BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 kwietnia 2024, 17:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 258 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 14 stycznia 2016, 21:38 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15729
Rewelacyjny Mercury :). Pamietam, że wystąpił ten model też w jednym z Bondów.

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 14 stycznia 2016, 22:06 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1157
Lokalizacja: Mazury
Moje BMW: brak
Garaż: było V8
Auto bombowe a w takim stanie to już w ogóle :super:
Gratulacje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 15 stycznia 2016, 22:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 66
Posty: 318
Lokalizacja: Charlotte, NC, USA
Moje BMW: '08 M3; '14 328i
Garaż: M3 E90: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=101978
328i F30: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147931
Dzięki. Patrzę na dane techniczne tego auta, porównując jego 351 V8 Cleveland z nowoczesnym silnikiem S65 w moim M3. Ten stary, gaźnikowy silnik na popychaczach w Cougarze, zupełnie niewysilony, z 5,8 litra zaledwie 270 KM, ma 408 Nm momentu, czyli 2% więcej, niż silnik M3. :rotfl:

Oczywiście nie ma szans, by dorównał M trójce w osiągach. Nie te hamulce, nie ta skrzynia i sam silnik nie wkręca się na obroty tak, jak silnik M3, ale ciągle robi wrażenie, zwłaszcza, gdy się chce np. ruszyć żwawiej ze świateł. Jak jest mokro, to zawsze z poślizgiem.

Auto nie ma szpery, ma tanie, dziadowskie opony, dość mocne przełożenie dyfra (3,25), więc jak tylko się go troszkę przytrzyma hamulcem, doda gazu i puści hamulec, to nawet na suchym asfalcie bez wysiłku ryzuje czarne krechy.

Mówiąc o przełożeniach, jedzie on 45 mph przy 2000 RPM. Czyli przy maksymalnych obrotach, 5400, osiągnie 121 mph, 195 km/h. Nie powala, wg dzisiejszych standardów, ale zawalidrogą nie jest. Przydałby mu się nadbieg, bo mocy ma wystarczająco dużo. Nawet nie po to, by jeździć ponad 200, ale po to, by jadąc te spokojne 130-140 km/h było nieco w tym aucie ciszej.

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 18 stycznia 2016, 11:27 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15729
Detroit Auto Show







_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 26 lutego 2016, 11:39 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15729




_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 26 lutego 2016, 15:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
ja lubię Zachara ale ostatnio oglądałem jego test 911 Turbo S i ręce mi opadły z powodu hmmm braku kompetencji, profesjonalizmu? Gość testuje samochody, z tego żyje, nie jeden na podstawie jego testów wyrobił sobie pewną opinie nt pewnych samochodów a Zachar mówi, że 3 lata temu wytknęli błąd w Porsche i przez 3 lata Porsche nic z tym nie zrobiło :rotfl: chodziło o czujnik zbliżeniowy otwierający pokrywę bagażnika, Zachar z uporem maniaka polewał klapę, klapa robiła psyk i odskakiwała a on "o widzicie, otwarło się i teraz będzie się lać do środka" :rotfl: niby pierdoła ale o wszystkim mówi instrukcja obsługi, trochę szkoda, że 3 lata temu nie zaczął dociekać dlaczego się tak stało i co trzeba zrobić, żeby się tak nie działo. Z testowaniem samoparkującego 7er też popłynął. Ogólnie lubię czasami obejrzeć jego filmy ale nie raz też można się uśmiać z tego co mówi :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 26 lutego 2016, 20:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 66
Posty: 318
Lokalizacja: Charlotte, NC, USA
Moje BMW: '08 M3; '14 328i
Garaż: M3 E90: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=101978
328i F30: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147931
trollu, nic o Porsche i jego klapie nie wiem, ale podoba mi się rysunek pod Twoim zdjęciem. Nie muszę chyba wspominać, że mam w garażu M3 i 328i? :rotfl:

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 26 lutego 2016, 23:31 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 620
Lokalizacja: Dębica
trucker_hiob, garaż od dawna masz niezły ;) :hyhy: można by powiedzieć że garaż marzeń :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 5 kwietnia 2016, 11:24 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15729





_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 25 maja 2016, 07:43 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 3382
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: *
Kod silnika: *
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147922
Jakby się ktoś zastanawiał, dlaczego współczesne amerykańskie muscle są takie tanie:

http://www.motor1.com/news/62945/iihs-c ... ty-issues/

_________________
"moje ex": E92 | E36 | E30


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 25 maja 2016, 08:13 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
PAMO napisał(a):
Jakby się ktoś zastanawiał, dlaczego współczesne amerykańskie muscle są takie tanie:

http://www.motor1.com/news/62945/iihs-c ... ty-issues/

Nie ma tragedii ale fakt, są jakąś dekadę do tyłu względem np. BMW.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 25 maja 2016, 08:18 
Challenger składa się jak e36 :rotfl:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 25 maja 2016, 12:54 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15729
Challenger jest w całości, nie rozpadł się jak M3 E92 na 2 cześci. :rotfl: http://www.motorauthority.com/news/1054 ... atal-crash

O cenach w USA wspominałem wcześniej
renoraines napisał(a):
Charger RT 5.7 V8/370 KM, od 33 tys $ --------- 320i 2.0 R4/180KM również od 33 tys $.
Charger SRT 6.4 V8/485KM, od 48 tys $ --------- 528i 2.0 R4/240KM, od 50 tys $.

Natomiast w Europie, R4 turbo 180KM-240KM, czy PB czy ON dla mnie godne uwagi są octawia/mondeo, a nie audi/bmw/mercedes. Czasy się zmieniają i auta popularnych marek ford/skoda itd mają dobry stosunek jakości do ceny, nie dymając klientów. Za audi/bmw/mercedesa jestem skłonny płacić, za 6 czy 8 cyl, gdy oferują ponad przeciętne osiągi, wyposażenie i komfort.


http://www.motorauthority.com/news/1103 ... -ice-video

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 25 maja 2016, 13:11 
reno, ale jednak wątpie, że kierowca m3 jechał 40 mph (tak jak auta w teście) :/ A i samo uderzenie było inne...nie centralne tylko gość zawinął się bokiem na drzewie. Aczkolwiek ceny tych nowych amerykańców są bardzo fajne, mocny argument przemawiający na ich korzyść podczas kupna :) Wydając 50 000$ zdecydowanie wolałbym potężne V8 niż R4 2.0... nie ma o czym gadać...


Góra
  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 25 maja 2016, 13:34 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15729
Michu, o M3 pisze z przymróżeniem oka ;) . Co do cen, o to właśnie chodzi, żeby nie przepłacać za zwyczajność, bo u innych producentów w tej samej cenie można otrzymać więcej .

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 25 maja 2016, 13:37 
renoraines napisał(a):
bo u innych producentów w tej samej cenie można otrzymać więcej .

Szczególnie kole w oczy ta różnica w silnikach... masakra... 6,4L V8 vs R4 2.0 :wstyd:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 25 maja 2016, 16:40 
Zegary w Challengerze są mega klimatyczne :cwaniak:

13:47 s


Góra
  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 31 maja 2016, 11:30 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15729


Kasta z klasyka, a pod nią podzespoły z nowego modelu.

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 20 czerwca 2016, 11:29 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15729
Ford tworząc nowego Forda GT nawiązał do sukcesów Forda GT 40 w wyścigach długodystansowych.
W tegorocznym 24H Le Mans wystawił 4 Fordy GT z numerami 66,67,68,69 nawiazując do zwycięskich lat Forda w Le Mans (1966, 1967, 1968,1969).
Ford GT zwycięża w 24H LE Mans w swojej klasie.

Obrazek

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 20 czerwca 2016, 11:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
trochę zamieszania było ale jakby nie było - zwycięstwo to zwycięstwo, bardzo mnie ciekawiło czy Fordowi się uda i udało się :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 258 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL