BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 07:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 258 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 21 lipca 2015, 10:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
ciekawa wersja hellcata 3x doładowana
twin turbo i kompresor

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 21 lipca 2015, 10:51 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15717
///david napisał(a):
Bmw (w moim odczuciu) stało się takim gadżetem nowobogackiego wieśniaka albo syna tegoż (jak iphone lub armani, koniecznie z widocznym emblematem) -nie ubliżając nikomu ale naprawdę wiem kto jest najczęstszym klientem np. Bavarii czy M cars. Widzę również kto najczęściej jeździ nowymi modelami ("Mirek_Bruk" , "Romek-Bud" itd albo ich partnerki)
Owszem bmw coraz mniej kojarzone już jest z dresowozem i burakowozem ale nie wiem co lepsze : dresowóz czy sybol kiczu i "lansu na siłe" :wstyd:

a taki mustang...hmmm, fajne bezpretensjonalne auto które nikomu "prestyżu" nie podniesie ale za to da dużo frajdy ;)


Samo sedno.

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 21 lipca 2015, 17:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
ded napisał(a):
Nie mówię tu o modelach mocno sportowych ale o tych bardziej w zasięgu finansowym. Nie obstaję przy swoim, bo nie śledzę tego, ale v8 5.0 i 400km w stosunku do 2.3 i 320km to jednak nie jest jakiś wyczyn (obydwa na bezpośrednim wtrysku z tego co doczytałem). Jakiś czas temu przyglądałem się Lancii Themie (nowy Chrtysler 300c), który dopiero po romansie z Włochami dostał fajne wnętrze, skrzynie jak w BMW i lepsze tylne zawieszenie. Puki co robili tą samą cegłę do jazdy do przodu...


300C to zly przyklad, myslisz o reanimacji auta, ktore ma juz grubo ponad 10 lat, kolejnymi liftingami. Zawieszenie jest nadal to samo, ktore dostali od Daimlera, tak jak cala platforma - mieszanka W211 z W220. Tak naprawde nowy model w tej klasie powinien bazowac na plycie podlogowej Alfy Giulia

Jezeli chodzi o 5.0 V8, musisz brac pod uwage takze specyfike sprzedazy w USA, pod ktora Mustang jest glownie przygotowany. Tam wersja GT to spora czesc tortu. Z mysla o Europie i stanach, gdzie ludzie bardziej licza sie ze spalaniem przygotowano 2.3 Ecoboost, jako zupelna podstawa jest jeszcze 3.7 V6 (nieoferowany w Europie). Inna sprawa, ze pomimo tego, ze V8 jest konstrukcja przeniesiona z poprzedniej generacji i "tych" 420 KM, nie ma tak naprawde konkurenta w porownywalnej serii 4 BMW (to samo zreszta dotyczy 2.3 Ecoboost).

ded napisał(a):
Ja uważam, że Mustang ma jednak szansę na spory kawałek tortu. Wśród ludzi zainteresowanych motoryzacją jednak logo konia coś znaczy. RWD + manual to fajna sprawa, często niedostępna u konkurencji. O silniku 2.3 nie znalazłem za dużo info (spalanie, usterkowość) i choć EcoBoost się raczej źle kojarzy to silniki konkurencji też nie są bezawaryjne. Dla mnie na plus:
rozpoznawalny


Mustang ma swietna sprzedaz, jednak w Polsce tego nie widze, to nie bedzie konkurent dla zadnego z coupe marek premium, co najwyzej zabierze kilku klientow na bardzo starego juz 370Z.

2.3 Ecoboost to zupelnie nowy silnik, dlatego malo jest o nim informacji.

///david napisał(a):
właśnie od niedawana już mnie zaczyna mierzić wizerunek bmw i całkiem możliwe ,że kolejnym autem (oczywiście poza e12 którego nie mam zamiaru się pozbywać) będzie auto innej marki.
Bmw (w moim odczuciu) stało się takim gadżetem nowobogackiego wieśniaka albo syna tegoż (jak iphone lub armani, koniecznie z widocznym emblematem) -nie ubliżając nikomu ale naprawdę wiem kto jest najczęstszym klientem np. Bavarii czy M cars. Widzę również kto najczęściej jeździ nowymi modelami ("Mirek_Bruk" , "Romek-Bud" itd albo ich partnerki)
Owszem bmw coraz mniej kojarzone już jest z dresowozem i burakowozem ale nie wiem co lepsze : dresowóz czy sybol kiczu i "lansu na siłe" :wstyd:

a taki mustang...hmmm, fajne bezpretensjonalne auto które nikomu "prestyżu" nie podniesie ale za to da dużo frajdy ;)


Dziwne, ze widzisz to dopiero teraz - taki trend jest przynajmniej od pojawienia sie w salonach E9x i E6x, a swoje apogeum osiagnal gdy wjechalo E71. Zreszta nie powiedzialbym, ze dotyczy tylko BMW, bo Audi chyba nawet bardziej, Porsche i Mercedes tez nie sa bezpieczne, nawet na mala skale jest to widoczne wsrod klientow Lexusa, Infiniti i Volvo (patrz filmik z jazdy po sciezce rowerowej na Swietokrzyskiej) :wstyd: Z drugiej strony z tymi ludzmi o "Mirek_Bruk" czy "Romek-Bud" spotkasz sie takze kupujac Mustanga, oni beda wtedy kupowali Transita :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 21 lipca 2015, 19:00 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Nie można patrzeć przez pryzmat opinii nt. marki wśród ludu bo wg tego to Ford gówno wort, Będziesz Miał Wydatki a najlepszy jest Pastuch kombi w TDI. Kupuję co mi pasuje i akurat ogólnie postrzeganie marki czy modelu jest dla mnie nieistotne.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 21 lipca 2015, 19:29 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
///david napisał(a):
fajne bezpretensjonalne auto


No bez przesady. Fajny i bezpretensjonalny to jest Focus ST, Mustang to Palikot z wibratorem na czole.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 21 lipca 2015, 20:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7454
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
ded napisał(a):
Nie można patrzeć przez pryzmat opinii nt. marki wśród ludu bo wg tego to Ford gówno wort, Będziesz Miał Wydatki a najlepszy jest Pastuch kombi w TDI. Kupuję co mi pasuje i akurat ogólnie postrzeganie marki czy modelu jest dla mnie nieistotne.


zjawisko o którym pisałem to coś zupełnie innego i nie dotyczy kilkunastoletnich e39 ;)

Tomek napisał(a):
///david napisał(a):
fajne bezpretensjonalne auto


No bez przesady. Fajny i bezpretensjonalny to jest Focus ST, Mustang to Palikot z wibratorem na czole.


eeee tam to "tylko" ford a nie BE EM WU - już przez sam ten fakt jest bezpretensjonalny ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 21 lipca 2015, 21:32 
///david napisał(a):
zjawisko o którym pisałem to coś zupełnie innego i nie dotyczy kilkunastoletnich e39 ;)

///david kiedy e39 było wiodącym modelem u nas to zjawisko nie występowało z wiadomych powodów :rotfl: ale w krajach bardziej rozwiniętych zapewne było bardzo podobnie do tego co teraz jest w Pl. To, że teraz mamy więcej dorobkiewiczów nie oznacza , ze marka jest symbolem nowobogackiego gówna. Znajomy mojego ojca z którym wstyd się gdziekolwiek pokazać czy wziąć go między ludzi dorobił się na opakowaniach tekturowych niech będzie to "TektJan" :rotfl: i śmiga nowym GSem 450h który jest de facto u nas niszowym autem.

Wg mnie nie możecie tak generalizować i skreślać marki z tego powodu. BMW jak większość samochodów klasy premium od zawsze niosło ze sobą po części prestiż którego również od zawsze pragnęli i pragną nowobogackie wsioki :)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 27 lipca 2015, 11:00 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15717

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 8 października 2015, 12:08 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15717

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 15 października 2015, 09:13 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
http://moto.wp.pl/kat,107914,title,Ford ... omosc.html
Mustang w końcu w Polsce. Najbardziej zagadkowe jest spalanie wersji V8. Poczytałem kilka artykułów w ostatnim czasie i wszędzie podają inne. W tym, że będzie palił od 18, Ford podaje, że od 20. To chyba sporo jak na nową jednostkę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 15 października 2015, 09:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Rafał napisał(a):
http://moto.wp.pl/kat,107914,title,Ford-Mustang-GT-V8-Amerykanin-z-charakterem,wid,17907799,wiadomosc.html
Mustang w końcu w Polsce. Najbardziej zagadkowe jest spalanie wersji V8. Poczytałem kilka artykułów w ostatnim czasie i wszędzie podają inne. W tym, że będzie palił od 18, Ford podaje, że od 20. To chyba sporo jak na nową jednostkę.


Silnik z wersji GT nie jest nowy, to ta sama jednostka, ktora byla montowana w poprzedniej generacji. Zupelnie nowe jest V8 montowane w GT350, ktorego nie ma (i pewnie nie bedzie) w Europie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 15 października 2015, 12:59 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15717
Można przyjąć, że średnie spalanie Mustanga V8 to 14/15 l PB.

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 14 grudnia 2015, 13:58 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15717
CT6 nowa limuzyna Cadillaca.



_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 14 stycznia 2016, 17:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 66
Posty: 318
Lokalizacja: Charlotte, NC, USA
Moje BMW: '08 M3; '14 328i
Garaż: M3 E90: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=101978
328i F30: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147931
Mówiąc o amerykańskich muscle cars to muszę się pochwalić moim nowym klasykiem. Jest to Mercury Cougar XR7, rocznik 72. Silnik "Cobra Jet" V8 270 KM, trzybiegowy automat i w ogóle autko jak nowe. :hyhy: Może nie ma takich osiągów, jak M3, ale jak popada deszcz, to zabawy jest co niemiara i żadna elektronika nie przeszkadza latać bokiem. :D


Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 14 stycznia 2016, 18:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7078
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
O kurde, nie widzialem takie mercurego na zywo :szok: stan rzeczywiscie jak nowka. Ktos go odbudowaywal, bo lakier wygloda jak nowy ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 14 stycznia 2016, 18:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3230
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
trucker_hiob napisał(a):
Może nie ma takich osiągów, jak M3, ale jak popada deszcz, to zabawy jest co niemiara i żadna elektronika nie przeszkadza latać bokiem.


A jaki dźwięk? Niezły stan! :super:
Na marginesie, trucker_hiob, robi się ciasno na podjeździe ;)

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 14 stycznia 2016, 18:45 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1658
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
Kolekcja się rozrasta,dzwięk silnika musi przyciągać uwagę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 14 stycznia 2016, 18:59 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
Gratulację nowego nabytku bo jest piękny.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 14 stycznia 2016, 19:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 7448
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e39 530d
Kod silnika: M57D30
Garaż: www.tinyurl.com/podol-e39
Cudo ! :padam:

_________________
Obrazek
Kupię deskę w skórze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 14 stycznia 2016, 20:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 66
Posty: 318
Lokalizacja: Charlotte, NC, USA
Moje BMW: '08 M3; '14 328i
Garaż: M3 E90: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=101978
328i F30: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147931
Dzięki, dzięki. :zawstydzony:

Jeszcze parę słów na jego temat. Pierwsza generacja Mustangów to były auta z lat 1965-73. Cougar był takim "luksusowym Mustangiem", mającym trochę większy rozstaw osi (choć wcale nie miał więcej miejsca z tyłu, to ciągle w zasadzie 2+2) i miał być autem pośrednim między Mustangiem, a Thunderbirdem. Dlatego nie stosowano tam sześciocylindrowych silników. Cougary bazujące na Mustangu były produkowane w latach 67-70 - pierwsza generacja i 71-73 druga, czyli taki, jak mój. Od 74 roku Mustangi zmalały, zaczęto je robić na płycie podłogowej Forda Pinto, a Cougary urosły i bazując na Fordzie Torino stały się "personal luxury cars". Moim zdaniem straciły urok i lekkość,o ile można mówić o lekkości w aucie mającym 5 metrów, ale to już jest kwestia dyskusyjna, bo niektórym Fordy Torino z połowy lat 70. się podobają.

Hakelbery napisał(a):
O kurde, nie widzialem takie mercurego na zywo :szok: stan rzeczywiscie jak nowka. Ktos go odbudowaywal, bo lakier wygloda jak nowy ?


Wszystko na to wskazuje, że jest po prostu dobrze zachowany, choć nie znam całej historii tego auta. Ono ma niemal 45 lat. Jego poprzedni właściciel robił przegląd w 2011 roku, więc ostatnie pięć lat samochód nie jeździł w ogóle, a wcześniej też niewiele. Facet, właściciel jakiejś stajni wyścigowej Nascar, ma 200 aut w swojej kolekcji, więc nie używa ich do jazdy. Jego przebieg, 88 tys mil, ok. 140 tys km, wygląda na prawdziwy, sądząc po stanie siedzeń, podłogi itp.

GP-T1000 napisał(a):
A jaki dźwięk? Niezły stan! :super:


Zimny napisał(a):
... dzwięk silnika musi przyciągać uwagę


Dźwięk, jak to w amerykańskim V8, bulgocze cichutko. Są plany, żeby bulgotał głośniej, chcę mu założyć jakieś flowmasters 40 series, ale to jeszcze za chwilkę. Na razie brzmi tak:



GP-T1000 napisał(a):
Na marginesie, trucker_hiob, robi się ciasno na podjeździe ;)


Bo trzeba mi było wyrzucić dzieci z domu, ale u mamy najtaniej się mieszka, więc nie ma szans na ich pozbycie się z domu. :wstyd: Mamy teraz już 7 samochodów, wszystkie na chodzie, wszystkie regularnie jeżdżone. Ale wytnie się parę drzewek z lasku i się zrobi miejsce. :rotfl:

Wspominałem coś o lataniu bokiem. Żadne szaleństwo, bo to przecież już klasyk, ale jak mokro, to aż się prosi, żeby na zakręcie depnąć troszeczkę. :hyhy:


_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 258 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL