BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 18 kwietnia 2024, 20:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] problem, nadal sie grzeje i nie chce chodzic!
PostNapisane: 7 kwietnia 2007, 20:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: Legionowo
Witam wszystkich!
Mam problem ostatnio mi sie troche grzal silnik, wymienilem viskoze, termostat, sprawdzilem pompe i powiedziano mi , ze to uszczelka pod głowicą, ale po odkreceniu okazalo sie ze uszczelka jest ok, głowica zostala zplanowana silnik zlozony i dalej sie grzeje a ponad to nie chce chodzic na wolnych obrotach, skacze od 5000 do 9000 i po chwili gasnie a ukladu nie mozna odpowietrzyc, a i napewno jest olej w plynie i chyba z pod głowicy leci woda i olej caly silnik jest w oleju. Prosze pomozcie albo jak znacie jakiegos nie drogiego dobrego "Magika", ktory potrafil by to zrobic zebym nie mial juz tego problemu to bym byl bardzo wdzieczny!
BMW 320i 24v M50


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 kwietnia 2007, 22:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 214
Lokalizacja: P-sz
z tego co piszesz to wszystko juz zrobiles moim zdaniem to moze byc tylko pekniety blok!!

_________________
po BMW zostaÂły tylko zdjecia i wspomnienia
Jak wam sie podobaÂła??
Kiedys - http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=6463
Na nowym felunku - http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=21221


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 kwietnia 2007, 22:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 32
Lokalizacja: glogow
Casem wystarczy nieszczelny korek lub odpowietrznik w chlodnicy
i zacznie sie zapowietrzac i przegzewac a silnik padnie :mur:
Kumpel tak wykonczyl swoja wymienili mu wszysyko wlacznie z glowica
a silnik dalej sie grzal :szok: na koniec wymienill korek i odpowietrznik
i auto wyzdrowialo. Sprawdz nie zaszkodzi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 kwietnia 2007, 08:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 214
Lokalizacja: P-sz
bobi napisał(a):
Casem wystarczy nieszczelny korek lub odpowietrznik w chlodnicy
i zacznie sie zapowietrzac i przegzewac a silnik padnie :mur:
Kumpel tak wykonczyl swoja wymienili mu wszysyko wlacznie z glowica
a silnik dalej sie grzal :szok: na koniec wymienill korek i odpowietrznik
i auto wyzdrowialo. Sprawdz nie zaszkodzi


no dobra moze i tak ale skąd ten olej w płynie ??

_________________
po BMW zostaÂły tylko zdjecia i wspomnienia
Jak wam sie podobaÂła??
Kiedys - http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=6463
Na nowym felunku - http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=21221


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 kwietnia 2007, 10:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 202
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: E-32
Kod silnika: M30B30
Kubek napisał(a):
no dobra moze i tak ale skąd ten olej w płynie ??


Moze pozostalosc po demontazu glowicy!? Zbierz olej ze zbiorniczka sucha szmatka lub watą,umyj boki silnika i sprawdz jeszcze raz te wycieki. A ten korek najlepiej wymien.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 kwietnia 2007, 10:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: Legionowo
Piszecie o korku no napewno cos w tym jest ale dlaczego nie chce chodzic na wolnych obrotach i cos cieknie i woda i olej. Jak nie zalozylem jeszcze chlodnicy to chodzil jak igielka wskazowka od obrotow nawet nie drgnela...
Blok to raczej malo prawdopodobne, a jak go sprawdzic?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 kwietnia 2007, 11:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1926
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: 530i
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
a może by tak sprawdzić czy cała chłodnica się grzeje... ? bo ja tak miałem, połowa zimna, połowa ciepła... wymieniłem i jest git.

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Niebieski junkers w mpaku !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 kwietnia 2007, 11:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: Legionowo
Chłodnica jest ok. W tym wszystkim chodzi o to ze on nie che chodzic na wolnych obrotach i gaśnie jak dostaje wode w obieg tak mi sie wydaje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 kwietnia 2007, 12:12 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Cytuj:
ze on nie che chodzic na wolnych obrotach i gaśnie jak dostaje wode w obieg tak mi sie wydaje

Jesteś pewien, że wszystkie węże są właściwie podłączone ?
Nie pomylił ktoś węża wodnego z powietrznym ?
Cytuj:
i cos cieknie i woda i olej

Postaraj się najpierw określić ten wyciek. Nie napisałeś czy jest to wyciek na zewnątrz silnika, czy też może miałeś na myśli jakiś niewidoczny przeciek, który powodowałby mieszanie się oleju z płynem w układzie chłodzenia.

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 kwietnia 2007, 16:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: Legionowo
tez mi sie tak wydaje ze cos jest zle podlaczone, ale dlaczego jest ten wyciek( wyciek na zewnatrz najpierw zauwazylem jak leci woda a dzien pozniej jak kapie olej) cos jest nie dokrecone??? Glowica za slabo przykrecona?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 kwietnia 2007, 16:38 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Ustal w pierwszej kolejności źródło wycieków.

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 kwietnia 2007, 18:55 
Offline
Forumowicz

Wiek: 51
Posty: 383
Lokalizacja: Piaseczno/Bogatki
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
w silnikach 24v pekaly czasem glowice .to mozliwe

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 101 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL