BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 kwietnia 2024, 23:56

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] wymana tarcz hamulcowych
PostNapisane: 5 kwietnia 2007, 00:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: Gorzow Wlkp
Drodzy fani BMW :)
dopiero co sie zarejestrowalem - jestem nowy - witam wszystkich :) , mam pytanie, bije mi kierownica przy wyhamowywaniu z ok 120 km/h - podejrzewam tarcze do wymiany - czy moge wstawic sobie wentylowane zamiast zwyklych? ( zwylke mam teraz - e 36 318i koniec 96r ) , czy potrzebne sa jakies przerobki w zwiazku z tym w zaciskach albo gdziekolwiek? Jaka jest roznica w jezdzie i zywotnosci tarcz miedzy jednymi a drugimi?
dzieki z gory za pomoc :)

Pozdrawiam

_________________
BMW - Bedziesz Mial Wypas


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2007, 00:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 136
Lokalizacja: WrocÂław
Sprawdz lepiej końcówki bo gdyby były krzywe tarcze to przy jeżdzie też mniał byś bicie tym bardziej przy tej prędkości.

_________________
http://img458.imageshack.us/slideshow/p ... 87vc8.smil
http://www.speedtest.net/

Moje aukcje
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=102663


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2007, 08:00 
Offline
Forumowicz

Posty: 219
Lokalizacja: Krakow
U ciebie sa zwykle tarcze ! zeby zalozyc wentyle musialbys zmienic jazmo to przykrecane do piasty bo nie zmiesci sie tarcza went w to wyciecie w jazmie klockow [bo wentylowana jest grobsza ]a zaciski sa raczej takie same! Ale po co kombinowac ........ :niepewny: Ja mam tez zwykle i spoko wiec nie rozumiem a jezeli chodzi o szarpanie to sprawdz lepiej wachacze przednie bo na 99% masz tam luz !

_________________
Wiesiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwietnia 2007, 00:18 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
Cytuj:
Sprawdz lepiej końcówki bo gdyby były krzywe tarcze to przy jeżdzie też mniał byś bicie tym bardziej przy tej prędkości.


dlaczego wg Ciebie bardziej prawdopodobne jest zużycie końcówek a nie skrzywione tarcze?

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwietnia 2007, 11:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1484
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Moje BMW: BMW E46
Kod silnika: M47N
u mnie byly wahacze padniete dlatego lekko bila kiera,ale nie przy hamowaniu.to jest objaw krzywych tarcz.

_________________
Obrazek
moje BMW --->> viewtopic.php?f=6&t=80596&p=889212#p889212
mój JeeP --->> viewtopic.php?f=55&t=64710


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwietnia 2007, 12:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 136
Lokalizacja: WrocÂław
bartus napisał(a):
Cytuj:
Sprawdz lepiej końcówki bo gdyby były krzywe tarcze to przy jeżdzie też mniał byś bicie tym bardziej przy tej prędkości.


dlaczego wg Ciebie bardziej prawdopodobne jest zużycie końcówek a nie skrzywione tarcze?


Mniałem taki sam objaw i też sądziłem że to tarcze a skończyło się na wymianie końcówek jeśli tarcze są krzywe to też powodują wilbracje więc nie sądze żeby tarcze ale mogę sie mylić a sprawdzić nie zaszkodzi :)

_________________
http://img458.imageshack.us/slideshow/p ... 87vc8.smil
http://www.speedtest.net/

Moje aukcje
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=102663


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwietnia 2007, 16:08 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
ale jemu drży tylko przy hamowaniu, a jak drążki są zużyte to zazwyczaj również przy jeździe ze stałą prędkością czuć jakieś drgania na kierownicy.

sprawdzić oczywiście trzeba obie rzeczy.

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwietnia 2007, 19:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 826
Lokalizacja: Elbląg
Moje BMW: mondeo ghia x
Kod silnika: duratec HE
kup i wstaw nie wentylowane ale nacinane ATE powerdisc, zawsze lepiej niz seria


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 122 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL