BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 10 maja 2024, 06:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] Most w BMW
PostNapisane: 3 maja 2007, 17:30 
Mam problem z mostem...przy zmienie biegów wali mi w most jak oszalały...w momencie zakupu samochodu nie było z tym problemu, mineło jakieś ponad pół roku i jest coraz gorzej. Czy jest jakies ''domowy'' sposób na to i co powinnam sprawdzić, na co zwrócic uwage?? Może ktos z was miał takie doświadczenie?? Mam BMW e36 2.5i rok 1991. Zdaje sobie sprawe że po tylu latach samochód jest zużyty nie wiem czy wczesniej byl taki problem...czekam na odpowiedzi


już poprawione.


robertbmw


Ostatnio edytowano 3 maja 2007, 22:25 przez MTechnic, łącznie edytowano 2 razy

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2007, 20:48 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
skoro przy zmianie biegów to może problem tkwi w wale a nie w moście ?

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2007, 21:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1605
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: E28 E24 E36 F07
Kod silnika: V8
moj kolega po jezdzie bokiem wyrwal jedna ze srub mocujacych dyfer i bylo okropne walenie poczas ruszania, zmiany biegu, czy dodawani gazu i tez w czarnym e36 325i z 1991, ktore wlasnie mial sprzedawac, nie klupiles auta w Siedlcach??

_________________
V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2007, 21:44 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Problem z dyfrem odpada. Brak huków w czasie jazdy świadczy o tym że jest sprawny.
Natomiast stuki mogą być spowodowane wyrwaniem mocowań tylnej belki z karoserii lub urwanymi śrubami ewentualnie rozerwanymi tulejami gumowo stalowymi mocującymi belkę.
Inną kwestią mogą być także luzy na przegubach znajdujące się na półosiach. Należy pamiętać że pewien luz na przegubie będzie generował średnio trzykrotnie większy luz na wale napędowym co wynika z przełożenia mechanizmu różnicowego (dyfra).
Wartałoby także sprawdzić podporę wału napędowego i przegub elastyczny łączący wał napędowy ze skrzynią.

ps. z własnej inicjatywy napisałaś zapytanie, czy też może ktoś Cię wspomagał :oczami:

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 123 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL