BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW


Teraz jest 19 kwietnia 2019, 20:57


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 250 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 14 stycznia 2016, 20:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 7444
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e39 530d
Kod silnika: M57D30
Garaż: www.tinyurl.com/podol-e39
Cudo ! :padam:

_________________
Obrazek
Kupię deskę w skórze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 14 stycznia 2016, 21:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 61
Posty: 294
Lokalizacja: Charlotte, NC, USA
Moje BMW: '08 M3; '14 328i
Garaż: M3 E90: viewtopic.php?f=86&t=101978
328i F30: viewtopic.php?f=6&t=147931
Dzięki, dzięki. :zawstydzony:

Jeszcze parę słów na jego temat. Pierwsza generacja Mustangów to były auta z lat 1965-73. Cougar był takim "luksusowym Mustangiem", mającym trochę większy rozstaw osi (choć wcale nie miał więcej miejsca z tyłu, to ciągle w zasadzie 2+2) i miał być autem pośrednim między Mustangiem, a Thunderbirdem. Dlatego nie stosowano tam sześciocylindrowych silników. Cougary bazujące na Mustangu były produkowane w latach 67-70 - pierwsza generacja i 71-73 druga, czyli taki, jak mój. Od 74 roku Mustangi zmalały, zaczęto je robić na płycie podłogowej Forda Pinto, a Cougary urosły i bazując na Fordzie Torino stały się "personal luxury cars". Moim zdaniem straciły urok i lekkość,o ile można mówić o lekkości w aucie mającym 5 metrów, ale to już jest kwestia dyskusyjna, bo niektórym Fordy Torino z połowy lat 70. się podobają.

Hakelbery napisał(a):
O kurde, nie widzialem takie mercurego na zywo :szok: stan rzeczywiscie jak nowka. Ktos go odbudowaywal, bo lakier wygloda jak nowy ?


Wszystko na to wskazuje, że jest po prostu dobrze zachowany, choć nie znam całej historii tego auta. Ono ma niemal 45 lat. Jego poprzedni właściciel robił przegląd w 2011 roku, więc ostatnie pięć lat samochód nie jeździł w ogóle, a wcześniej też niewiele. Facet, właściciel jakiejś stajni wyścigowej Nascar, ma 200 aut w swojej kolekcji, więc nie używa ich do jazdy. Jego przebieg, 88 tys mil, ok. 140 tys km, wygląda na prawdziwy, sądząc po stanie siedzeń, podłogi itp.

GP-T1000 napisał(a):
A jaki dźwięk? Niezły stan! :super:


Zimny napisał(a):
... dzwięk silnika musi przyciągać uwagę


Dźwięk, jak to w amerykańskim V8, bulgocze cichutko. Są plany, żeby bulgotał głośniej, chcę mu założyć jakieś flowmasters 40 series, ale to jeszcze za chwilkę. Na razie brzmi tak:



GP-T1000 napisał(a):
Na marginesie, trucker_hiob, robi się ciasno na podjeździe ;)


Bo trzeba mi było wyrzucić dzieci z domu, ale u mamy najtaniej się mieszka, więc nie ma szans na ich pozbycie się z domu. :wstyd: Mamy teraz już 7 samochodów, wszystkie na chodzie, wszystkie regularnie jeżdżone. Ale wytnie się parę drzewek z lasku i się zrobi miejsce. :rotfl:

Wspominałem coś o lataniu bokiem. Żadne szaleństwo, bo to przecież już klasyk, ale jak mokro, to aż się prosi, żeby na zakręcie depnąć troszeczkę. :hyhy:


_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 14 stycznia 2016, 22:38 
Offline
Fan F1
Avatar użytkownika

Posty: 13228
Rewelacyjny Mercury :). Pamietam, że wystąpił ten model też w jednym z Bondów.

_________________
gdzie tirówka nie może,
tam alfons pomoże.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 14 stycznia 2016, 23:06 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 822
Lokalizacja: Mazury
Moje BMW: brak
Garaż: było V8
Auto bombowe a w takim stanie to już w ogóle :super:
Gratulacje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 15 stycznia 2016, 23:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 61
Posty: 294
Lokalizacja: Charlotte, NC, USA
Moje BMW: '08 M3; '14 328i
Garaż: M3 E90: viewtopic.php?f=86&t=101978
328i F30: viewtopic.php?f=6&t=147931
Dzięki. Patrzę na dane techniczne tego auta, porównując jego 351 V8 Cleveland z nowoczesnym silnikiem S65 w moim M3. Ten stary, gaźnikowy silnik na popychaczach w Cougarze, zupełnie niewysilony, z 5,8 litra zaledwie 270 KM, ma 408 Nm momentu, czyli 2% więcej, niż silnik M3. :rotfl:

Oczywiście nie ma szans, by dorównał M trójce w osiągach. Nie te hamulce, nie ta skrzynia i sam silnik nie wkręca się na obroty tak, jak silnik M3, ale ciągle robi wrażenie, zwłaszcza, gdy się chce np. ruszyć żwawiej ze świateł. Jak jest mokro, to zawsze z poślizgiem.

Auto nie ma szpery, ma tanie, dziadowskie opony, dość mocne przełożenie dyfra (3,25), więc jak tylko się go troszkę przytrzyma hamulcem, doda gazu i puści hamulec, to nawet na suchym asfalcie bez wysiłku ryzuje czarne krechy.

Mówiąc o przełożeniach, jedzie on 45 mph przy 2000 RPM. Czyli przy maksymalnych obrotach, 5400, osiągnie 121 mph, 195 km/h. Nie powala, wg dzisiejszych standardów, ale zawalidrogą nie jest. Przydałby mu się nadbieg, bo mocy ma wystarczająco dużo. Nawet nie po to, by jeździć ponad 200, ale po to, by jadąc te spokojne 130-140 km/h było nieco w tym aucie ciszej.

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 18 stycznia 2016, 12:27 
Offline
Fan F1
Avatar użytkownika

Posty: 13228
Detroit Auto Show







_________________
gdzie tirówka nie może,
tam alfons pomoże.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 26 lutego 2016, 12:39 
Offline
Fan F1
Avatar użytkownika

Posty: 13228




_________________
gdzie tirówka nie może,
tam alfons pomoże.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 26 lutego 2016, 16:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 4860
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e46
Kod silnika: M52TUB28
ja lubię Zachara ale ostatnio oglądałem jego test 911 Turbo S i ręce mi opadły z powodu hmmm braku kompetencji, profesjonalizmu? Gość testuje samochody, z tego żyje, nie jeden na podstawie jego testów wyrobił sobie pewną opinie nt pewnych samochodów a Zachar mówi, że 3 lata temu wytknęli błąd w Porsche i przez 3 lata Porsche nic z tym nie zrobiło :rotfl: chodziło o czujnik zbliżeniowy otwierający pokrywę bagażnika, Zachar z uporem maniaka polewał klapę, klapa robiła psyk i odskakiwała a on "o widzicie, otwarło się i teraz będzie się lać do środka" :rotfl: niby pierdoła ale o wszystkim mówi instrukcja obsługi, trochę szkoda, że 3 lata temu nie zaczął dociekać dlaczego się tak stało i co trzeba zrobić, żeby się tak nie działo. Z testowaniem samoparkującego 7er też popłynął. Ogólnie lubię czasami obejrzeć jego filmy ale nie raz też można się uśmiać z tego co mówi :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 26 lutego 2016, 21:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 61
Posty: 294
Lokalizacja: Charlotte, NC, USA
Moje BMW: '08 M3; '14 328i
Garaż: M3 E90: viewtopic.php?f=86&t=101978
328i F30: viewtopic.php?f=6&t=147931
trollu, nic o Porsche i jego klapie nie wiem, ale podoba mi się rysunek pod Twoim zdjęciem. Nie muszę chyba wspominać, że mam w garażu M3 i 328i? :rotfl:

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 27 lutego 2016, 00:31 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 620
Lokalizacja: Dębica
trucker_hiob, garaż od dawna masz niezły ;) :hyhy: można by powiedzieć że garaż marzeń :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 5 kwietnia 2016, 12:24 
Offline
Fan F1
Avatar użytkownika

Posty: 13228





_________________
gdzie tirówka nie może,
tam alfons pomoże.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 25 maja 2016, 08:43 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 34
Posty: 3379
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: *
Kod silnika: *
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147922
Jakby się ktoś zastanawiał, dlaczego współczesne amerykańskie muscle są takie tanie:

http://www.motor1.com/news/62945/iihs-c ... ty-issues/

_________________
"moje ex": E92 | E36 | E30


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 25 maja 2016, 09:13 
Offline
Moderator

Wiek: 32
Posty: 5111
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30 e32 e34
Kod silnika: m10b16m60b40m52b28TU
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
e32 740i '92
viewtopic.php?f=102&t=165730&start=0
e34 520i '95
viewtopic.php?f=102&t=140108&start=0
PAMO napisał(a):
Jakby się ktoś zastanawiał, dlaczego współczesne amerykańskie muscle są takie tanie:

http://www.motor1.com/news/62945/iihs-c ... ty-issues/

Nie ma tragedii ale fakt, są jakąś dekadę do tyłu względem np. BMW.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 25 maja 2016, 09:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 4661
Lokalizacja: Puerto Tico Ciudad de San Escobar
Moje BMW: 3er/E90/325i
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149364
Challenger składa się jak e36 :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 25 maja 2016, 13:54 
Offline
Fan F1
Avatar użytkownika

Posty: 13228
Challenger jest w całości, nie rozpadł się jak M3 E92 na 2 cześci. :rotfl: http://www.motorauthority.com/news/1054 ... atal-crash

O cenach w USA wspominałem wcześniej
renoraines napisał(a):
Charger RT 5.7 V8/370 KM, od 33 tys $ --------- 320i 2.0 R4/180KM również od 33 tys $.
Charger SRT 6.4 V8/485KM, od 48 tys $ --------- 528i 2.0 R4/240KM, od 50 tys $.

Natomiast w Europie, R4 turbo 180KM-240KM, czy PB czy ON dla mnie godne uwagi są octawia/mondeo, a nie audi/bmw/mercedes. Czasy się zmieniają i auta popularnych marek ford/skoda itd mają dobry stosunek jakości do ceny, nie dymając klientów. Za audi/bmw/mercedesa jestem skłonny płacić, za 6 czy 8 cyl, gdy oferują ponad przeciętne osiągi, wyposażenie i komfort.


http://www.motorauthority.com/news/1103 ... -ice-video

_________________
gdzie tirówka nie może,
tam alfons pomoże.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 25 maja 2016, 14:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 4661
Lokalizacja: Puerto Tico Ciudad de San Escobar
Moje BMW: 3er/E90/325i
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149364
reno, ale jednak wątpie, że kierowca m3 jechał 40 mph (tak jak auta w teście) :/ A i samo uderzenie było inne...nie centralne tylko gość zawinął się bokiem na drzewie. Aczkolwiek ceny tych nowych amerykańców są bardzo fajne, mocny argument przemawiający na ich korzyść podczas kupna :) Wydając 50 000$ zdecydowanie wolałbym potężne V8 niż R4 2.0... nie ma o czym gadać...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 25 maja 2016, 14:34 
Offline
Fan F1
Avatar użytkownika

Posty: 13228
Michu, o M3 pisze z przymróżeniem oka ;) . Co do cen, o to właśnie chodzi, żeby nie przepłacać za zwyczajność, bo u innych producentów w tej samej cenie można otrzymać więcej .

_________________
gdzie tirówka nie może,
tam alfons pomoże.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 25 maja 2016, 14:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 4661
Lokalizacja: Puerto Tico Ciudad de San Escobar
Moje BMW: 3er/E90/325i
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149364
renoraines napisał(a):
bo u innych producentów w tej samej cenie można otrzymać więcej .

Szczególnie kole w oczy ta różnica w silnikach... masakra... 6,4L V8 vs R4 2.0 :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 25 maja 2016, 17:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 4661
Lokalizacja: Puerto Tico Ciudad de San Escobar
Moje BMW: 3er/E90/325i
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149364
Zegary w Challengerze są mega klimatyczne :cwaniak:

13:47 s


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: American muscle
PostNapisane: 31 maja 2016, 12:30 
Offline
Fan F1
Avatar użytkownika

Posty: 13228


Kasta z klasyka, a pod nią podzespoły z nowego modelu.

_________________
gdzie tirówka nie może,
tam alfons pomoże.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 250 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL