BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2024, 07:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 13 grudnia 2006, 22:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
no koleś temat Fiatów to rozkminił niesamowicie, kiedyś na spota TCS przyjechałem Pandą 1.1 matki to mało silnika nie rozmontował na parkingu :D

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 grudnia 2006, 22:51 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 1901
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: e53
Kod silnika: m57
i sam do tego doszedł. Praktycznie sam uturbił swój silnik. Jedyną pomoc jaką miał to centomania. Dla mnie nieprzeciętny typ.

_________________
www.facebook.com/wyscigzlomow


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2006, 07:11 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
To widze że sporo z nas miała lub ma doczynienia z włoską produkcją ok 1litra pojemności...

Ja ujeżdżam służbowe UNO VAN 1.0. Powiem Wam że jestem bardzo zadowolony. A dlaczego? A dlatego że mam je 24h/7dni. Teoretycznie bez limitu km. Tzn na mazury nie pojade z niemca, bo niedajboże dzwonek to kiszka by była, co ja tam robiłem :rotfl: . Jak go popsuję to faktury w firmie nie szokują, więc jest luz. Obawiam się że jak wymienią samochody to będzie lipa :zalamany:. Nie wiem czy nową fabią czy aygo będę mógł 24/7dni, więc oszczędzam Uniaczka i czasem coś sam naprawię żeby sie nie okazało że jest ona za bardzo finansochłonnny.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2006, 08:15 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
FORZA ITALIA :D :super: :super: :super: :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2006, 08:24 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Prawda jest taka że jakbym musiał sam tankować auto do jazdy na codzień, to pewnie sześć bym nie miał, bo jednak pewnie kilkaset zł by szło na paliwo i awarie... dziennie mam nie wyjęte 50km jak jade tylko do pracy i z powrotem co sie rzadko zdarza ;) :cisza:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2006, 09:32 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Emiliano napisał(a):
stones1 napisał(a):
Czasem jezdze C5 2,2 hdi - zreszta bylem nim w monachium po swoj samochod - i zawsze sie zastanawaim gdzie ta elastycnzosc diesli, gdzie Nm, moim zdaniem 200 Nm w dieslu to nie to samo co 200 Nm w benzynie.. nie to samo co nawet 150 Nm w benzynie!
_________________


Bo ten 2,2 hdi to kibel nie silnik ;)

1,9 Tdi na pompowtryskach np. ASZ ( 130KM ) juz na serii ładnie wymiata ;) nie mówiąc co się dzieje po programie... :]

A Nm to Nm , i nie ma znaczenia czy w benzynie czy w dieslu. Fakt, że turbodoładowany nowoczesny diesel ma zawsze duużo więcej Nm niż wolnossąca benzyna przy tej samej pojemności . Musisz poprostu przejechać się porządnym dieslem i zmienisz zdanie :ok:



2,2 hdi to naprawde kibel. tym sie nie da jezdzic zwlaszcza w miescie, nie mozna ruszyc szybko ze skrzyzowania bo gasnie, a zeby po wcisnieciu gazu obroty sie podnisoly potrzeba kilku sekund...

moim zdaniem jedank Nm w benzynie jakos inaczej przekladaja sie na jazde.
A kiedys jechalem S 320 CDi i naprawde swietny silnik, osiagi, kultura pracy. Tylko na zewnatrz mocno klekotal.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2006, 12:35 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
a te Nm dla mnie jednak nie sa rowne w dieslu i benzynie. Bo dlaczego czteroboegowy automat w 750i / iL w e32 z 450Nm robi setke w 7,4 i ma ograniczona predkosc do 250 km/h , przy prawie dwoch tonach masy a 325d ktore ma 400 Nm tego nie potrafi? jest sporo lzejsze, ma 6 biegow..

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2006, 12:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 94
Lokalizacja: Warszawa
Kolego, ale nie napisałeś jakie są moce porównywanych aut . Porównałeś jedynie momenty obr.

750i E32 robi setkę w 7,4 dysponując prawie 400 KM !!! ( 450 Nm )

Ja uzyskuję podobny wynik przy prawie dwukrotnie mniejszej mocy :hyhy:

szacowanej na ok. 190 KM i 400 Nm

Zresztą zobacz sam wyniki klasy Diesel na www.sss.org.pl . Mówią same za siebie.

No ale wdamy się w kolejną polemikę wyższości benzyny nad dieslem i odwrotnie, co jak wiadomo nie ma sensu ;)
Jakbym nie żałował kasy na benzynę, tez bym kupił V8 czy V12 ....choćby dla samego dźwięku :hyhy:

Pozdrawiam :]

_________________
E46 320d`02 184PS@406Nm by Masters Tuning


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2006, 12:54 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
e32 750i ma 299 Km . No wlasnie benzyna przy podobnym Nm ma wiele wiecej MOCY. Dlatego 500Nm w beznynie to "wiecej" niz 500Nm w dieslu. O to mi tylkko chodzi. A to ze masz 7,4 do stu nie znaczy ze masz osiagi jak 750i e32, bo nie masz. e32 750i bez ogranicznika zamyka licznik (a ma wyskalowany do... 280 km/h). Co nie znaczy ze nie masz szybkiego samochodu. nie nie nie. a 750i e32 ma po prostu kolosalna przewage powyzej stu.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2006, 12:58 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
swoja droga ciekawe jest ze wiele BMW wcale nie ma jakiejs porazajacej mocy, a mimo to osiagi ma czesto duzo lepsze niz mocniejsi konkurenci. Przykladem chociazby 540i Boogiego..

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2006, 13:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 94
Lokalizacja: Warszawa
Dokładnie tak jest....

A wiesz dlaczego?

podjedź na hamownię kilkoma nowymi sztukami i porównaj wyniki fabryczne z tymi, które uzyskasz...

BMW daje gifty jak mało która fabryka :]

Kolega niedawno hamował swojego Accorda 2,0 i mimo deklarowanych 155 kucy, na hamowni wyszło tylko 148....

X3 z silnikiem 2,0d 163 KM hamowane niedawno pokazało juz na serii 169 !

:hyhy:

_________________
E46 320d`02 184PS@406Nm by Masters Tuning


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2006, 13:28 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
no tak, ale to i tak male roznice. Ale takie poczciwe e32 ma w gruncie rzeczy TYLKO 300 koni a przekracza 250 km/h bez zadnej zadyszki mimo 2 ton masy... A sama MOC nie jest porazajaca.. a ma lepsze osiagi od Porsche Cayenne S.....

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2006, 14:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 94
Lokalizacja: Warszawa
stones1 napisał(a):
no tak, ale to i tak male roznice. Ale takie poczciwe e32 ma w gruncie rzeczy TYLKO 300 koni a przekracza 250 km/h bez zadnej zadyszki mimo 2 ton masy... A sama MOC nie jest porazajaca.. a ma lepsze osiagi od Porsche Cayenne S.....


nie do końca....Cayenne S do setki przyśpiesza w 6,8 s i katalogowo 242 km/h, przy czym tez spokojnie przekracza 250 ;) 340PS@420Nm

_________________
E46 320d`02 184PS@406Nm by Masters Tuning


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2006, 14:36 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
ale ila ma biegow.. tak wiec 7,4 w e32 z 4 beigowym automatem moim zdaniem rozwala 340 konne porsche z jego 6,8 . a i max jest tylko 242 km/h wiec mozna sobie wyobrazic ze tego maxa osiaga oporniej niz e32 250km/h. bo 250 to nie jest predkosc maksymalna 750 tylko predkosc przy ktorej wlacza sie blokada. I to wlasnie jest bardzo ciekawe ze mimo "tylko" 300 koni ten stary dwutonowy samochod to potrafi.

i dzieli je 20 lat.... Wydaje sie pewne z powyzej 200 km/h cayenne s nie ma taki wiele sily bo jego kres to 242 km/h.. wiadomo ze predkosc max 250 to nie to samo co OGRANICZNONA do 250.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2006, 15:27 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
a wracajac do tematu moim pierwszym samochodem byl Fiat Punto 55 SX . Silnik F.I.R.E. - prawdziwy demon.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2006, 15:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 94
Lokalizacja: Warszawa
mój pierwszy wóz to CC 900 :D objeżdzałem nim stare polonezy :rotfl:

_________________
E46 320d`02 184PS@406Nm by Masters Tuning


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2006, 16:22 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 1901
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: e53
Kod silnika: m57
Emiliano napisał(a):
objeżdzałem nim stare polonezy


stare trapezy to ja objeżdzam swoim maluchem :cwaniak:

_________________
www.facebook.com/wyscigzlomow


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2006, 16:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1006
Lokalizacja: Warszawa-ÂŁomianki
.. ja miałem fiata 125p z 77r, prawdziwy klasyk, stan igła ;)

_________________
LiMoNkA squad

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2006, 16:30 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
mac napisał(a):
.. ja miałem fiata 125p z 77r, prawdziwy klasyk, stan igła ;)



i tylny naped ;) . "zmiennicy" etc...

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2006, 19:03 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
o czym wy piszecie :rotfl: Cayenne S wazy 2500 kg a nie 1900 jak 750iL , do tego ma krotsze biegi i gorszą aerodynamike, wiec sie nie dziwcie ,ze ma nizszy vmax niz 750...E32 750 280 km/h nie pojedzie , ALpina B12 5.0 z dyfrem 3,45 a nie 3,15, mocą 350 PS i 470 Nm do tego ze zmianami w skrzyni oraz kompleksowym chip tuningiem i spojlerami jedzie 282 km/h ....wg ludzi z niemieckiego forum vmax 750 kreci sie koło 266 km/h ( bez tuningu ) . Wiec byc moze licznik zawyza ale na pewno nie jest to 280 km/h . jaki jest realny vmax 740 tki to nawet nie wiem. Firmy zajmujace sie chip tuningiem podają i dla 750 i dla 740 zawsze ok 270 km/h.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 57 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL