BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 maja 2024, 07:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 214 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 2 marca 2016, 21:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
o tak
https://www.youtube.com/watch?v=yY81JMoVkl0

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 2 marca 2016, 22:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
Nie bardzo rozumiem.. golfy, TTki, Audi.. :niepewny: to jakiś żart :niepewny:

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 2 marca 2016, 22:24 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1330
Lincoln napisał(a):
Już ktoś pisał, jeśli nie używasz gazu w systemie 0-1 nie zmęczy Cię nawet zimą. Q nie spowoduje, że pokonasz zakręt szybciej niż RWD, nie zatrzymasz się też szybciej, to po prostu efekt Placebo, fakt ruszysz szybciej, ale to tak naprwdę jedyna zaleta.

Adam, zbieraj na M3 jeśli Ci się marzy :cool:


Potwierdzam każde zdanie :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 2 marca 2016, 23:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
o ile R32 w mk4 nie ma lepszych plastików w środku od zwykłego to chyba w fiacie seicento jest lepiej. Decha ok, miękka ale to co się dzieje wokół radia, panelu nawiewów czy rączek na drzwiach to woła o pomstę do nieba.
poza tym turbienie dupowozu - no nie wiem, takie projekty to w 99% never ending story, jeżeli bym oczekiwał że auto da fun ale jak będzie trzeba to walnie trasę np 900km od strzała w tą i z powrotem bez zająknięcia to taki uturbiony golf może odwinąć jakąś akcję a holowanie z autobahny drogie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 3 marca 2016, 00:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7087
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Kucharz napisał(a):


Ladnie zapierdziela, ale to dalej golf :kwasny:

Jak marzy Ci sie M3 to bierz M3 jak znajdziesz jakies warte uwagi w tym budzecie. Ciekwe za ile poszlo M3 Hipka bo tamto bylo bardzo fajne :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 3 marca 2016, 01:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7087
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
BTW nasz Miro ma przedliftowe M5 na zbyciu :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 3 marca 2016, 07:42 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 34
Posty: 1076
Moje BMW: / Chevrolet Evanda
Kod silnika: T20SED
Garaż: viewtopic.php?f=55&t=171130
Lincoln napisał(a):
Już ktoś pisał, jeśli nie używasz gazu w systemie 0-1 nie zmęczy Cię nawet zimą. Q nie spowoduje, że pokonasz zakręt szybciej niż RWD, nie zatrzymasz się też szybciej, to po prostu efekt Placebo, fakt ruszysz szybciej, ale to tak naprwdę jedyna zaleta.

Adam, zbieraj na M3 jeśli Ci się marzy :cool:


Zmęcz, zmęczy, czasem nawet na skrzyżowaniu nie da się ruszyć :-D w ciężkich warunkach...
A teraz mamy takie zimy, że zimówki po dwóch sezonach nadają się na złom, bo więcej jazdy po asfalcie niż po śniegu.
Patrz na film HIOB-a w jego M3, fakt miał letnie opony, ale tam wszyscy mają letnie opony i tylko RWD miało problem z ruszeniem spod świateł.
Quattro da Ci spokój na zakręcie bo tył tak łatwo nie ucieka, miałem okazje jechać Quattro w trudnych warunkach i naprawdę jest spokojnej, nie trzeba aż tak uważać.
Ja nie mówię że RWD jest gorsze ale w zimie w trudnych warunkach to naprawdę nie ma co porównywać :-) chyba że rzeczywiście do RWD wrzucimy jakieś mega dobre zimówki, bo Quattro to na byle czym ruszy.

Wspomniany film HIOB-a:


jiGsaw jeśli Twoim marzeniem jest M3 to zbieraj na nie. Jak nie teraz to kiedy?
Chcesz auto całoroczne, to tak jak piszesz M3 będzie szkoda (zależy ile km robisz).
Bierz S4, odpoczniesz lekko od BMW, no i tak jak pisałeś, zawsze możesz sprzedać.
Tak jak sam pisałeś, poczuj inne auto i weź S4, pobawisz sę i zdasz relację.


Ostatnio edytowano 3 marca 2016, 07:55 przez kryst16, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 3 marca 2016, 07:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15800
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Hakelbery napisał(a):
Kucharz napisał(a):


Ladnie zapierdziela, ale to dalej golf :kwasny:

Jak marzy Ci sie M3 to bierz M3 jak znajdziesz jakies warte uwagi w tym budzecie. Ciekwe za ile poszlo M3 Hipka bo tamto bylo bardzo fajne :)


LHD 50+ to graniczny budżet gdzie można kupić cokolwiek choć przyzwoitego jak się ma farta, taka jak Hipek miał jeżeli w ogóle się pojawia to spokojnie +70. Czas pokaże, pojadę chyba obejrzeć po prostu kilka aut, przejechać się. Może ostatecznie zostawię E30 na ten sezon i kupię lepszy dupowóz jeżeli nic się nie ruszy w temacie sprzedaży, na razie tylko mam oferte zamiany z dopłatą dla mnie.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Ostatnio edytowano 3 marca 2016, 08:06 przez jiGsaw, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 3 marca 2016, 07:56 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1330
taka jak mial Hipek to raczej okolice 90:)

porównywanie jazdy na sniegu na letnich i zimowkach jest jak porównywanie sexu analnego z kobietą i mężczyzną.

dwa kompletnie inne wrażenia i jakosc z jazdy.
rwd(awd tez) na letnich w takim sniegu nie ma prawa jechac. na zimowych nie ma problemu z poruszaniem sie.


gdzies na jutube jest film m3 e46 na zimowkach vs jakies subaru awd na letnich. odpalcie sobie ten film bo ja pisze z telefonu i ciezko linka znaleźć i wkleić i jalowa dyskusja sie skończy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 3 marca 2016, 08:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15800
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Mimo wszystko trochę irytujące jest w moim chociażby to, że jak chcę w mieście wyprzedzić marudę, a jest mokro to jakbym chciał to zrobić z dwójki na pełnej pompie to już bokiem bym go wyprzedzał... w AWD stajesz na gazie i jedziesz. Przy 500 kucach w rwd to podejrzewam, że na zwykłych oponach i na suchym różnie może być.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 3 marca 2016, 08:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7087
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
W seryjnym 335, 300 koni, na 2 przy pedale w podłodze gubi trakcje. Z dsc nie będzie problemu tylko tylnie klocki beda sie szybciej zużywać; )


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 3 marca 2016, 08:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15800
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
No właśnie, więc po co nam te 300 koni jak nie możemy tego przenosić? I cała pompa idzie w korzeń...

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 3 marca 2016, 08:08 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1330
no tak. w awd latwiej. a co jesli tak szybko wyprzedzisz. nabierzesz duzej predkosci a przed tym maruderem 50-100 metrow dalej bedzie koles któremu nagle chce sie skręcić?

wychamujesz z wieszej prędkości? - ktora niewatpliwie osiągnąłes dzieki awd?

w awd masz wiekszy konfort poruszania sie po drogach ale z tym komfortem czasem ida tez rozne plapki.

w rwd masz prosty przelicznik: jesli ślisko jedz wolniej :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 3 marca 2016, 08:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15800
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Hakelbery chyba pisał, że nawet na suchym mu trakcja mruga... przy 300 koniach, a gdzie 500?

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 3 marca 2016, 08:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
kryst16 napisał(a):
fakt miał letnie opony,

więc cały wywód można sobie wsadzić w ...
Częstochowa w zeszłym tyg zasypana nie była a kumpel mówił że cytryną C5 na letnich nie szło jechać, miał ochotę zostawić auto i wsiąść do MPK bo auto nie jechało a hamował siłą woli. Parę lat temu niedaleko mnie gość rozbił porobione stare subaru imprazę, 4x4 przegrało z letnimi na pierwszym śniegu. Mój wuj mieszka w górzystym terenie, od kilkunastu lat jeździ audi z Q i sobie chwali ale sam dodaje, że bez opon i oleju w głowie nic nie pomoże.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 3 marca 2016, 08:19 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1330
mruga trakcja a brak przyczepności to daleka droga do tego. mialem dwa auta 600plus i na suchym nie ma problemów z trakcja. przy 9stC na dobrym asfalcie udalo mi sie zrobic 3.8s 0-100. na mokrym przy minus 1st C na letnich 5.5s. a 100-200 7.7. (na mokrym oczywiście na mrugajacej trakcji )

w tych samych warunkach 991turbo s po programie zrobilo 4.0s do setki i 6.5s 100-200. 200plus jechalo juz wyraznie gorzej niz m6.
Turbo s na zimowkach...


Ostatnio edytowano 3 marca 2016, 08:23 przez wujekwaldus, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 3 marca 2016, 08:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15800
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Na prostej tak, ale przy ostrym wyprzedzaniu? Co jak będą jeszcze do tego nierówności, piaseczek itp. :)

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 3 marca 2016, 08:24 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1330
to kup awd jesli jestes przekonany ze to lepsze rozwiązanie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 3 marca 2016, 08:26 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 34
Posty: 1076
Moje BMW: / Chevrolet Evanda
Kod silnika: T20SED
Garaż: viewtopic.php?f=55&t=171130
trollu napisał(a):
kryst16 napisał(a):
fakt miał letnie opony,

więc cały wywód można sobie wsadzić w ...
Częstochowa w zeszłym tyg zasypana nie była a kumpel mówił że cytryną C5 na letnich nie szło jechać, miał ochotę zostawić auto i wsiąść do MPK bo auto nie jechało a hamował siłą woli. Parę lat temu niedaleko mnie gość rozbił porobione stare subaru imprazę, 4x4 przegrało z letnimi na pierwszym śniegu. Mój wuj mieszka w górzystym terenie, od kilkunastu lat jeździ audi z Q i sobie chwali ale sam dodaje, że bez opon i oleju w głowie nic nie pomoże.

No tak, ale AWD pojedzie na byle jakich zimówkach, a RWD potrzebuje dobrych w takich warunkach jak na filmie.
Porównaj to że tam gdzie mieszka HIOB wszyscy mają opony letnie, jeśli RWD na takie warunki jest dobre to dlaczego wszyscy ruszali na letnich (pewnie AWD lub FWD) a RWD stało w miejscu i Hiob się męczył.
Poczytaj komentarze pod filmem, tam Hiob pisze że wszyscy jeżdżą na letnich.

Wiadomo że nic nie pomoże bez opon i pokory, ale w RWD jeden błąd, nawet mocniejsze wciśnięcie pedału przyśpieszenia bez systemów spowoduje lecenie bokiem, a w AWD gaz w podłogę i nie pójdzie tak łatwo bokiem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 3 marca 2016, 08:31 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 34
Posty: 1076
Moje BMW: / Chevrolet Evanda
Kod silnika: T20SED
Garaż: viewtopic.php?f=55&t=171130
wujekwaldus napisał(a):
to kup awd jesli jestes przekonany ze to lepsze rozwiązanie :)


Bo to 100% lepsze rozwiązanie, nie ma co pisać, że nabierze prędkości i się rozbije bo to można zrobić każdym autem.
Nie wiem skąd jesteś, ale zapraszam w moje okolice (Limanowa-Nowy Sącz) podczas ataku zimy, RWD zostaje w tyle, albo męczysz się nim jak nie wiem co, oczywiście jak są systemy to pomagają, ale bez? lekko gaz i suniesz bokiem, a teraz są takie warunki że jak się dużo jeździ to w RWD trzeba zmieniać zimówki na tyle co dwa lata bo będą mieć zbyt mało bieżnika żeby
"wgryzł" się w śnieg.

RWD daje frajdę, ale czasem chcesz po prostu spokojnie dojechać do celu co ono lubi utrudnić :-)

A na filmie HIOB-a wszyscy mają letnie opony, nie tylko on, więc jest to w miarę dobre porównanie, bo ten SUV który się zatrzymał i chciał mu pomóc na pewno nie miał zimówek bo po co jak tam śnieg jest dwa dni w roku.

Autorze kup AWD, pojeździsz, zobaczysz, ocenisz, co Ci szkodzi, do marki BMW zawsze możesz wrócić, chyba że chcesz E46 XD :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 214 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL