BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 11 maja 2024, 00:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Silnik sie dlawi od 2000 do 3000 obrotow
PostNapisane: 6 kwietnia 2007, 16:02 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 39
Lokalizacja: Jelenia Gora
Witam!!!
Mam taki problem przy 2000 do 3000 obrotow przydlawia mi sie silnik ale po wyzej 3 cignie jak szalony. Czym moze byc to spowodowane???Silnik 2,5M50 91rok. Jeszcze przy okazji jaki najlepiej zalac mu olej bo szykiuje sie do wymiany??
Pozdrawiam!!!


Ostatnio edytowano 6 kwietnia 2007, 16:39 przez Harry E30, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwietnia 2007, 16:14 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Wszystko wskazuje na niewłaściwe dawkowanie, a przyczyną może być nieszczelność układu dolotowego powietrza, uszkodzona przepływka lub też usterka sondy lambda ewentualnie zalana wtyczka od sondy.

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwietnia 2007, 19:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 32
Lokalizacja: glogow
Jesli chodzi o olej to jedyna rzecz na ktorej nie mozna oszczedzac.
BMW zaleca CASTROL :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 kwietnia 2007, 08:16 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 39
Lokalizacja: Jelenia Gora
Tez myslalem o Castrolu ale teraz jeszcze zastanawiam sie czy 10W40 czy 15W40?? Autko ma przejechane 187tys. nie wiem na jakim oleju jezdzi obecnie. Jezeli bym przeszedl z 15W40 na 10W40 to nic by silnikowi nie zaszkodzilo??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 kwietnia 2007, 22:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 32
Lokalizacja: glogow
10W40 dziala w temp. zewnetrznej od -30 do 15
15W40 od -20 do 30
15W50 od -20 do 30 wzwyz
Ostatnio wyszedl Castrol magnatec ktory po wylaczeniu silnika nie splywa
calkowicie zostaje przyklejony do czesci zelaznych , co jest bardzo wazne zwlaszcza w zimie ja przy nastepnej zmianie przechodze na ten :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 66 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL