BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 kwietnia 2024, 01:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e39] Zmiana tarcz i klockow
PostNapisane: 24 kwietnia 2007, 23:35 
Offline
Forumowicz

Posty: 128
Lokalizacja: Raciborz-Chicago
Witam
To znowu ja.Jutro bede zmienial w moim BMW klocki i tarcze.Tarcze beda wiercone i kreskowane(czy cos takiego) a klocki ceramiczne.Mam tylko pytanie....co mi radzicie przygotowac???Slyszalem ze zeby zdjac tarcze trzeba jakis specjalny klucz??Jakie narzedia mi trzeba??Zmienialem juz klocki i tarcze w innych samochodach ale ten to pierwszy raz i niechce nic schrzanic :kwasny:
Dzieki

_________________
A o to moja bimerka
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=5775


Ostatnio edytowano 25 kwietnia 2007, 12:05 przez PysiekChicago, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwietnia 2007, 23:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 124
Lokalizacja: Mielec-Rzeszow
ze tak zapytam z wyksztalcenia mechanik samochodowy ?????

_________________
Bayerische Motoren Werke :)
[you]zobacz mojÂą Bawarke i ocen
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2007, 00:54 
Offline
Forumowicz

Posty: 128
Lokalizacja: Raciborz-Chicago
niewnikaj224 niewnikaj :rotfl:

_________________
A o to moja bimerka
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=5775


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2007, 14:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 124
Lokalizacja: Mielec-Rzeszow
ok niewnikam ;)

_________________
Bayerische Motoren Werke :)
[you]zobacz mojÂą Bawarke i ocen
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2007, 20:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: Szklarska Poreba
Konstrukcyjnie zmiana tarcz nie rozni sie od innych aut wiec najlepiej przygotuj mlotek (5 kg) najlepiej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2007, 22:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1737
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: e60 AcSchnitzer
Kod silnika: N62B44
PysiekChicago napisał(a):
Slyszalem ze zeby zdjac tarcze trzeba jakis specjalny klucz

torx

_________________
Obrazek
Zawiodłeś się na innych serwisach BMW? Zapraszam
Masz problem z innym autem? Zapraszam
601 96 11 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2007, 22:45 
Offline
Forumowicz

Posty: 128
Lokalizacja: Raciborz-Chicago
All right dzieki guys.juz mi przyszly wiec zaraz sie biore za montaz

_________________
A o to moja bimerka
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=5775


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2007, 22:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1170
Lokalizacja: Z Miasta :D
PysiekChicago napisał(a):
zaraz sie biore za montaz


Zaraz ?? PRzeciez jest zaraz godzina 00:00 ;)










Tak wiem :P Macie inny czas :hyhy:

_________________
...::: I love that :) :::...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2007, 04:39 
Offline
Forumowicz

Posty: 128
Lokalizacja: Raciborz-Chicago
Hehe.Ja juz po montazu.Jeszcze tylko musze je odpowietrzyc i koniec.Tylko mam maly problem.Strasznie mi slychac w lewym kole tak jak by jakas blacha ocierala sie o tarcze albo cos takiego.Jutro zreszta to sprawdze .Dzis juz jest zapozno.
Zdjecia
Tylnia tarcza:
Przed montazem:
Obrazek
Po montazu:
Obrazek
Przednie
Przed montazem:
Obrazek
Po montazu:
Obrazek

Przepraszam za jakosc zdjec ale to na komorce bylo robione (mam na mysli telefon komorkowy........ :P )

_________________
A o to moja bimerka
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=5775


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2007, 04:11 
Offline
Forumowicz

Posty: 128
Lokalizacja: Raciborz-Chicago
Mam problem teraz.Caly czas slychac tak jak by klocek dziwnie sie ocieral o tarcze.I pomiedzy 50-60 mil/h przy hamowaniu trzepie kierownica.Co mam sprawdzic?

_________________
A o to moja bimerka
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=5775


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2007, 08:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
a nie pokrzywiłeś ich przy zakładaniu?

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2007, 08:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1737
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: e60 AcSchnitzer
Kod silnika: N62B44
PysiekChicago napisał(a):
Mam problem teraz.Caly czas slychac tak jak by klocek dziwnie sie ocieral o tarcze.I pomiedzy 50-60 mil/h przy hamowaniu trzepie kierownica.Co mam sprawdzic?


Może przed założeniem nowych tarcz nie oczyściłeś dokładnie piasty. Z tego co piszesz to wydaje mi się, że tarcza nie przylega dokładnie do piasty. Jeśli tarcza jest ustawiona skośnie to będzie ocierać o klocki, a przy hamowaniu będziesz czuł bicie na kierownicy.
Zakładam,że tarcze są proste.Zdejmij jeszcze raz tarcze, oczyść dokładnie piasty i złóż ponownie. Powinno pomóc.

_________________
Obrazek
Zawiodłeś się na innych serwisach BMW? Zapraszam
Masz problem z innym autem? Zapraszam
601 96 11 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2007, 18:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 251
Lokalizacja: Vielitshka Siitii
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B25
mogla ci sie obrerwac zewnetrzna osłona tarczy albo jest lekko skrzywiona. ja mialem to samo po wymianie. mechanik poprostu poobcinal mi te oslony tak zeby nic nie tarlo. daje 95% na to ze wlasnie te oslony.

_________________
B-ardzo M-ądry W-ybór

------------------------


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2007, 23:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 128
Lokalizacja: Raciborz-Chicago
O jakich oslonach mowisz dokladnie??

_________________
A o to moja bimerka
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=5775


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2007, 23:18 
Offline
Forumowicz

Posty: 128
Lokalizacja: Raciborz-Chicago
MOj kolega tez zmienial tarcze i ma dokladnie ten sam problem miedzy 50 a 60 mil/h przy lekkim hamowaniu trzepie mu kierownica.

_________________
A o to moja bimerka
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=5775


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2007, 23:19 
Offline
Forumowicz

Posty: 128
Lokalizacja: Raciborz-Chicago
pawelkrak napisał(a):
mogla ci sie obrerwac zewnetrzna osłona tarczy albo jest lekko skrzywiona. ja mialem to samo po wymianie. mechanik poprostu poobcinal mi te oslony tak zeby nic nie tarlo. daje 95% na to ze wlasnie te oslony.

a nie lepiej zamiast placic za to u mechanika to pojezdzic tak troche z tym i samo sie zetrze?? :hyhy:

_________________
A o to moja bimerka
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=5775


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 kwietnia 2007, 07:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 251
Lokalizacja: Vielitshka Siitii
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B25
to jest taka zewnetrzna blacha co oslania tarcze od wewnątrz auta. mi w jednym przypadku sie urwalo kawalek i wpadlo miedzy zacisk a tarcze i tak dawalo w dupe ze zaraz wrocilem do mechanika na poprawke. co do drugiej strony to ta oslona lekko sie zagiela i tarla o tarcze. wyglada tak jak taki kołnierz z cienkiej blachy no chyba ze w E39 po 2000 roku jakos to zmodyfikowali.

_________________
B-ardzo M-ądry W-ybór

------------------------


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 kwietnia 2007, 19:22 
Offline
Forumowicz

Posty: 128
Lokalizacja: Raciborz-Chicago
Nie dalej ta sama blacha jest :rotfl:

_________________
A o to moja bimerka
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=5775


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwietnia 2007, 08:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
zdejmij tarcze oczysc piaste sprawdz czy tarcza nie jest krzywa!!! i powinno byc dobrze

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwietnia 2007, 09:15 
Offline
Forumowicz

Posty: 128
Lokalizacja: Raciborz-Chicago
Dzisiaj to zrobie.Kupilem jeszcze farbe do malowania cylindrow wiec se przy okazjimalne je :super:

_________________
A o to moja bimerka
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=5775


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 120 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL