt ten sam.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwietnia 2007, 10:50 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1551
Lokalizacja: Kozienice
Ja się dowiadywałem w ulterze o dedykowane tłumiki to facet powiedzial mi, ze różnica polega na mocowaniu, a o tym czy ten tłumik jest coś zestrojony to nic nie wiedział! Więc nie wiadomo czego po zamontowaniu można oczekiwać! Może być cicho jak i głośno!

_________________
Moja lalka E46
Zwiastun ///3ERFEST
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwietnia 2007, 15:19 
lolejko napisał(a):
Ja się dowiadywałem w ulterze o dedykowane tłumiki to facet powiedzial mi, ze różnica polega na mocowaniu, a o tym czy ten tłumik jest coś zestrojony to nic nie wiedział! Więc nie wiadomo czego po zamontowaniu można oczekiwać! Może być cicho jak i głośno!


No właśnie! Facet nic nie wiedział, bo takiej różnicy nie ma! A z głosnością, to Ulter proponuje przynajmniej 2 długości puszek, jedna krótsza, druga dłuższa, więc można sobie w warsztacie mniej więcej ocenić która lepsza.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 92 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL