BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 02:39

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Substytut E9X po E46
PostNapisane: 19 lutego 2016, 10:48 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Mam nie lada problem i mętlik w głowie po sprzedaniu swojej e46. Początkowo chciałem rzucić się na pierwsze wypusty e60 , no ale z moim budżetem jaki mam na auto to słaby pomysł. Obecnie nie chcę przeznaczyć więcej niż 30 tys na wszystko ( blachy oc itd ). Patrzyłem też jakieś e90 i e91 ale same trupy z przebiegami pewnie 300+. Chcę coś świeższego kupić dlatego też wybór e46/e39 odpada. Chciałbym jednak pozostać przy autach niemieckich stąd na myśl przyszło łałdi a4b7 , ale im więcej czytam fora audi tym bardziej jestem w szoku jeśli chodzi o silniki. Chciałbym wyrwać coś w miarę bezawaryjnego, dlatego zakładam zakup diesla od 2007 roku. Oczywiście silnik 2.0 tdi 170 koni. Czytałem że te tfsi również mają masę problemów (szukałem cupry 2). Ciekawym pomysłem jest również 3.0 tdi , ale koszta rozrządu jakieś chore są :o Co sądzicie o np takich autach ? Oczywiście jak audi to i quattro musi być ;)

Czerwona , przebieg wątpliwy , ale mam kogoś kto by sprawdził włażąc w soft silnika czy było coś grzebane, do tego wiadomo jakiś vcds żeby posprawdzać wszystko. Auto całe malowane bo ktoś gwozdziem pokaleczył.

http://olx.pl/oferta/audi-a4-2-0tdi-170 ... 5d59d07e1c


Ta czarna z "pechowym" 3.0 tdi , ale ponoć nic nie szarpie nic nie stuka , koleś to chyba jakiś wojskowy bo z nim gadałem trochę na temat auta. Rozrządu nie robił - a to mnie najbardziej martwi. Ciekaw jestem jak auto zadbane to ile jeszcze ten rozrząd pojezdzi zanim się rozleci. Rocznie robię koło 15 tys km. Korzystniejszym finansowo dla mnie rozwiązaniem jeśli chodzi o paliwo jest diesel.

http://olx.pl/oferta/sprzedam-audi-a4-s ... d;promoted

Ewentualnie o czym innym pomyśleć ? Z desperacji oglądałem nawet citroeny c5 2009 rok , mazdy 6, ale to nie dla mnie ;)
PS 328 e30 nie jest brane pod uwagę;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Substytut E9X po E46
PostNapisane: 19 lutego 2016, 16:35 
Miłosz napisał(a):
Patrzyłem też jakieś e90 i e91 ale same trupy z przebiegami pewnie 300+.


Ile oglądałeś tych trupów? To raz, dwa.... 300tys km to coś strasznego?


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Substytut E9X po E46
PostNapisane: 19 lutego 2016, 17:03 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2080
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
Miłosz napisał(a):
Chciałbym wyrwać coś w miarę bezawaryjnego, dlatego zakładam zakup diesla od 2007 roku.


I dlatego wybrałeś parszywe i awaryjne 2.0tdi? ;)

Przecież w b7 masz 1.8t 163 konie, które jest bezawaryjne, przyjmuje gaz na klatę i daje się dobrze modzić...

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Substytut E9X po E46
PostNapisane: 19 lutego 2016, 17:24 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5278
Moje BMW: Giulia Veloce
rybik napisał(a):
Miłosz napisał(a):
Patrzyłem też jakieś e90 i e91 ale same trupy z przebiegami pewnie 300+.


Ile oglądałeś tych trupów? To raz, dwa.... 300tys km to coś strasznego?


Rybik dokładnie :piwo: ! ! !

A nie zapomniałem, w naszym kraju 300tys to wręcz niedopuszczalnie dużo :szok:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Substytut E9X po E46
PostNapisane: 19 lutego 2016, 17:34 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23096
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
I raz jeszcze... nie jeździmy przebiegiem a stanem ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Substytut E9X po E46
PostNapisane: 19 lutego 2016, 17:41 
KU84, no kto to widział, żeby 10 letni, mocny, oszczędny, idealny do latania diesel miał aż 300 000 km , przecież te auta kupuje się po to by jeździć nimi 15 000km rocznie lol :rotfl: U nas czteroletni , firmowy Tiguan 2.0 TDI 177 ps ma już 240 000km...jeszcze na serwisie nie był...
Ale 30 000 zł na dobre 330d, łącznie z oplatami itd to chyba ciutkę za mało.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Substytut E9X po E46
PostNapisane: 19 lutego 2016, 18:05 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Jak zwykle forumowicze tego forum stają na wysokości zadania :ok:
Może tak , handlarze to oszuści , miałem 2 auta od nich , byłem jednie na ich złomowcach zobaczyć co by mi podpasowało dlatego kieruje się w stronę a4b7. Chcę auto z prywatnych rąk tylko i wyłącznie. E46 była u nas ponad 5 lat , super auto. Nie było czuć przebiegu 240 tys. Sam w nie wpakowałem mnóstwo czasu kasy i serca. Nowsze auta z tego co mi się wydaje nie są już tak porządnie zrobione. Rozważałem benzynę ale nie kalkuluje mi się to. Po za tym nie po sprzedawałem qp.
Nie wiem czemu niektórych tak spina tutaj ten przebieg może

Obrazek

Tanio i ponoć pomaga ;)

A znalezienie np e90 z pełną historią i nawet tym magicznym 300 tys na blacie graniczy z cudem. Ślad to się urywa po 100 a dalsze teoretyczne 200 może = 500 tys...Zresztą był temat ostatnio w dziale galeria nt e60 535d kupionym niby z przebiegiem 200 a tam proszę jak ciekawie pykło chyba 400 na jakimś przeglądzie. Ja nie chcę takich niespodzianek. Dodam również że auto kupuje stanem a nie przebiegiem i rocznikiem. Jakbym dorwał takie 3.0 tdi po wymianie rozrządu to długo bym nie myślał nad zakupem, o ile nie byłby to powypadkowy wrak.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Substytut E9X po E46
PostNapisane: 19 lutego 2016, 18:57 
Miłosz napisał(a):
A znalezienie np e90 z pełną historią i nawet tym magicznym 300 tys na blacie graniczy z cudem.

W budżecie 30 000 zł? TAK! To prawda.
Silnik Audi BMK3.0V6 czy ASB3.0v6 tdi mają się ni jak do M57TU2... Hydrauliczne napinacze rozrządu, łańcuchy, ślizgi, awaryjne kolektory dolotowe, pekające kolektory wydechowe, wtryski piezo... Silnik niebywale problematyczny.
Darowałbyś sobie tą maść bo chłopaki chcą Ci dobrze doradzić ;) Kogo tutaj ma w ogóle bolec dupa o przebieg auta które kupuje ktoś inny :zdziwko: :rotfl:


Ostatnio edytowano 19 lutego 2016, 19:01 przez Michu, łącznie edytowano 2 razy

Góra
  
 
 Tytuł: Re: Substytut E9X po E46
PostNapisane: 19 lutego 2016, 18:58 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2197
Moje BMW: e60 f25
Kod silnika: m54b30 n52b30
Krisu_K13TL napisał(a):
Miłosz napisał(a):
Chciałbym wyrwać coś w miarę bezawaryjnego, dlatego zakładam zakup diesla od 2007 roku.


I dlatego wybrałeś parszywe i awaryjne 2.0tdi? ;)

Przecież w b7 masz 1.8t 163 konie, które jest bezawaryjne, przyjmuje gaz na klatę i daje się dobrze modzić...


Przecież 2.0 tdi to jest praktycznie ten sam silnik co 1.9 Wystarczy po zakupie wymienić wałek napędzający pompę oleju, który kosztuje chyba 6zł, i można spokojnie jeździć. Po 2007 roku chyba pompa jest już identyczna jak w 1,9


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Substytut E9X po E46
PostNapisane: 19 lutego 2016, 20:14 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 651
Lokalizacja: Małopolska/KCH
Moje BMW: BMW E38
Kod silnika: M52tuB28
Garaż: Jest:
E39 525iA
Było:
E38 lift oxfordgruen metallic
Było:
E46 sedan m52
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155271
E46 m47n
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141422
E36 1.8 is Coupe
jak a4 b7 to dlaczego nie 1.8T..? chcesz taniej jezdzic wsadzisz dobry gaz...
Silniki naprawde super i rozwojowe w razie niedosytu... moja mama ma golfa gti z 1,8t już 6 lat i jest świetny... mamy tez audi a4 b6 z tym silnikiem i lpg i tez na razie świetnie się spisuje... ponad rok, 30 tys. zrobione i zero awari...
tak że polecam...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Substytut E9X po E46
PostNapisane: 19 lutego 2016, 20:32 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2953
Moje BMW: nie lubi znaków :(
Kod silnika: mityczny
Garaż: in progress
mieliśmy w domu kilka lat wstecz b7 2.0 tdi multitronic.
0 problemów nie licząc świrującego dpf`a przy przelocie 280k km. Został wycięty co spowodowało okropne kopcenie :/
Do jazdy na codzień niby fajne, ale prowadzi się masakrycznie, nie jeździłem drugim autem które by tak płużyło przodem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Substytut E9X po E46
PostNapisane: 19 lutego 2016, 21:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1842
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Moje BMW: E60/E60
Garaż: Jest 525D:

Jest 530D: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=140951

Było 320D: http://www.bmw-sport.pl//viewtopic.php?f=6&t=150648

Było 320D: http://www.bmw-sport.pl//viewtopic.php?f=6&t=140952

Było 530D: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=127470

Było 320D: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=103604
A myślałeś może o Mercedesie w211? :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Substytut E9X po E46
PostNapisane: 19 lutego 2016, 22:34 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1023
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: e46 Coupe +Mustang
Alfa 159
https://www.youtube.com/watch?v=zON4bWsl2Ek

_________________
the answer is always coupe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Substytut E9X po E46
PostNapisane: 20 lutego 2016, 00:39 
Miłosz napisał(a):
handlarze to oszuści


:mur: :mur: :mur: :mur:

Zadałem pytanie, ile tych złomów oglądałeś?



Michu napisał(a):
Hydrauliczne napinacze rozrządu, łańcuchy, ślizgi, awaryjne kolektory dolotowe, pekające kolektory wydechowe, wtryski piezo... Silnik niebywale problematyczny.


Otóż to.. 3,0TDI to taka cykająca bomba.

Michu napisał(a):
arowałbyś sobie tą maść bo chłopaki chcą Ci dobrze doradzić ;) Kogo tutaj ma w ogóle bolec dupa o przebieg auta które kupuje ktoś inny :zdziwko: :rotfl:


Ja też nie wiem o co chodzi z tą maścią. Miłosz chyba używa, sprawdza się i chciał polecić, ale może pomylił forum i temat? :)




Michu napisał(a):
Miłosz napisał(a):
A znalezienie np e90 z pełną historią i nawet tym magicznym 300 tys na blacie graniczy z cudem.

W budżecie 30 000 zł? TAK! To prawda.
Silnik Audi BMK3.0V6 czy ASB3.0v6 tdi mają się ni jak do M57TU2... Hydrauliczne napinacze rozrządu, łańcuchy, ślizgi, awaryjne kolektory dolotowe, pekające kolektory wydechowe, wtryski piezo... Silnik niebywale problematyczny.
Darowałbyś sobie tą maść bo chłopaki chcą Ci dobrze doradzić ;) Kogo tutaj ma w ogóle bolec dupa o przebieg auta które kupuje ktoś inny :zdziwko: :rotfl:



wandii napisał(a):
Przecież 2.0 tdi to jest praktycznie ten sam silnik co 1.9 Wystarczy po zakupie wymienić wałek napędzający pompę oleju, który kosztuje chyba 6zł, i można spokojnie jeździć. Po 2007 roku chyba pompa jest już identyczna jak w 1,9


Dobry tekst, ale do klienta, który chce kupić auto z grupy VW z silnikiem 1,9, a Ty akurat masz do sprzedania 2,0.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Substytut E9X po E46
PostNapisane: 20 lutego 2016, 11:08 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17754
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Kolega ma takie A4 i do tego E46 325i. Śle hu.... na Audi na lewo i prawo. Naprawy drogie, skrzynia (automat ) posypała się przy jakiś 80tyś km. Do tego rdzewieje. Samochód kupował ładnych parę lat temu za jakieś 60tyś ?

Fajnego E90 za ten hajs się też nie kupi chyba że golasa z ogromnym przebiegiem.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Substytut E9X po E46
PostNapisane: 20 lutego 2016, 11:34 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15729
Seata Exeo może uda się w tym budżecie wyhaczyć.

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Substytut E9X po E46
PostNapisane: 20 lutego 2016, 13:05 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2080
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
theDAMIstrzu napisał(a):
Alfa 159


Zdecydowanie najlepsza propozycja w budżecie 30kpln, bardzo dobre silniki diesla, świetne prowadzenie i wyglądem kasuje a4 i e46.

Na miejscu autora poważnie bym rozważył. Dużo dobrego można przeczytać o 159 na racingforum...

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Substytut E9X po E46
PostNapisane: 20 lutego 2016, 13:26 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 651
Lokalizacja: Małopolska/KCH
Moje BMW: BMW E38
Kod silnika: M52tuB28
Garaż: Jest:
E39 525iA
Było:
E38 lift oxfordgruen metallic
Było:
E46 sedan m52
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155271
E46 m47n
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141422
E36 1.8 is Coupe
Dokładnie... 159 w dizlu ludzie bardzo sobie chwalą... a ten 2.4jtd to już zamiata dosyć

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Substytut E9X po E46
PostNapisane: 20 lutego 2016, 14:00 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
Temat powinien brzmieć: "Nie mam chajsu na BMW, co radzicie innego kupić?"
Dacię Duster z 2014 roku, 4x4 z 1,5 dci 110 koni powinieneś kupić za 30 000. Będziesz miał świeży i ekonomiczny samochód.... nie mogłem się powstrzymać.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Substytut E9X po E46
PostNapisane: 20 lutego 2016, 15:00 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 146
Lokalizacja: Staszów/UK
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Rafał napisał(a):
Temat powinien brzmieć: "Nie mam chajsu na BMW, co radzicie innego kupić?"
Dacię Duster z 2014 roku, 4x4 z 1,5 dci 110 koni powinieneś kupić za 30 000. Będziesz miał świeży i ekonomiczny samochód.... nie mogłem się powstrzymać.

Ale za te pieniądze to będzie golas bez obrotomierza nawet :rotfl: :rotfl: :rotfl:
A tak na poważnie to lepiej dozbierać i kupić to co się chce a nie na siłe jakies auto
Tutaj poruszaliście temat silnika 1.8T,bardzo dobra jednostka miałem ją w golfie mk4 GTI i rewelacja :ok:

_________________
Moja 330Ci viewtopic.php?f=6&t=150953


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL