BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 03:23

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Substytut E9X po E46
PostNapisane: 20 lutego 2016, 18:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1196
Jesli 159 to tylko w wersji awd, i dołączam się, świetna jest. Tyle ze diesla bym nie zniósł...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Substytut E9X po E46
PostNapisane: 20 lutego 2016, 21:17 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2197
Moje BMW: e60 f25
Kod silnika: m54b30 n52b30
rybik napisał(a):

wandii napisał(a):
Przecież 2.0 tdi to jest praktycznie ten sam silnik co 1.9 Wystarczy po zakupie wymienić wałek napędzający pompę oleju, który kosztuje chyba 6zł, i można spokojnie jeździć. Po 2007 roku chyba pompa jest już identyczna jak w 1,9


Dobry tekst, ale do klienta, który chce kupić auto z grupy VW z silnikiem 1,9, a Ty akurat masz do sprzedania 2,0.


No a co takiego złego jest w 2.0 8v oprócz padającej pompy oleju?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Substytut E9X po E46
PostNapisane: 20 lutego 2016, 22:32 
wandii, nic. Idealny silnik. Brac. Jeździć.

http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=15&t=155804

Jak widać do 30tys nie da się kupić zdrowego E90 ;).
Nie piszę juz w takich tematach.
Za dużo teorii, za mało życia.
Pzdr


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Substytut E9X po E46
PostNapisane: 20 lutego 2016, 22:37 
rybik napisał(a):
Jak widać do 30tys nie da się kupić zdrowego E90 ;)

rybik, pełna zgoda z 320d. Z 330d/330i jest już raczej ciut trudniej.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Substytut E9X po E46
PostNapisane: 21 lutego 2016, 09:22 
Michu, 330 - do 30stu się nie da.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Substytut E9X po E46
PostNapisane: 21 lutego 2016, 11:45 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 651
Lokalizacja: Małopolska/KCH
Moje BMW: BMW E38
Kod silnika: M52tuB28
Garaż: Jest:
E39 525iA
Było:
E38 lift oxfordgruen metallic
Było:
E46 sedan m52
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155271
E46 m47n
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141422
E36 1.8 is Coupe
szukał a4 b7 w 2.0tdi... to taka 2.0d spełni na bank wymagania

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Substytut E9X po E46
PostNapisane: 21 lutego 2016, 12:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 219
Lokalizacja: Polska
Moje BMW: Ford T
Kod silnika: 2,9
Jedyne słusznie auto to a5 fl 4d 2.0 tdi 177 + virus = ponad 200km i w uj momentu. Oczywiscie w q.

Hehe spalanie symboliczne i wyglad to ma. Sry ale e9x to już pierwszy lepszy pajac wracający z wakacji w uk kupuje. :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Substytut E9X po E46
PostNapisane: 21 lutego 2016, 12:29 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 651
Lokalizacja: Małopolska/KCH
Moje BMW: BMW E38
Kod silnika: M52tuB28
Garaż: Jest:
E39 525iA
Było:
E38 lift oxfordgruen metallic
Było:
E46 sedan m52
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155271
E46 m47n
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141422
E36 1.8 is Coupe
R.y.o., czytałeś pierwszy post autora.. ? :]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL