BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 kwietnia 2024, 02:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] Opis analogów INPA - Co od czego ?
PostNapisane: 23 sierpnia 2010, 23:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 341
Lokalizacja: BI
Moje BMW: E 39 / E 38 / E90
Kod silnika: N46b20b
Cześć !

Chce z waszą pomocą zrobić opis funkcji INPA żeby dla Nas i innych z forum było łatwiej w odczytywaniu parametrów pojazdu - co od czego , do czego itp. Pełny temat pojawi się niebawem w dziale "Zrób to sam" lub gdzie admin sobie zażyczy bądź przeniesiemy ten. Większość analogów i funkcji już udało mi się wyjaśnić i opisać ale z kilkoma mam problem.
Pełny "pakiet" zrzutów ekranu z opisami wkleje niebawem,zakładam temat bo nie chce wklejać na raty - podstawowe funkcje chce wrzucić odrazu a te bardziej skomplikowane puźniej.

Mam problem z przetłumaczeniem tego analogu ( nie wiem od czego są wykresy ) Dwa pierwsze to sondy ale następne nie mam pojęcia:

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

_________________
Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez zdejmowania głowicy .
- n42
- n46
- n45
- n62
- m54


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Opis analogów INPA - Co od czego ?
PostNapisane: 12 stycznia 2012, 21:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 141
Lokalizacja: Murowana Goślina
Moje BMW: E61 530D E36 316
Kod silnika: M57 M43
odświeżam temat, przydało by się tłumaczenie i jakiś skrótowy opis.

_________________
Obrazek BMW E36 316i M43
Obrazek BMW E61 530D M57N


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Opis analogów INPA - Co od czego ?
PostNapisane: 13 stycznia 2012, 10:53 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 42
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
adaptation value add - korekty krotkoterminowe
adaptation value multiply - korekty dlugoterminowe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Opis analogów INPA - Co od czego ?
PostNapisane: 14 stycznia 2012, 11:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 38
Moje BMW: 320i
Kod silnika: m50b20
...

_________________
____/ :przestraszony: :hyhy: \____
___(oo==00==oo)___
___[_].........[_]___


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Opis analogów INPA - Co od czego ?
PostNapisane: 11 września 2017, 20:20 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 30
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Moje BMW: E39 530dA
Kod silnika: M57D30
Odświeżam temat

Otóż poszukuję problemu nierównej pracy na wolnych obrotach, a także próbuję dojść do przyczyny problemu dużego zadymienia z wydechu przy pełnych obciążeniu.
Przydałby się jakiś szczegółowy opis...

Pozdrawiam i liczę na to, że sprawa nie umrze.

_________________
Kiedyś E34 525i M50
Obecnie E39 530dA M57

https://www.youtube.com/watch?v=JwiFB8MAaJQ


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 154 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL