BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 kwietnia 2024, 21:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 1.8 M40 Duży spadek mocy, co może być??
PostNapisane: 25 kwietnia 2007, 09:26 
Offline
Forumowicz

Posty: 263
Lokalizacja: Pruszcz GdaĂąski
Witam,od 7 miesiecy posiadam bmw e36 z silnikiem m40 1.8 (lpg) , na poczatku jak go kupiłem to smigał jak trzeba v mx jak nim jechałem nasza 3miejska obwodnica to ok 190 km na godzine na gazie, teraz powiem szczerze ledwo wyciaga 170, jest zamulony i głosno chodzi.

O to co napewno mam do wymiany powiedzcie czy to ma duzy wpływ na MOC :

-kopułka, palec i przewody , mechanik stwierdził ze sa juz wypalone a na jednym przewodzie robi sie zwarcie
- wiem takze ze najprawdopodobniej mam wałek wytarty a co za tym idzie dzwigienki musze wymienic

Wiec takie pytanie : Czy taki spadek mocy moze byc od tych rzeczy czy mam szukac jeszcze gdzies indziej ?? Podkresle ze ogolnie silnik odpala od reki, chodzi rowno nie raz tylko wachluje obrotami ale mechanik powiedział ze to krokowy i to mozna przeczyscic a moze tez wachlowac od Kopułki i palca .

Jeszcze jedno pytani; Jesli wymieniam wałek i dzwigienki czy musze wymieniac takze POPYCHACZE?? bo popychacze klekocza mi tylko przez 5 sek po odpaleniu potem cichna a głosna praca silnika jest powodem wytartego wałka i dzigienek. Doradzcie co robic najlpejej:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2007, 09:31 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
chcesz miec jakotaki spokuj w m40 musisz wymienic komplet - wlake,dzwigienki,popychacze i magistrale olejowa no i zalac silnik olejem minimum polsyntetycznym...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2007, 14:04 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
m40 - tylko syntetycznym 5w40.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2007, 19:53 
Kyokushin napisał(a):
m40 - tylko syntetycznym 5w40.


hmmm no muszę się nie zgodzić, że -->tylko<--, bo w mojej przjechałem z tatkiem 370 tyś. na 10w40 półsyntetyk i bez problemów :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2007, 19:57 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Czarny_simr napisał(a):
bez problemów


wyjątek potwierdzający regułe ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2007, 13:31 
Offline
Forumowicz

Posty: 263
Lokalizacja: Pruszcz GdaĂąski
Tylko tu nie o olej chodzi, jezdze na poł syntentyku 10 w40 Texaco.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2007, 06:51 
Offline
Forumowicz

Posty: 263
Lokalizacja: Pruszcz GdaĂąski
To jak pomoże mi ktos?? od czego mam najlepjej zaczac, i jak jest z tym wałkie, dzwigienkami i popychaczami czy wymieniac komplet czy mozna sam wałek i dzwiegienki na poczatek?? I czy spadek mocy moze byc od palca i kopułki ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwietnia 2007, 13:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
wszystko na raz

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] 1.8 M40 Duży spadek mocy, co może być??
PostNapisane: 17 maja 2007, 14:54 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
greengos napisał(a):
Witam,

O to co napewno mam do wymiany powiedzcie czy to ma duzy wpływ na MOC :

-kopułka, palec i przewody , mechanik stwierdził ze sa juz wypalone a na jednym przewodzie robi sie zwarcie




:)



jezeli kopulka ma wypalone styki nie daje odpowiedniej iskry na swiece do ktorej idzie ten przewód od wypalonego styku.. wiec Twoj silnik pracuje na 3 cylindry. Zreszta wykrec swiece odpowiadajaca temu stykowi i zobaczysz ze pewnie jest czarna, bo nie pracuje odpowiednio, dostaje złą iskre.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 113 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL