BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 10 maja 2024, 15:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: E39 540i M62B44TU Camshaft Control
PostNapisane: 18 lutego 2011, 15:49 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
Mój. Jak tam słyszysz wanosy, to słuch masz jak E Górniak.

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E39 540i M62B44TU Camshaft Control
PostNapisane: 18 lutego 2011, 16:04 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1483
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E38 740 4,4 6Manual
Kod silnika: M62B44
ja słyszę , a Muzykiem nie jestem na wolnych obrotach nawalają dość dobrze

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E39 540i M62B44TU Camshaft Control
PostNapisane: 18 lutego 2011, 16:08 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
No nic. Na temat samochodu z którym mam do czynienia 19razy dziennie, a który jest oddalony od Ciebie o 300km i którego w życiu na żywo nie widziałeś, sprzeczać się nie będę. Zastanawia mnie jednak, Twój kompleks vanosa. Nie ma chyba tematu dotyczącego M62TU w którym nie udzieliłbyś krytycznej uwagi na temat w/w. Nie wiem czemu i nie wiem, czy chcę wiedzieć. W imieniu gminy Września życzę Ci jednak, abyś kiedykolwiek mógł mnie dogonić :)
Pozdrawiam Robert

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E39 540i M62B44TU Camshaft Control
PostNapisane: 18 lutego 2011, 16:21 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1483
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E38 740 4,4 6Manual
Kod silnika: M62B44
śmiało mogę powiedzieć że Vanosy 740 LeSiA w stosunku do twojego są kompletnie bez głośne

Natomiast śmiało mogę powiedzieć że masz Zużyte Koła Vanosów tak jak 99% użytkowników tego silnika

To tak jak złapiesz gumę niby da się jechać , tak jak z luzem na wahaczu itp tak samo jest z vanosami - co nie zmienia faktu że są nie sprawne

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E39 540i M62B44TU Camshaft Control
PostNapisane: 18 lutego 2011, 16:39 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
Mylisz się Nikodemie. :) Furkę kupowałem miesiąc temu. Ile naprawa wanosów kosztuje to wiem. Jak brzmią uszkodzone vanosy to też wiem. Temat sprawdziłem dogłębnie, Dzikus potwierdził, vanosów nie słychać. Idiotom bym był, gdybym kupił za wygórowaną cenę E38, którego jedna tylko usterka kosztuje tyle co 25% wartości ogółu.
Zaczęła mi klekotać wiskoza, którą to wymienię dopiero za tydzień w sobotę. Po tym czasie specjalnie do Ciebie nagram filmik (ewentualnie jak będziesz w wlkp to zapraszam, na kawę lub obiad).
Nie mówię, że vanosy mam igła, być może zaczną klekotać jutro lub za miesiąc, ale dla mnie 5kPLN to na tyle sporo, aby temat wyjątkowo mocno prześwietlić przy kupnie.

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E39 540i M62B44TU Camshaft Control
PostNapisane: 18 lutego 2011, 17:50 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1483
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E38 740 4,4 6Manual
Kod silnika: M62B44
Dzikus , ani Puz ani nikt na tym forum nie jest dla mnie autorytetem że Vanosy są OKI , mam własne duże doświadczenie praktyczne w tej kwestii , nawet znajdzie się kilka kołek które możesz rozciąć i zobaczyć zasadę działa i co w nim pada.

Dlaczego tak wszystkich męczy z tym M62tu - odpowiedz jest dla mnie jasną w przeciwieństwie do m52 czy nawet m54 itp w M62tu jazda z uszkodzonymi vanosami daję znacząco większe ryzyko katastrofy (wypalenie powłoki ceramicznej , możliwość kolizji tłoków z zaworami)

Wypowiadam się w tych tematach bo mam odpowiednie doświadczenia w tej kwestii a zarazem nabytą wiedzę praktyczną , śmiało mogę powiedzieć że na m62tu zjadłem zęby


Bardzo możliwe że sam kiedyś kupie auto z takim motorem ale takim w którym nie słychać lub zaczyna być słuchać i wymienię je od razu by pozbyć się problemu skutecznie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E39 540i M62B44TU Camshaft Control
PostNapisane: 18 lutego 2011, 18:13 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
Nie rozumiesz. Ty się wypowiadasz na temat samochodu, którego nie widziałeś na własne oczy i nie słyszałeś na własne uszy. Samo to podaje podaje pod wątpliwość Twoje umiejętności. To tak, jakby wybitny doktor wypisywał recepty przez telefon.
Pomimo, że zęby zjadłeś, mi vanosy nie terkotają. Skoro wiesz lepiej niż ja to trudno. Dalsza rozmowa jest niemożliwa, bo nie mam kontrargumentów do specjalistycznej diagnozy z YT.

Oj przepraszam, nie diagnozy, a odgórnym założeniu, że wszystkie M62TU w Polsce z wyjątkiem Lesia są beee.

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E39 540i M62B44TU Camshaft Control
PostNapisane: 18 lutego 2011, 18:42 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1483
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E38 740 4,4 6Manual
Kod silnika: M62B44
Lesia też nie są idealny - Vanos jest normalna rzeczą eksploatacyjną i wymaga okresowej wymiany

tylko że każdy ma to w du*ie bo boli

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E39 540i M62B44TU Camshaft Control
PostNapisane: 18 lutego 2011, 18:58 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
No to może poza tematem mojego egzemplarza: jak masz sposobność, trochę czasu i chęci, to zrób jakiś artykuł, ze zdjęciami i opisami tych vanosów. Przydałaby się taka wyczerpująca wiedza TU. ;)

Oczywiście no offence. Pozdrawiam!

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E39 540i M62B44TU Camshaft Control
PostNapisane: 18 lutego 2011, 19:34 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1483
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E38 740 4,4 6Manual
Kod silnika: M62B44
jak znajdę kogoś kto ma dobry aparat i umię robi zdjęcia - uczynię bo ja niestety na robieniu zdjęć się nie znam

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E39 540i M62B44TU Camshaft Control
PostNapisane: 21 lutego 2011, 15:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Moje BMW: E39 540i Kombi
Kod silnika: M62B44TU
witam widze ze temat sie troszke ruszył tylko nadal niczego sie niedowiedziałem :/ chciałbym dodac ze moj silnik chodzi identycznie jak ten na filmiku


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E39 540i M62B44TU Camshaft Control
PostNapisane: 21 lutego 2011, 15:37 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1483
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E38 740 4,4 6Manual
Kod silnika: M62B44
to u Ciebie faktycznie musi być tragedia

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E39 540i M62B44TU Camshaft Control
PostNapisane: 21 lutego 2011, 18:11 
Offline
Forumowicz

Posty: 317
Lokalizacja: Warszawa/Legionowo
Moje BMW: e39 535, e34 520 24V
mechaniczne uszkodzenie vanosa to zupełnie inny błąd. Skasuj błędy, przeskanuj inpą i carsoftem, i załącz cały scren błędu bo tak to ci nikt nie pomoże....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E39 540i M62B44TU Camshaft Control
PostNapisane: 21 lutego 2011, 20:32 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1483
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E38 740 4,4 6Manual
Kod silnika: M62B44
znam wiele przypadków że vanos nawalał głośniej niż mercedes beczka 200d a błędu nie wywalało

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E39 540i M62B44TU Camshaft Control
PostNapisane: 26 lutego 2011, 08:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Moje BMW: BMW E39 540
Kod silnika: M62TUB44
Witam!mam ten sam problem co ty Camshaft Control 1 i nik mi nie może dac jednznacznej odpowiedzi co to jest.Mam na imie Adam i jestem z łodzi jeśli możesz to podaj mi numer tel.do siebie to pogadamy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E39 540i M62B44TU Camshaft Control
PostNapisane: 28 lutego 2011, 12:09 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
Nikodem napisał(a):
ja słyszę , a Muzykiem nie jestem na wolnych obrotach nawalają dość dobrze

W takim razie chodzi Ci o to zacharczenie tuż po odpaleniu(przed przygazówkami), czy te regularne cykanie na wolnych(po przygazówkach). Bo jeżeli te drugie, to po zdjęciu wygłuszenia lepiej je słychać i słychać na całej długości silnika, nie tylko z przodu, a wręcz z przodu mniej.

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E39 540i M62B44TU Camshaft Control
PostNapisane: 28 lutego 2011, 12:43 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 42
Posty: 611
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E90 335d M-Pakiet
Kod silnika: M57N2
Tak sie nieśmiale wtracajac, to ja tam słyszę charakterystyczny grzechot vanosow na tym filmiku.

PS. Coraz bardziej zaczynam 'znielubiac' BMW za te bledy konstrukcyjne :looka:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E39 540i M62B44TU Camshaft Control
PostNapisane: 8 marca 2011, 10:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Moje BMW: E39 540i Kombi
Kod silnika: M62B44TU
Witam. Zakładajac ze moj problem tkwi w vanosach jaki był by koszt zrobienia, wymiany tych vanosów i co najlepiej odrazu zrobic przy takiej robocie. Myśle tu o wyjęciu silnika i zrobieniu go na cacy. Czy ktos juz robił jakis remoncik takiego motoru i jest w stanie przyblizyć mi koszta? Biore tez pod uwage zakup silnika bez vanosów ewentualnie SWAP na 5.4 z 7 co o tym myślicie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E39 540i M62B44TU Camshaft Control
PostNapisane: 16 marca 2011, 10:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Moje BMW: E39 540i Kombi
Kod silnika: M62B44TU
??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E39 540i M62B44TU Camshaft Control
PostNapisane: 16 marca 2011, 10:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Moje BMW: E39 540i Kombi
Kod silnika: M62B44TU
Chciałbym jeszcze dodać że bierze olej, wydaje mi sie ze walii go w kolektor ssacy bo jest go tam dość sporo odma była wymieniana ale separatora oleju nie ruszałem czy to może być jego wina?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 125 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL