BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 kwietnia 2024, 19:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 214 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 3 marca 2016, 11:23 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2080
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
To przecież napisałem:

Krisu_K13TL napisał(a):
S4 450koni: 0-200 17,4
Merc seria 457 koni: 0-200 14,9

Różnica w masie na korzyść audi to 100kg, także tego, albo zeperfs można sobie wsadzić, albo auta na filmiku nie mają takich mocy jak w podpisie...




jiGsaw, to wytłumacz mi proszę jak merc, który nie ma strat na napędach, jest mocniejszy i w serii 2,5sek szybszy od RS4 w momencie kiedy jest jeszcze mocniejszy robi się wolniejszy? :D

Edit: no i jeszcze jadą z rolki, czyli start nie odgrywa znaczenia ;)

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 3 marca 2016, 11:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
No właśnie tutaj magia 2.7bit, to bardzo dobry silnik i nie jest wcale tak awaryjny. Tak obiektywnie. Panowie spokojnie, nie wiem co kupie, przez skore czuje, ze i tak bede zalowal ze nie wzialem wolniejszego m3. :P

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 3 marca 2016, 11:33 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2080
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
jiGsaw,

Obrazek

;) :rotfl:

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 3 marca 2016, 11:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Zadna magia, po prostu jak nie rozumiesz czemu silnik biturbo ma lepsza charakterystyke niz wolnossacy i dzieki temu osiagi sa dobre to inaczej Ci nie wytlumacze. :P :hyhy:

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 3 marca 2016, 11:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
jiGsaw napisał(a):
No właśnie tutaj magia 2.7bit, to bardzo dobry silnik i nie jest wcale tak awaryjny. Tak obiektywnie. Panowie spokojnie, nie wiem co kupie, przez skore czuje, ze i tak bede zalowal ze nie wzialem wolniejszego m3. :P

Nie, poprostu wynosisz ten motor na piedestał bo trafia w Twoj gust, i nie chcesz widziec jakie sa realia, to nie jest bezawaryjny motor, ani wcale taki "magiczny" na moje w tym s4 bylo wiecej koksu niz gosc napisał, tak samo jak ogladalem kiedys filmik z doładowanym 330, pod jednym filmikiem wlasciciel podawal 3 rozne setupy auta, doladowanie-moc-modyfikacje

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 3 marca 2016, 11:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
A co z nim nie tak? Tyle co wiem to czasami jakaś nieszczelność i napinacz rozrządu potrafi hałasować.

Na forum sportaudi koleś zrobił 100 - 200 9.7 s, moc 458 koni, na RL.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 3 marca 2016, 12:46 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
jiGsaw, wydaje mi sie ze to audi przy 400hp bedzie drozsze w utrzymaniu od m3 . Raz ze pali napewno wiecej do tego serwis tez tani nie jest a auto do nowych nie nalezy.
Jezeli bym szukal auta w Twoim przedziale cenowym to poszukal bym angola m3 e46 ladnego i go przelozyl. Wydaje mi sie to najlepszym rozwiazaniem poniewaz naladnem3 e46 europa Ci nie starczy a audi i Vw wogole do mnie nie przemawiaja.
m3 sie jezdzi bardzo fajnie. I wyglada znacznie lepiej od audi

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 3 marca 2016, 14:04 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
R.y.o. napisał(a):
Po pierwsze nie kupuj Audi, jakość wykonania jak i wygląd to klasa niżej niż Dacia. Serio sam się o tym przekonałem. Już bym wolał Logana I gen. niż nowe Audi. Przynajmniej wstydu, by nie było.

Co do BMW to koszącą opcją jest e36 jednak to młoda konstrukcja i nie wiele w niej zostało klasycznego BMW. Jako ciekawostkę dodam, że e36 jako pierwsze dostało notę 5 gwiazdek NCAP to jest niewątpliwym plusem.


Is this for real? :rotfl: :rotfl:

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 3 marca 2016, 14:14 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 34
Posty: 1076
Moje BMW: / Chevrolet Evanda
Kod silnika: T20SED
Garaż: viewtopic.php?f=55&t=171130
R.y.o. napisał(a):
Po pierwsze nie kupuj Audi, jakość wykonania jak i wygląd to klasa niżej niż Dacia. Serio sam się o tym przekonałem. Już bym wolał Logana I gen. niż nowe Audi. Przynajmniej wstydu, by nie było.

Co do BMW to koszącą opcją jest e36 jednak to młoda konstrukcja i nie wiele w niej zostało klasycznego BMW. Jako ciekawostkę dodam, że e36 jako pierwsze dostało notę 5 gwiazdek NCAP to jest niewątpliwym plusem.

Moja rada to e30 z wiadomym silnikiem + wybebeszenie + klatka (e30 miało notę 3+ w NCAP dlatego warto to poprawić) + wybebeszenie z czego się da. Będziesz miał klasyczne BMW szybsze od tych wynalazków o których wspomniałeś.

Nie pakuj się nigdy w 4WD nie daje takiej frajdy i przewidywalności jak klasyczne rwd ze szperą bez żadnych pseudo wspomagaczy elektronicznych.

Mam nadzieję, że pomogłem Pozdro.


E30 to chyba w ogóle testów zderzeniowych nie przechodziło.
E28, E30 to nie były bezpieczne auta...
E36 też bardzo kiepsko wypadło.
Tak klatkę :rotfl: Po co? Przecież klatka Cie nie uratuje przed śmiercią, jak przywalisz mocno na czołówkę i będziesz miał twarde konstrukcyjnie auto to Ci się serce o żebra zabije od przeciążenia :D Auto bezpieczne to auto które stopniowo wytraca energię uderzenia, a nie auto które mniej się uszkodzi po uderzeniu.

@spider jak to przeczytałem to od razu mi się humor poprawił i będzie wesołe popołudnie dzięki temu :rotfl:

Autorze chcesz odmiany to kup S4, ale jeśli Ci się znudzi po roku to będziesz w plecy, chcesz spełnić marzenie kup. M3 E46.
Tylko że M3 to Cupe, także zapytam tak jak Ty jiGsaw kogoś w innym temacie...
"A bachory będziesz woził?" :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 3 marca 2016, 16:10 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 841
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E30+E36+Z3+E61
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149858
viewtopic.php?f=6&t=171187
Zacytuję gdyż nic więcej dodawać do tego nie trzeba:
MAJSU napisał(a):
To był sarkazm, takie żarty dla ludzi inteligentnych.(...)

_________________
E30 323i Bahamabeige '85, E36 328i Hellrot '95, Z3 Cosmos-schwarz '98
ex E30 325i Bronzitbeige '85, Toyota Camry USDM '87, Toyota Carina II '87, Citroen BX Break '94, Volvo 940 '92, Audi Coupe V8 '89, Clio Sport Ph1 '00


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 3 marca 2016, 16:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7081
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
O do Hioba i jazdy na zimowkach, on mieszka w polodniowej karolinie, tam rzadko temperatura spada ponizej zera a jeszcze rzadziej pada tam snieg. Ludzie jezdza tam na letnich lub wielosezonowych oponach nie dlatego ze sa idiotami a dlatego ze nie ma potrzeby zakladania zimowek.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 3 marca 2016, 20:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
wujekwaldus napisał(a):
no coz. wkleilem Ci kilka zrodel z osiągami audi b5 s4/rs4.
jesli masz inne lepsze. uczciwie Ci życzę aby takie byly :)
jak bedziesz mial 400hp zrob pomiar albo ustaw sie z 335d po programie. daj znac jaki bedzie wynik :)





Sedan S4 będzie dużo lżejszy od tego RS4, ze 150 kg na pewno, więc możemy estymować, że pojedzie tyle na RL co ten na liczniku. ;)

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 3 marca 2016, 21:04 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 620
Lokalizacja: Dębica
Cytuj:
No właśnie tutaj magia 2.7bit, to bardzo dobry silnik i nie jest wcale tak awaryjny. Tak obiektywnie.


Tak obiektywnie, to na forum, mimo że rzadko się udzielam, jestem prawie od początku, i nigdy nie usłyszałem od Ciebie nic innego że silniki audi to gówno. Skąd ta nagła zmiana ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 3 marca 2016, 21:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
jiGsaw napisał(a):
więc możemy estymować, że pojedzie tyle na RL co ten na liczniku.


Standardowe domysły pomysły, tak jak i pisanie, że masz 15 100-200 w e30 mimo, że nie mierzone ;)

Ogólnie temat nabiera coraz większej dozy humoru, ale to w sumie może i dobrze...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 3 marca 2016, 21:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Było mierzone z pomocą GPS. Raczej dość dokładny pomiar.

pawelek napisał(a):
Cytuj:
No właśnie tutaj magia 2.7bit, to bardzo dobry silnik i nie jest wcale tak awaryjny. Tak obiektywnie.


Tak obiektywnie, to na forum, mimo że rzadko się udzielam, jestem prawie od początku, i nigdy nie usłyszałem od Ciebie nic innego że silniki audi to gówno. Skąd ta nagła zmiana ?


Bo 3/4 to syf, ale jest kilka udanych konstrukcji jak ta.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 3 marca 2016, 21:46 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
335d po programie to fajne auto, tylko budżet na ładne, program to raczej nie 40koła, na S4 nadal 40k to wystarczająco na 400+ ps

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 3 marca 2016, 21:52 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1329
jig... litości... zobacz za zeperfs jaka jest roznica między audi s4 sedan c5 a audi rs4 avant. jesli dobrze pamiętam to różnica jest ok 30kg.

film ktory wkleiles to jesli na tel dobrze widze: 105-210 ok 10s. 100-250 jak m5 e39 (ok 20s licznikowe).

zreszta moze kupisz to moze zmierzysz na Rl... przy minus 10stC moze bedzie te 8.5-9.0s.

s4 400 tez nie jest w budzecie 40k.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 3 marca 2016, 22:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Poczytaj ile ważą te auta, co piszą właściciele. W s4 avant jest prawie 100 kg cięższy od sedana, a rs4 jest jeszcze cięższe, 100 kg różnicy minimum będzie. Nawet jak odpocznę od BMW i się okaże, że będę rozczarowany to po prostu potraktuję to jako krótki odpoczynek od BMW i epizod, sprawdzenie czegoś innego. :P ;) Decyzji jeszcze nie podjąłem i tak, cała sprawa wyszła spontanicznie.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 3 marca 2016, 22:10 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1329
zalezy ile szpachli ma wlasciciel na aucie. wystarczy ze znam dane producenta.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 3 marca 2016, 22:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Nie od dziś wiadomo, że dane producenta na temat masy to podobna historia jak z fabrycznym przyspieszeniem, spalaniem itd. ;)

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 214 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL