BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 06:12

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E90] 320 d (163km/360Nm) dlaczego jest tylko 147km i 320Nm
PostNapisane: 13 kwietnia 2017, 20:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 528
Lokalizacja: KRAKÓW
Moje BMW: E39
Kod silnika: m57d30
Pompa wysokiego cisnienia nie wyrabia na sekcjach

_________________
Bandit Machine Wagon


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E90] 320 d (163km/360Nm) dlaczego jest tylko 147km i 320Nm
PostNapisane: 13 kwietnia 2017, 21:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47n
Dawka paliwa jest odpowiednia. Przejechałem się z podpiętym komputerem i zastanawia mnie jedna rzecz. Mianowicie temp. powietrza doładowania. silnik rozgrzany, ruszam, temp doładowania 20 stopni i samochód elegancko przyspiesza, ale po chwili temperatura mocno rośnie i już sie robi muł. Chwila delikatnej jazdy, lub najlpeiej jazdy na luzie, temperatura spada i znowu przez chwile elehancko przyspiesza dopóki temperatura powietrza znowu nie urośnie... Czy temperatura powietrza doładowania powinna się tak zmieniać ?(wahała się od 20 na posotju do 50 przy krótkim przyspieszaniu) W momencie kiedy już była dość wysoka, zaczynał się muł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E90] 320 d (163km/360Nm) dlaczego jest tylko 147km i 320Nm
PostNapisane: 14 kwietnia 2017, 05:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2174
Lokalizacja: Świdnica/Wrocław/Wałbrzych
Moje BMW: 320d,328i,540i,740il
Kod silnika: M47N,M52TUB,M62,M60
Nagraj to, wrzuć na youtube i wklej tutaj.

_________________
INPA/NCS/ISTA/PaSoft - DIAGNOSTYKA, KODOWANIE WTRYSKIWACZY, ADAPTACJE - SŁUŻĘ POMOCĄ - DOLNYŚLĄSK - WROCŁAW - WAŁBRZYCH - ŚWIDNICA

POMOC PRZY OGLĘDZINACH
TEL. 782-784-200, maniek98hl@vp.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E90] 320 d (163km/360Nm) dlaczego jest tylko 147km i 320Nm
PostNapisane: 14 kwietnia 2017, 10:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47n
Ok, postaram się. Jeszcze jedno pytanie, jaka piwinna byc temperatura paliwa? U mnienjest caly czas wskazanie na 17 stopni


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E90] 320 d (163km/360Nm) dlaczego jest tylko 147km i 320Nm
PostNapisane: 20 kwietnia 2017, 20:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47n
Myślę, że znalazłem przyczynę ''MUŁA''. Po odłączeniu przewodu podciśnienia od zaworu EGR auto zachowuje się tak jak powinno. Tylko pytanie, wina może leżeć głównie po stronie elektrozaworka który wymienić, czy to sam zawór może skończył życie i lepiej go zaślepić?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E90] 320 d (163km/360Nm) dlaczego jest tylko 147km i 320Nm
PostNapisane: 20 kwietnia 2017, 21:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2174
Lokalizacja: Świdnica/Wrocław/Wałbrzych
Moje BMW: 320d,328i,540i,740il
Kod silnika: M47N,M52TUB,M62,M60
Może być jedno i drugie, zacznij od wyczyszczenia i rozruszania samego zaworu.

_________________
INPA/NCS/ISTA/PaSoft - DIAGNOSTYKA, KODOWANIE WTRYSKIWACZY, ADAPTACJE - SŁUŻĘ POMOCĄ - DOLNYŚLĄSK - WROCŁAW - WAŁBRZYCH - ŚWIDNICA

POMOC PRZY OGLĘDZINACH
TEL. 782-784-200, maniek98hl@vp.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E90] 320 d (163km/360Nm) dlaczego jest tylko 147km i 320Nm
PostNapisane: 22 kwietnia 2017, 11:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47n
Zawór wyczyszczony i można nim bez problemu ruszyć. Mam pytanie odnośnie elektrozaworu. czy po jego wyjęciu i próbie dmuchania lub zaciągania powietrza w którykolwiek dwóch króćców powietrze powinno się swobodnie przedostawać czy raczej nie powinno być przepływu?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 71 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL