BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 kwietnia 2024, 22:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] co jeszcze wymienić przy wymianie amortyzatorów????
PostNapisane: 1 maja 2007, 16:17 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 46
Lokalizacja: warszawa
witam. szykuje mi się wymiana amorów z przodu.
moje pytanie jest takie:
czy przy wymianie amorów powinno się coś jeszcze wymienić (np. profilaktycznie jeżeli nie jest do końca zwalone) aby nie rozbabrywać jeszcze raz wszystkiego w niedalekim czasie i nie płacić 2 razy za robociznę????
co w ogóle trzeba wymienić aby zrobić kompletnie całe zawieszenie przód aby na dłuuugo mieć
później spokój??? i ile to może kosztować???

Pewnie niektórzy z was się złapią za głowę, ale wybaczcie jestem totalnym laikiem :P
a chciałbym wiedzieć ile kasy przygotować
pozdr


Ostatnio edytowano 2 maja 2007, 13:07 przez sajdol, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2007, 18:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
najpierw podjedź na stację diagnostyczną i niech Ci powie diagnosta co powinieneś wymienić. Oczywiście, że możesz wymienić całe zawieszenie tylko jeśli masz w dobrym stanie to po co??

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2007, 18:33 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 46
Lokalizacja: warszawa
spoko podjadę.
Mechanik, który robił przegląd o do 1-ej rejestracji powiedział, że w e36 słabą stroną są końcówki drążków, więc sobie pomyślałem że przy okazji mógłbym je wymienić skoro
mają się za jakiś czas rozlecieć. a tak za jednym razem bym to ciachnął (jeśli to nie jakiś mega koszt)
ale ja sięnie znam :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2007, 18:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
koszt to nie jest ale po co
jak już to e36 ma słabe sworznie wahacza ale to nie znaczy ze ze masz rozibte

jeżeli samochód sie dobrze prowadzi i nic nie tłucze to po co wymieniać

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2007, 21:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
fakt faktem, że jeśli w E36 masz szerokie opony to drążki kierownicze "lecą" szybciej niż przy węższych, ale wszystko wyjdzie na diagnostyce

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2007, 13:05 
Offline
Forumowicz

Posty: 263
Lokalizacja: Pruszcz GdaĂąski
Napewno sprawdz sobie gniazdo amortyzatora. Moj mechanik mi wymienił amory na szybkiego, po miesiacu gniazdo amortyzatora sie zerwało i robocina podwojna. Ale tak jak radza koledzy jechac na diagnostyke i sprawdzic co i jak.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2007, 14:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: Rudziczka
Ja wymieniałem sam amory z przodu i nie byla to az tak cieszka robota. A mozna przy tym pare stowek zaoszczedzic :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2007, 18:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 202
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: E-32
Kod silnika: M30B30
Koniecznie!!! wymien od razu osłony golenia amortyzatora (harmonijkowa guma) oraz odboje z pianki.
Koszt kompletu na dwa koła to jakies 80 zł. :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 62 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL