BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 kwietnia 2024, 02:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Wileki problem-bezpieczniki.
PostNapisane: 2 kwietnia 2006, 22:40 
Witam od kilku dni jestem posiadaczem e 34 525 12v z 88r
I mam taki duży problem wszystko zaczelo sie od przepalonego bezpiecznika od zarowki postojowej od strony pasażera .Na dzisiejszym zlocie zostałem zmuszony do zmiany niebieksich żarówek na zwykłe .PO zmianie i przejechaniu około 10 kilometrów zauważyłem ze żarówka nie świeci sprawdziłem bezpieczniki okazało, sie ze przepalił sie bezpiecznik numer 5 czerwony 10 A nie posiadałem owego bezpiecznika i przez własną głupotę wsadziłem 30 A i wszystko było Ok .PO przejechaniu kilku metrów z podszybia od strony kierowcy pojawił się Sie dym szybko wyłączyłem zapłon, ale po przekręceniu kluczyka silnik dalej chodził kolega odkręcił klemę minusowa, ale to tez nie pomogło kolega nie wiedział ze powinien odkręcić plusowa nie wiedziałem, co robić, co sie dzieje byłem normalnie w szoku Neutral przełączyłem przełącznik od gazu i zgasł sprawdziłem bezpieczniki i wszystkie były ok .Zmieniłem pechowy bezpiecznik na mniejszy 7.5 A i wszystko wydawało sie ok odpaliłem zgasiłem normalnie kluczykiem. Musiałem jechać nie miałem wyjścia i przy wyjeździe stała policja, co zatrzymywała auta wyjeżdżające z parkingu, na którym odbyło sie zlot i pech chciał ze akurat to mi machnął lizakiem przed maska zatrzymałem sie i znowu nie mogłem wyłączyć silnika musiałem odpiąć klemę policjant nie wiedział, co sie dziej po odłączeniu klemy silnik zgasł późnij zauważyłem ze po przekręceniu zapłonu podświetlenie liczników działa cały czas nawet przy wyłączonych światłach a przy włączonych nie można zgasić silnika. I nie mam zielonego pojęcia co asie stało dlaczego i jak sobie z ta usterka poradzić jeżeli wyciągnę bezpiecznik numer 5 nie świeci postojowa od strony pasażera i wszystko działa jak powinno a jeżeli bezpiecznik jest włożony po włączeniu świateł postojowych w okolicy czujnika krokowego dokładnie nie wiem gdzie dobiega dziwny dziwięk jak by sie coś załączało takie pstryk dwa razy nie wiem jak wam to wytłumaczyć dokładniej Crying or Very sad
Moze ktoś z was miał taki przypadek i pomoże mi sie z tym uporać bo ręce mi opadają .
Z góry dziękuję za pomoc

Pozdrawiam :cry: :cry: :cry:


Ostatnio edytowano 2 grudnia 2006, 21:24 przez many, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwietnia 2006, 09:01 
Offline
Forumowicz

Posty: 295
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 330CiC
kolego, od zastosowania bezpiecznika 30A nadpalily Ci sie przewody i robia zwarcie, poszukaj miejsca z ktorego lecial dym i je zaizoluj lub jedz do elektryka

_________________
wczesniej: E32 750 iL, E30 325 iX,
E34 540 iA obecnie: E30 320i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwietnia 2006, 15:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
Tylko z tego co zrozumiałem kolega pisze że przed włożeniem 30A już mu paliło,a jak wsadził 30 to zamiast bezpiecznika przytopiły się kable :|

poszukaj zwercia od pechowej lampy (kabelki posprawdzaj),po skrzynkę z bezpiecznikami i dalej.

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwietnia 2006, 15:46 
Offline
Forumowicz

Posty: 295
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 330CiC
no tak, ale kable nadpalily sie od tego bezpiecznika, bo juz lepiej jak bezpiecznik wywalalo

_________________
wczesniej: E32 750 iL, E30 325 iX,
E34 540 iA obecnie: E30 320i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwietnia 2006, 15:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
Karol 540 napisał(a):
no tak, ale kable nadpalily sie od tego bezpiecznika, bo juz lepiej jak bezpiecznik wywalalo


tylko jak wcześniej już wywalało bezpiecznik taki jaki powinien być to już coś było nie tak (zwarcie ),
a kolega poszedł po najmniejszej lini i wsadził 30A i ma szczęście że mu auto nie spłoneło.

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2006, 03:36 
Panowie juz jutro sprawa zajmie sie znajomy elektryk z moje dochodzenie znalazłem nadpalone dwa przewody przy przełączniku świateł może ktoś wie, od czego jest 5 bezpiecznik, bo jakoś nie mogę sobie poradzić z tłumaczeniem i może jakiegoś linka do testowania układów, bo niby cos takiego jest .Chciałem zmienić język ale jakoś nie mogę dojść z moim komputerem żeby wskoczył na ta opcje a może w mojej wersji nie można czegoś takiego zrobić mam nadzieje ze mi pomożecie, bo to moje pierwsze autko z Bawarii i sie trochę juz pogubiłem a może ktoś ma instrukcje obsługi do tego modelu to bym był bardzo wdzięczny za to :lol:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2006, 20:19 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 587
Lokalizacja: kwidzyn obecnie Nederland
Moje BMW: bmw e36
Kod silnika: m52b20
był juz cały opis bezpieczników na forum poszukaj :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2006, 23:04 
Offline
Forumowicz

Posty: 295
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 330CiC
włącz stacyjke w pierwszą pozycje i przytrzymaj prawy przycisk na zegarach aż do momentu wyswietlenia sie nazwy jezyka, jak pojawi sie pierwszy to puść i naciskaj aż pojawi sie odpowiadajacy Tobie ( polskiego nie ma) i jak będzie taki jak potrzebujesz to przestań naciskać, zapal auto i będzie już ten jezyk. Po każdym rozłączeniu aku będziesz miał spowrotem niemiecki.
Pozdrawiam

_________________
wczesniej: E32 750 iL, E30 325 iX,
E34 540 iA obecnie: E30 320i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 94 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL