BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 kwietnia 2024, 04:17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30]Przekładnia kierownicza
PostNapisane: 15 kwietnia 2006, 22:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 208
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E30x2
Kod silnika: M42B18/M52B28
Witam

mam taki problem a mianowicie z tego co udało mi sie ustalić mam luzy na przekładni kierowniczej i teraz mam pytanie czy jest jakaś mozliwość skasowania ich albo czy gdzieś w Wawie regenerują przekładnie i czy wogóle sie to opłaca robić czy raczej pozostaje tylko wymiana na "nową"

_________________
Obrazek
BMW-e30.PL / MyE30.PL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2006, 15:18 
Offline
Forumowicz

Posty: 295
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 330CiC
Strzebla, ale to kwestia samej maglownicy?? bo moze końcówki drążków odmówily posłuszeństwa jedynie.
Natomiast jezeli maglownica to sadze ze taniej bedzie kupic dobra uzywke niz regenerowac.
Masz wspomaganie?
pozdr.

_________________
wczesniej: E32 750 iL, E30 325 iX,
E34 540 iA obecnie: E30 320i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 kwietnia 2006, 13:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 208
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E30x2
Kod silnika: M42B18/M52B28
nie mam wspomagania
i wydaje mi sie ze to sama maglownica bo jak sie do kola jednago czy drugiego dorwalem to nie wyczuwalem zadnych luzow a stuka tylko czasem podczas jazdy a na postoju jak sie luzem na kier. majta to slychac stuki

i narazie nic z tym nie robie bo w maju konczy mi sie przeglad i ciekaw jestem co pana wyjdzie na przegladzie ale wole sie nastawic wrazie co jaki mnie bedzie wydatek czekal

_________________
Obrazek
BMW-e30.PL / MyE30.PL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2006, 12:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1926
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: 530i
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Strzelba ja aktualnie zabieram się za wymiane tak zwanych "jabłek" czyli tych końcóweczek wchodzących do przekładni, one się "wytłukują" i dlatego masz takie stukania, wczoraj chłopaki na szarpakach mi sprawdzali i to jest tego wina na 100%. Z tego co wiem to koszt takich "jabłuszek" to ok. 40zł za sztukę. Jeśli nie wiesz o czym mówie mogę Ci jakiś rysunek podesłać i zazanczyć które to elementy są wymienne.
A jeśli chcesz całą przekładnie to z tego co wiem u mnie w okolicach cz-wy chodzą po jakieś 100-200 zł. Ale wiadomo co tu kupisz? :shock:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2006, 08:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 208
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E30x2
Kod silnika: M42B18/M52B28
dobra dzieki za podpowiedzi ale dzis zakladam wspomaganie (kompletne) do buni tak wiec tamta maglownica idzie na zlom

_________________
Obrazek
BMW-e30.PL / MyE30.PL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2006, 09:37 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Ja miałem puki na magielku, założyłem wspomę. Za wszystko zapłaciłem 500zł.

Koło pasowe na "dwa" lub "trzy"
Pompa z łapą do mojego silnika
zbiorniczek z mocowaniem
maglownica, kompletna z końcówkami i krzyżakami
przewody
paski nowe (kupiłem do wspomy i alternatora)
płyn

Robota na ok 5godzin.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2006, 23:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 208
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E30x2
Kod silnika: M42B18/M52B28
no to ja wlasnie to robie tylko ze auto wstawilem do chlopakow na ostroroga i czekam bo jak to u nich bywa roboty maja pelno
sam nie robie bo nie mam ochoty bawic sie z wiskoza i znajac zycie to zawsze jak cos robie przy aucie tak jakas srubke musze ukrecic :oops:

_________________
Obrazek
BMW-e30.PL / MyE30.PL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 124 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL