BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 15 maja 2024, 05:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2006, 15:12 
No tak E32 to tak :D


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2006, 16:33 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Hm co do blach w e36 się nie zgodzę. Można wejść na ten samochód i po nim łazić i nic się nie wgniecie (wiem bo łaziłem po swoim jak musiałęm coś zrobić przy suficie w garażu). Fiaty mają takie blachy że rzeczywiście małe dotnięcie i jest wgniecenie (dosłownie papier), ale e36 ma dużo twardsze. Twardsze niż civic, opel, fabia. Miałem fiaty, macałem wiele aut pod tym względem i nie jest tak źle... ale twardosć to przy okazji.

Z testów hamerykańskich wynika że nie jest źle, na tle innych suma sumarum nie wypada tak źle, a to że całe auto sie wygina - i tak w większości przypadków kasacja.
Jestem ciekaw jak wypadła by w USA panda.. nie widziałem w ich testach tego typu aut.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2006, 17:14 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Kyo Panda... po prostu... wypadła by...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2006, 17:46 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 44
Posty: 990
Lokalizacja: Żory
Moje BMW: E46 330i, było kilka
Kod silnika: M54B30
Kyokushin napisał(a):
Hm co do blach w e36 się nie zgodzę. Można wejść na ten samochód i po nim łazić i nic się nie wgniecie (wiem bo łaziłem po swoim jak musiałęm coś zrobić przy suficie w garażu).

nie wiem, może masz specjalna wersje E36 ...
Sam byłem świadkiem, jak pod dyskoteką po oparciu się o blachy E36 powstało wgniecenie na tylnych drzwiach, nie siedzenie czy skakanie czy kopanie a zwykłe podparcie dupska sprawiło że się blacha wgniotła.
Na naszym forum jest koles co ma IDEALNĄ jak z salonu E36 z roku 94, przy myciu auta, kciukiem lekko dociskając sprawił sobie wgniotke na tylnym blotniku.
A co do chodzenia po aucie to... W tym roku na zlocie w Skarbimierzu(kto był to pewnie widział) jak koleś wszedł na maske która się zapadła i pogieła, oczywiście maski nie sa do chodzenia czy dach też nie, ale w E36 blachy sa jak papier(co widac na zdjeciu też).
Niedawno kumpel kupił E34 z 1992, miał lekko puknięty błotnik który trochę się cofnął(przedni prawy, na drzwi lekko nachodził i utrudniało to otwieranie) zajechał do blacharza, blacharz twardziel założył rękawice i chciał go wygiąc, po parunastu minutach się zmeczył i poszedł po "przedłużke i drewienko", dopiero blacha siępoddała, w innych autach jak i w E36 blache prawie można modelowac rękoma. Niestety waga, ekologia, napór na osiągi sprawiają że auto musi byc z "papieru" i taka własnie jest E36, jako pierwsza z wszystkich modeli BMW i jako pierwsza na której zastosowano szereg oszczędności. Kto ściągał boczki drzwi w E36 to widział jakie jest tam wygłuszenie... słabe. W E46 już poprawiono to znacznie.
Jestem fanem marki i nie zalezy mi na "jeżdżeniu" po E36, one poprostu takie są. Jutro w pracy poszukam tych artykułów o "delikatności" tego modelu, jak i zdjęć ze Skarbimierza z cymbałem na masce.
Nie bez powodu panuje takie przekonanie, że E34 to ostatni prawdziwy model BMW. pzdr

PS: Inne marki mnie mniej interesują, zwłaszcza Pandy czy tym podobne, ale nikt mi nie powie, że E36 to bezpieczny model bo tak nie jest. :?

_________________
Pełna oferta oryginałów i zamienników dla BMW|MINI|MOTORRAD

http://www.ASO-BMW.pl[/b]
https://www.facebook.com/ASOBMW/

Sprzedam:
BMW X3 Sport Pakiet


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2006, 20:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2408
Lokalizacja: dolnoÂślÂąskie
Jeztom napisał(a):
PS: Inne marki mnie mniej interesują, zwłaszcza Pandy czy tym podobne, ale nikt mi nie powie, że E36 to bezpieczny model bo tak nie jest.


Ale czy bezpieczenstwo, to tylko testy zderzeniowe i wypadki ? A co z prowadzeniem ? A co z hamulcami ? Jest tu gdzies watek o radiowozie, co sie na latarni zawinal. Byc moze e36 wygladaloby podobnie albo gorzej (albo lepiej) ale duzo pewniejsze jest to, ze moze kierowca dalby rade wyjsc obronna reka z takiej sytuacji, a np. w pandzie by mu to juz tak latwo nie wyszlo...
Prosze o takich rzeczach nicht vergessen ! Danke :D

_________________
pozdro!
| a w uszach koncert rzędowej szóstki |


-> Zobacz Moja Bunie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2006, 08:19 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Hm jeztom dziwne, bo jak na mój gust, mój ojciec powiedział to samo że na tle tego co widział to e36 jest pancerne. Wgniotek zrobiony palcem nie wchodzi w gre, chyba żeby walić pięściami to wtedy tak, ale normalne oparcie się - nie ma opcji.
Raczej nie mam specjalnej wersji - poprostu normalny samochód. Nie wiem komu się ta maska zapadła ale u mnie stanął ojciec 110 kg i śladu nie ma. Wiadomo że jakby zaczął po tym skakać to by się pogięło, ale przecież nie oto chodzi. Może tamta e36 była na jakichś cieńszych blachach, sam nie wiem.
Natomiast wcześniej miałem Putno - tam to był papier. Małe dotknięcie i blacha w środku. Jak polerowałęm to trzebabyło mega delikatnie bo się wgniatało. na e36 nie ma opcji z takimi numerami.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2006, 08:26 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Kyo nie masz racji. E36 ma fatalną blachę. Mojemu koledze spadła piłka z dachu i zniszczenia były całkiem spore.....

























Obrazek


Ostatnio edytowano 27 października 2006, 08:36 przez KotSylwester, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2006, 08:32 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
widac ze bardzo delikatna... :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2006, 10:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 629
Lokalizacja: Warszawa
Kod silnika: N42B18A
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=100165
ja miałem ponad rok temu wypadek moją złotą e36. przy predkości 50/60km/h uderzyłem w nissana almere ktory wjechał na czerwonym na skrzyzowanie. u mnie podłużnice pogięly sie ale koła stały w tym miejscu w ktorym powinny byc po wypuszczeniu fabryki. w nissanie pogiety caly bok, dach sie wybrzuszyl i prog wniotł.

Ale mowiac bezpieczenstwo auta to nie tylko jego wytrzymałość lecz wyobraźnia i odpowiedzialnosc kierowcy. nie istnieją auta bardzo bezpieczne kiedy sa kierowcy ktorzy jezdza bez wyobrazni

to mowiłem ja- BartE36 :)

_________________
Obecnie: E36 318i
WczeÂśniej: zÂłota E36 316i

zobacz moje autko: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=2030


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2006, 10:16 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 44
Posty: 990
Lokalizacja: Żory
Moje BMW: E46 330i, było kilka
Kod silnika: M54B30
mike_r6 napisał(a):
Jeztom napisał(a):
PS: Inne marki mnie mniej interesują, zwłaszcza Pandy czy tym podobne, ale nikt mi nie powie, że E36 to bezpieczny model bo tak nie jest.


Ale czy bezpieczenstwo, to tylko testy zderzeniowe i wypadki ? A co z prowadzeniem ? A co z hamulcami ? Jest tu gdzies watek o radiowozie, co sie na latarni zawinal. Byc moze e36 wygladaloby podobnie albo gorzej (albo lepiej) ale duzo pewniejsze jest to, ze moze kierowca dalby rade wyjsc obronna reka z takiej sytuacji, a np. w pandzie by mu to juz tak latwo nie wyszlo...
Prosze o takich rzeczach nicht vergessen ! Danke :D

masz racje, trakcja jest wyśmienita. Ale mi głównie chodzi o testy zderzeniowe jak i grubość blachy... :)


A do KYO:
Polecam odwiedzić forum www.bmwauto.pl i napisac do goscia o Nicku TOLO i np GHOST, sa uzytkownikami E36 jak jedni z wielu, ale jako nie liczni maja stan samochodów prawie idealny. Na temat wgniotek wiele Ci powiedzą. pzdr

PS: prosze co piłka może zrobic z E36 :D

_________________
Pełna oferta oryginałów i zamienników dla BMW|MINI|MOTORRAD

http://www.ASO-BMW.pl[/b]
https://www.facebook.com/ASOBMW/

Sprzedam:
BMW X3 Sport Pakiet


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2006, 10:31 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Fakt, piłka rządzi :)

Odnośnie wgniotek - hmm niech przyjdą tu i napiszą :D na bmw-sport :), nowi userzy mile widziani :D
Nie wiem, ja mówiłem o moim e36 - wgniotki sie nie robią, trzeba dość duzej siły użyć żeby to zrobić. Może były różne e36, kto wie, może był jakiś lift grubości/twardości blachy :|

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2006, 11:02 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 44
Posty: 990
Lokalizacja: Żory
Moje BMW: E46 330i, było kilka
Kod silnika: M54B30
Kyokushin napisał(a):
Fakt, piłka rządzi :)

Odnośnie wgniotek - hmm niech przyjdą tu i napiszą :D na bmw-sport :), nowi userzy mile widziani :D
Nie wiem, ja mówiłem o moim e36 - wgniotki sie nie robią, trzeba dość duzej siły użyć żeby to zrobić. Może były różne e36, kto wie, może był jakiś lift grubości/twardości blachy :|

heh, zarówno Ghost jak i TOLO jak i ja o delikatności blach w E36 wiedzą, więc to Ty napisz do nich 8) . ilośc userów jest wazna na forum, ale nam az tak bardzi nie zalezy, trochę ich jest :)
Ghost ma E36 tez 1992 z M40 w sedanie.
Chcesz to przyjmiesz do wiadomości, nie to nie, mi nie zalezy, ja nie mam i miec E36 nie będe. :mrgreen: . pzdr

_________________
Pełna oferta oryginałów i zamienników dla BMW|MINI|MOTORRAD

http://www.ASO-BMW.pl[/b]
https://www.facebook.com/ASOBMW/

Sprzedam:
BMW X3 Sport Pakiet


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2006, 11:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1484
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Moje BMW: BMW E46
Kod silnika: M47N
ale wyglad auta po wypadku o niczym nie świadczy,sam mialem bardzo powazny wypadek kilka lat temu (przy okolo 90 km/h) ,auto (passat 86r) wygladał jakby czołg po nim przejechał ,nawet felgi miał połamane, przod auta zaczynał sie na podszybiu,a jednak sam wyszedlem z auta bez niczyjej pomocy.lekkie obicia tylko + 2 szycia .

_________________
Obrazek
moje BMW --->> viewtopic.php?f=6&t=80596&p=889212#p889212
mój JeeP --->> viewtopic.php?f=55&t=64710


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2006, 11:10 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Kyokushin napisał(a):
Jak widać smark odbija sie jak piłka... dla mnie wynik przesądzony, pomijając że przeciążenia w smarku by zabiły (efekt piłeczki)... z Ski można jakoś wyjść ze smarta już raczej nie bardzo.




co z tego ze S sie pogiela a Smart nie ? w smarcie przyt tym zderzeniu przecizenie zabije pasazerow bo jest tak sztywny i krotki ze predkosc praktycznie nie jest pochalniana przez nic. W S widac ze pasazerwoie wychodza i mysla "kurcze stluczka...." ale w Smarcie sa trupy....

moje e32 750iL dosc podobnie wygladalo do tej S po spotkaniu ze Starem. Mi nie stalo sie NIC. Mialem smierc w oczach tuz przed wbiciem sie w Stara, ale juz po chwili nie wierzylem, ze malo nic mi sie nie stalo, NIC NIE POCZULEM. NIC. Poduszki zadzialaly idealnie, wbicie sie w stara bylo tak delikatne jak bym wyjatkowo deliktanie zahamowal.


Mimo to , od tamtego dnia jazda jest dla mnie koszmarem i mam jakas obsesje ze pan keirwoca z Tir ktory mnie wlasnie mija np. zasnie i zjedzie na mnie....

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2006, 11:15 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Stones1, z tym delikatnym hamowaiem to pewnie była szokowa reakcja organizmu na stres. Ja kiedyś zaliczyłem latarnie w124E przy 40km/h to mnie klata bolała od pasów, kumpl a nadgarstki i klata ....:) Poduszki nie strzeliły.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2006, 11:25 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
dokładnie tak stones1.

jeztom - żeby dowiedzieć się o twardości blach nie muszę z nikim gadać o tym, poprostu wychodzę przed blok i macam swoją :D - to mnie bardziej przekonuje i nawet jak milion osób powie że te blachy są miękkie a sam zejdę, pomacam i poczuję że są twarde (oczwyiście porównując do innych aut, twardość pojęcie względne, żeby nie było że mam kamienne drzwi ) to ten argument do mnie bardziej dotrze :)

Oczywiście nie zaprzeczam że ich auta są miękkie jak fiat, może tak mają.
Pewnie do nich również mój argument by nie dotarł, bo oni analogicznie, pomacają swoje auta i nikt i nic im nie wmówi że mają twarde...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2006, 11:27 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
ale mnie nic nie bolalo. Ani tuz po wyjsciu z samochodu, ani pozniej. NIC. Nigdy tak deliktanie nie zatrzymalem samochodu mowie Ci :wink: . NIe , powaznie absolutnie nic nie czulem nawet po kilku godziniach czy dniach. Wpadlem w poslizg przy jakis 80 km/h, bylo +0,5 do + 1,5 stopnia, wszedzie sucho, a na zakrecie miejscami byl lod.... wiec mysle ze w momecnie uderzenia jechalem od 50 - 70 km/h.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2006, 11:29 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Kyokushin napisał(a):
dokładnie tak stones1.

jeztom - żeby dowiedzieć się o twardości blach nie muszę z nikim gadać o tym, poprostu wychodzę przed blok i macam swoją :D - to mnie bardziej przekonuje i nawet jak milion osób powie że te blachy są miękkie a sam zejdę, pomacam i poczuję że są twarde (oczwyiście porównując do innych aut, twardość pojęcie względne, żeby nie było że mam kamienne drzwi ) to ten argument do mnie bardziej dotrze :)

Oczywiście nie zaprzeczam że ich auta są miękkie jak fiat, może tak mają.
Pewnie do nich również mój argument by nie dotarł, bo oni analogicznie, pomacają swoje auta i nikt i nic im nie wmówi że mają twarde...



wlasnie to jest ZALOSNE, naciskam kciukiem drzwi w ojca c5 i caly płat FALUJE... Dziewczyna mojego brata ma e36. Blacha jest twarda. Oczywiscie w takim sensie jak mowi Kyo.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2006, 11:35 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
tylko ze mowicie o poszyciu zewnetrznym ktore nie ma za duzo wspolnego z bezpieczenstwem pojazdu...licza sie podluznice,strefy zgniotu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2006, 11:57 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
masz racje tylko ze to poszycie w wiekszosci samochodow sprawia wrazenie tandetnej plastikowej zabaweczki... w c5 kciukiem mozna wyginac blotnik..

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL