pawelos666 napisał(a):
Na dziś jak szukacie dobrych opon i nie chcecie sie zawiesc w ogolnym rozrachunku osiagi w roznych warunkach, zuzycie, jakosc, trwałość po latach, dluga gwarancja to powinna zainteresowac poniższa lista:
Michelin Pilot Sport 3
Michelin Pilot Sport 4
Michelin Primacy 3 dla aut do okolo 1,5t
Michelin Energy Saver+ dla aut miejskich
Goodyear Eagle Asimmetric 2
Goodyear Eagle Asimmetric 3
Continental ContiSportContact 5
Continental ContiSportContact 6
Post wyżej skarciłeś Potenzy re050a, a polecasz Michelin PS3. Tak się składa, że teraz ujeżdżam PS3 na wszystkich kołach, a tydzień przed ich założeniem miałem re050a z 2008r. Na suchym przyczepność traciły w tym samym punkcie, na mokrym minimalną przewagę ma PS3, ale opony miały 7 lat różnicy.
Michelin Energy Saver+, poza trwałością i dobrą przyczepnością na suchym są beznadziejne na mokrym. W ogólnym rozrachunku opona środka stawki. PS4, Asimmetric3, CSC6 w ogóle miałeś pod autem? Podaj przykłady w jakich autach i ile km zrobiłeś na nich, żeby wypowiadać się w kontekście oooch i aaach.
Wracając do tematu Exalto, Michelin nieoficjalnie się przyznał do spaprania opony.
Zawieszenie może przyczynić się do szybszego ząbkowania, ale gdy mamy kumulację z konstrukcją opony, to jest porażka i opony do wyrzucenia po jednym sezonie.
Nie mam zamiaru teoretyzować z Tobą na temat opon. Jak ktoś będzie potrzebował pomocy, chętnie pomogę, zapraszam do mnie do warsztatu w Gdyni. Ty również możesz doradzić ludziom offline, prawda?